Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-30@21:53:31 GMT

سود سهامداران حقیقی شرکت بیمه دی پرداخت شد

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۶۴۱۸۰

خبرگزاری آریا - سود سهامداران حقیقی شرکت بیمه دی برای سال مالی منتهی به 1399/12/30 براساس تصمیم مجمع عمومی پرداخت شد.
به گزارش خبرگزاری آریا ؛ با توجه به تصمیمات گرفته شده در مجمع عمومی صاحبان سهام مورخ 1400/04/19 در خصوص تقسیم سود سهام عملکرد مالی منتهی به 1399/12/30 به مبلغ 4،140 ریال به ازای هر سهم و با توجه به برنامه زمانبندی پرداخت سود (منتشرشده در سامانه کدال بورس) سود سهامداران حقیقی که قبلاً در سامانه سجام ثبت نام کرده بودند، به حساب آنان واریز گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سهامداران محترمی که اطلاعات خود را قبلاً در سامانه سجام تکمیل نکرده و موفق به دریافت سود سهام خود نشده باشند، می توانند تا قبل از تاریخ 1400/09/04 نسبت به ثبت اطلاعات خود اقدام نمایند، در غیر اینصورت جهت دریافت سود سهام خود می توانند از تاریخ 1400/11/01 با مراجعه به شعب بانک دی در سراسر کشور با ارائه اصل کارت ملی و اعلام کد سهامداری نسبت به دریافت سود خورد اقدام نمایند.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سود سهام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۴۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کانال‌های خبری برای دریافت مجوز اقدام کنند

هیأت نظارت بر مطبوعات از گردانندگان کانال‌های خبری در پیام‌رسان‌ها که تاکنون اقدام به اخذ مجوز فعالیت نکرده‌اند، خواست در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به ثبت درخواست در سامانه جامع رسانه‌های کشور اقدام کنند.

دبیرخانه هیات نظارت بر مطبوعات اعلام کرد:

در راستای اجرای قوانین و مقررات رسانه‌ای کشور از همه گردانندگان کانال‌های خبری در پیام‌رسان‌ها دعوت می‌شود به منظور انجام فرایند قانونی اخذ مجوز و بهره‌مندی از حمایت‌های قانونی، حداکثر تا پایان اردیبهشت ماه نسبت به ثبت درخواست مجوز فعالیت خود از طریق سامانه جامع رسانه‌ها اقدام کنند.

فعالیت همه رسانه‌ها به موجب قانون مطبوعات، مستلزم دریافت مجوز است و براساس بند پ ماده ۳ آیین‌نامه اجرایی قانون مطبوعات کشور، پیام‌رسان‌ها و کانال‌های خبری نیز مشمول این الزام قانونی هستند.

هیات نظارت بر مطبوعات در این خبر اعلام کرده است که متقاضیان برای کسب اطلاعات و راهنمایی بیشتر درباره ثبت درخواست، باید به صفحه راهنمای ثبت درخواست مجوز سامانه خبری مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • کانال‌های خبری برای دریافت مجوز اقدام کنند
  • کانال های خبری برای دریافت مجوز اقدام کنند
  • تاریخ دقیق واریز سود سهام عدالت اعلام شد + جزئیات
  • افزایش ۳ برابری برگزاری مجامع الکترونیک با سامانه «دیما»
  • افزایش سه برابری برگزاری مجامع الکترونیک در بازار سرمایه
  • مهلت انتخاب رشته دکتری برای بار سوم تمدید شد
  • اصلاحات جدید دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون دکتری اعلام شد
  • تغییرات دفترچه‌ راهنمای انتخاب رشته آزمون ورودی دکتری اعلام شد
  • امروز؛ آخرین مهلت انتخاب رشته داوطلبان دکتری
  • انتخاب رشته بیش از ۸۶ هزار داوطلب دکتری/ مهلت انتخاب رشته فردا پایان می‌یابد