Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، عده‌ای از ساکنان شهر کیان با ثبت سوژه «برطرف کردن کمبود آب شرب این شهر» در سامانه فارس من از این رسانه خواسته‌اند تا پیگیر این موضوع شود.

شهر کیان در فاصله چهار کیلومتری از توابع شهرکرد قرار دارد و با جمعیتی بالغ بر ۱۵ هزار نفر با کمبود شدید آب آشامیدنی مواجه است.

معاون آبفا چهارمحال و بختیاری درباره این موضوع به خبرنگار فارس گفت: با حفر چاه جدید وارد شدن آن به مدار، مشکل آب شهر کیان برطرف خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: شهرکیان از مردادماه به دلیل  افزایش مصرف، خشکسالی، خشک شدن و کاهش دبی چاه‌ها شهر کیان با کمبود آب شرب مواجه شد.

محمودی افزود: در همان زمان اقدام به حفر چاه جدید با آب‌دهی ۲۰ لیتر بر ثانیه کردیم اما چاه‌های قبلی به دلیل کمبود بارش‌ها و خشکسالی خشک و یا کم‌آب شد.

وی اضافه کرد: کشاورزان منطقه مانع ایجاد حفر چاه جدید در اطراف شهر شدند و مشکلات اجتماعی ایجاد کردند و ما مجبور شدیم در محلی دیگر چاه حفر کنیم.

یک چاه جدید هم در سال آینده وارد مدار خواهد شد

معاون آبفا چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه چاه جدید امروز وارد مدار خواهد شد، گفت: به دلیل اینکه چاه جدید به طور کامل در سنگ حفر شده است زمان اتمام آن طولانی شد.

وی عنوان کرد: برای حل نهایی مشکل آب کیان چاه دیگری حفر خواهد شد که در سال آینده وارد مدار می‌شود. 

محمودی افزود: تاکنون توانسته‌ایم با کاهش فشار آب و آبرسانی با تانکر میزان مصرف را در شهر کیان مدیریت کنیم.

انتهای پیام/68024

منبع: فارس

کلیدواژه: آب شرب شهر کیان حفر چاه جدید وارد مدار شهر کیان خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۳۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروج از مدار واحد ۳ بخار نیروگاه نکا

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، سرپرست معاونت تعمیرات شرکت مدیریت تولید برق نکا گفت: واحد ۳ بخار نیروگاه شهید سلیمی نکا به منظور انجام تعمیرات میاندوره‌ای و ارتقاء آمادگی برای تولید پایدار انرژی در فصل تابستان از مدار خارج شد.

قلعه سری افزود: این واحد در آستانه آغاز پیک مصرف، بر اساس برنامه زمانبندی به مدت ۱۷ روز در روند عملیات تعمیرات میاندوره‌ای قرار می‌گیرد.

وی گفت: در طول تعمیرات این واحد علاوه بر فعالیت‌های معمول در تعمیرات میاندوره ای، تعمیرات اساسی اف دی فن‌ها (فن تامین کننده هوای بویلر) ۱ و ۲ و تعمیرات اساسی، اصلاح و ماشین کاری نشیمنگاه پمپ آب دریای شماره یک نیز انجام می‌پذیرد.

دیگر خبرها

  • افت فشار و کمبود برق مانع پیش روی توسعه اقتصادی تیران
  • فیلمی از برافراشته شدن بادبـان خورشیدی ناسا در فضا | علم تا کجا پیش می‌رود؟
  • ببینید| برافراشته شدن بادبان خورشیدی ناسا در فضا
  • سرپرست بیمارستان خلیج فارس منصوب شد
  • خروج از مدار واحد ۳ بخار نیروگاه نکا
  • بر مدار تراشه؛ ریز اما قلب تکنولوژی
  • نفت در مدار رشد؟
  • حفظ کیان خانواده سلامت جامعه را ارتقا می‌دهد
  • ٢٦ طرح فوق توزیع و انتقال برق تا پایان اردیبهشت وارد مدار می‌شود
  • ۲۶ طرح فوق توزیع و انتقال برق تا پایان اردیبهشت وارد مدار می‌شود