Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-04@11:20:04 GMT

افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در تهران

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۶۴۱۳۰

افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در تهران

در شهر‌های تهران، کرج، اصفهان و مشهد افزایش و انباشت غلظت آلاینده‌های جوی پیش بینی می‌شود.

به گزارش برنا؛ امروز در برخی نقاط آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان و ارتفاعات استان‌های زنجان، قزوین، البرز و تهران افزایش ابر، گاهی بارش پراکنده و وزش باد رخ می‌دهد.

در شهر‌های تهران، کرج، اصفهان و مشهد افزایش و انباشت غلظت آلاینده‌های جوی پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چهارشنبه با گذر امواج تراز میانی جو، در آذربایجان غربی، اردبیل، کردستان، همدان، زنجان و برخی نقاط استان‌های کرمانشاه، ایلام، لرستان، مرکزی، قزوین، البرز، تهران، گیلان، مازندران، گلستان و خراسان شمالی رگبار باران گاهی رعد و برق، وزش باد شدید و در مناطق سردسیر و مرتفع بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

پنج‌شنبه در استان‌های ساحلی دریای خزر، غرب و شمال غرب کشور، اصفهان، تهران، خراسان شمالی، شمال و شرق خراسان رضوی، ارتفاعات و غرب سمنان، و برخی نقاط استان‌های یزد، خوزستان، ایلام، کهگیلویه و بویر احمد، البرز و قزوین رگبار باران گاهی رعد و برق، وزش باد شدید و در مناطق سردسیر و مرتفع بارش برف رخ می‌دهد.

جمعه در مرکز و بخش‌هایی از غرب و جنوب غرب کشور، استان‌های ساحلی خزر، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی، کهگیلویه و بویراحمد و برخی نقاط یزد، کرمان، فارس و بوشهر بارش پیش‌بینی می‌شود.

شنبه در مرکز، بخش‌هایی از جنوب، شرق و جنوب غرب کشور بارش رخ می‌دهد.

از پنج‌شنبه تا شنبه در نیمه شمالی کشور دما بین ۶ تا ۱۲ درجه کاهش می‌یابد. همچنین پنج‌شنبه و جمعه دریای خزر مواج است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزش باد اصفهان مشهد خراسان شمالی بارش برف کهگیلویه و بویراحمد دریای خزر آب و هوا آلودگی هوا پیش بینی می شود برخی نقاط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۴۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال وقوع سیلاب در غرب و برخی نقاط مرکزی استان کرمان

ایسنا/کرمان کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: بیشترین بارش‌ها امروز در نیمه غربی و برخی مناطق مرکزی است، لذا آبگرفتگی معابر، جاری شدن رواناب، سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌ها در مناطق مذکور دور از انتظار نیست.

امین دریافر امروز ۱۳ اردیبهشت ماه درباره وضعیت جوی استان کرمان اظهار کرد: امروز و فردا شاهد ناپایداری‌های جوی در استان به صورت افزایش ابر، رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق، وزش تندبادهای لحظه‌ای و بارش تگرگ در مناطق مستعد خواهیم بود.

وی افزود: بیشترین بارش‌ها امروز در نیمه غربی و برخی مناطق مرکزی است، لذا آبگرفتگی معابر، جاری شدن رواناب، سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌ها در مناطق مذکور دور از انتظار نیست.

دریافر بیان کرد: امروز و فردا در برخی مناطق شمال غربی و جنوب شرقی استان کرمان وزش باد نسبتا شدید را خواهیم داشت که خیزش گرد و خاک و افزایش غلظت غبار در برخی مناطق جنوب شرقی محتمل است.

کارشناس پیش بینی هواشناسی استان کرمان گفت: روز شنبه در برخی مناطق مرکزی رگبار پراکنده باران و در مناطق شمال غربی و جنوبی با تداوم وزش باد نسبتا شدید خیزش گرد و خاک و افزایش غلظت غبار مورد انتظار است.

وی افزود: از روز یکشنبه جوی نسبتا پایدار و آرام برای اکثر مناطق استان کرمان پیش بینی می‌شود.

دریافر در پایان اظهار کرد: از روز گذشته تا ساعت ۹:۳۰ امروز بیشترین بارش در شهر بابک میزان ۱۵.۱ میلیمتر، سیرجان ۱۳.۱، بافت ۷.۳، زرند ۶.۶ و رفسنجان ۳.۹ میلیمتر ثبت شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هواشناسی ایران۱۴۰۳/۰۲/۱۵؛هشدار بارش‌های سیل‌آسا در ۱۳ استان
  • هواشناسی ایران/ سامانه بارشی جدید دوشنبه از غرب وارد کشور می‌شود
  • سامانه بارشی جدید دوشنبه از غرب وارد کشور می‌شود
  • تداوم بارندگی در برخی استان‌های کشور
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت / بارش و ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • اگر خونتان غلیظ شده این راهکار‌ها را به کار بندید
  • تهران تا شنبه میزبان سامانه بارشی است
  • بارش ۲۵ میلی‌متر باران در تویسرکان/ سامانه بارشی تا شنبه فعال است
  • احتمال وقوع سیلاب در غرب و برخی نقاط مرکزی استان کرمان
  • هوای همدان تا شنبه بارانی است