Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد،علیرضا نیکبخت،رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان اظهار کرد: از روند واکسیناسیون در لرستان راضی نیستم چرا که جایگاه استان هم اکنون حدود پانزدهم در کشور است.

وی ادامه داد: کمترین میزان مرگ و میر کرونایی به نسبت جمعیت در لرستان گزارش شده است.

نیکبخت افزود: با تزریق یک میلیون و ۷۰۰ هزار دُز واکسن کرونا در لرستان ۷۵ درصد جمعیت واجد شرایط دُز نخست و ۴۵ درصد افراد بالای ۱۲ سال هر دو دُز واکسن کرونا را تزریق کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان بیان کرد: از آغاز واکسیناسیون کرونا تاکنون دو میلیون و ۹۰۰ هزار دُز واکسن وارد استان شده است.

وی اضافه کرد: برای خدمت‌رسانی مطلوب به بیماران کرونایی ۱۰۰ تخت آی سی یو ویژه بیماران کرونایی با حدود ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار در مراکز درمانی ایجاد شده است.

نیکبخت عنوان کرد: دستگاه آنژیوگرافی با ۹ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار خریداری شده و به زودی در بیمارستان شهید مدنی خرم‌آباد راه اندازی خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان تصریح کرد: در حال حاضر ۱۳ دستگاه اکسیژن ساز و کپسول‌های اکسیژن به اندازه کافی در همه بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان وجود دارد.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی لرستان واکسیناسیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۳۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی سوپر استاد بزرگ پرهام مقصودلو با فیرنهایم در شاخ بوندسلیگا

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، در دور پانزدهم شاخ بوندسلیگا، یاران سوپر استاد بزرگ مقصودلو در تیم فیرنهایم با نتیجه ۶ بر ۱ برابر حریف خود به برتری رسیدند و بااقتدار قهرمان شدند.

پرهام مقصودلو در دور پایانی برابر استاد بزرگ اسنویک هروج از کرواسی با ریتینگ ۲۵۳۴ دست به مهره و پیروز شد.

از آن طرف استاد بزرگ پویا ایدنی که عضو تیم بایرن مونیخ است در دور پایانی برابر تکلاف پاول لهستانی به نتیجه تساوی رضایت داد و بایرن مونیخ در دور پانزدهم ۵ بر ۳ مقابل حریف خود پیروز شد و در رده نهم رقابت‌ها قرار گرفت.

این نکته شایان ذکر است که تیم فیرنهایم در دور چهاردهم این رقابت‌ها، قهرمانی خود در این پیکار‌ها را قطعی کرده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز تمرینات تیم ملی دو و میدانی جانبازان و توان یابان از پانزدهم اردیبهشت
  • افزایش موارد ابتلا به بیماری سرخک در رفسنجان
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • پیشگیری از دومیلیون مرگ کودکان با استفاده واکسن‌های موجود
  • آغاز برنامه واکسیناسیون پنوموکوک برای گروه‌های هدف در بردسکن‌
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • قهرمانی سوپر استاد بزرگ پرهام مقصودلو با فیرنهایم در شاخ بوندسلیگا