Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، فدراسیون جهانی وزنه‌برداری (IWF) از فدراسیون‌‌های عضو خواسته تا اسامی ورزشکاران خود را برای حضور در انتخابات اعلام کنند. این انتخابات در جریان مسابقات جهانی تاشکند روزهای ۷ تا ۱۷ دسامبر (۱۶ تا ۲۶ آذر) برگزار می‌شود. به نظر می‌رسد این انتخابات گامی کلیدی در اجرای اصلاحات فدراسیون جهانی است که اوایل سال جاری به تصویب رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس رای‌گیری قرار است ۳ ورزشکار در هیات اجرایی IWF و ۳ ورزشکار نیز در کنگره با حق رای در فدراسیون جهانی عضو شوند.

مایکل ایرانی رئیس موقت فدراسیون جهانی وزنه‌برداری در این باره گفت: به لطف اقداماتی که برای تصویب اساسنامه جدید و اجرای آن برداشته‌ایم، IWF می‌تواند با قاطعیت بگوید که ورزشکاران صدای قوی در تصمیم گیری فدراسیون جهانی خواهند داشت.

وی افزود: من به روشی که توانسته‌ایم به طور کامل به این انتظارات عمل کنیم تا فدراسیون جهانی حکمرانی خود را تجدید کند، رقابت وزنه‌برداری پاک در توکیو برگزار شود و با داشتن چهره‌های جدید در هیات اجرایی، فرهنگ بسیار متفاوتی را به نمایش بگذاریم، افتخار می‌کنم. معتقدم با این اقدامات، IWF آینده المپیک وزنه برداری را تضمین خواهد کرد.

نامزدهای عضویت در کمیسیون ورزشکاران همان شرایطی را باید داشته باشند که برای نامزدهای ریاست، نواب رئیس و اعضای هیات اجرایی فدراسیون جهانی اعلام شده است. کنگره انتخاباتی فدراسیون جهانی روزهای ۲۰ و ۲۱ دسامبر (۲۹ و ۳۰ آذر) برگزار می‌شود و نخستین رئیس این فدراسیون بعد از برکناری تاماش آیان مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: وزنه برداری کمیسیون ورزشکاران انتخابات وزنه برداری فدراسیون جهانی وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۳۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

IOC به ورزشکاران فلسطینی سهمیه المپیک داد

توماس باخ با اعلام اینکه ورزشکاران فلسطینی در المپیک حاضر خواهند شد اعلام کرد حتی اگر ورزشکاری از فلسطین سهمیه نگیرد هم کمیته بین المللی المپیک به ورزشکاران این کشور مجوز حضور خواهد داد.

به گزارش ایسنا، توماس باخ و کمیته بین‌المللی المپیک به ورزشکاران فلسطینی اجازه شرکت در بازیهای المپیک ۲۰۲۴ پاریس را خواهند داد. علاوه بر این، ورزشکاران فلسطینی حتی اگر سهمیه هم کسب نکنند، به المپیک خواهند رفت و دعوتنامه های فردی به آنها داده می شود.

توماس باخ درباره این موضوع گفت: ما کاملا تعهد داده‌ایم که حتی اگر هیچ ورزشکار فلسطینی نتواند سهمیه کسب کند، کمیته ملی المپیک فلسطین از دعوت‌نامه‌های ما برای حضور در المپیک بهره خواهد برد. شش تا هشت ورزشکار بر این اساس از فلسطین می‌توانند در المپیک حاضر باشند.

به گزارش ایسنا،  ورزشکاران روسیه و بلاروس در وضعیت بی طرف در بازیهای المپیک شرکت خواهند کرد و فقط می‌توانند در مسابقات انفرادی بدون پرچم و نشان کشورشان حضور داشته باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رؤسای کمیسیون‌های داوران، مربیان و ورزشکاران تنیس مشخص شدند
  • سرپرست فدراسیون دوومیدانی: من و وزارت نظری در مورد انتخابات نداریم/ معتمدی: انتخابات کمیسیون ورزشکاران باطل شد+ فیلم
  • معتمدی: رکورد المپیک برای دوومیدانی ایران دست نیافتنی است
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • IOC به ورزشکاران فلسطینی سهمیه المپیک داد
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • رئیس کمیسیون داوران کشتی،المپیک را از دست داد
  • رئیس کمیسیون داوران کشتی حضور در المپیک را از دست داد
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک