Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین، تصاویر برگزیده روز به انتخاب گاردین:

 

 

گلاسکوی اسکاتلند. بایدن و جانسون در اجلاس تغییرات اقلیمی. در این اجلاس رهبران مختلف دنیا گرد هم آمدند.  

 

لایتون ایرلند. از سرگیری رقابت های پرتعداد سوارکاری در ساحل بعد از دو سال وقفه به دلیل کرونا.

 

تولوز فرانسه. برگزاری نمایشگاه ملیله دوزی در موزه این شهر با عنوان «بانویی با تک شاخ».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ریاض عربستان. زنی در حال آموزش تیراندازی به یک مرد است. زنان در این کشور حالا نه تنها می توانند رانندگی کنند که حتی اکنون اسلحه به دست بگیرند و آموزش هم بدهند.

 

پورتوپرنس ؛ هائیتی. بحران های شدیدی این کشور کوچک دریای کارائیب را فراگرفته اما با این حال مردم باز هم از برگزاری این مراسم سنتی سالیانه که در واقع بزرگداشت «روح وودوی بارون سامدی و گده» در گورستان ملی این شهر است غافل نمی شوند.

 

دبی، امارات متحده عربی. یک گربه در نمایشگاه لامپ ها و وسایل روشنایی. تمامی این وسایل از مواد بازیافتی ساخته شده است.

 

روز قدیس در بوداپست مجارستان. دراین روز مردم به قبرستان و بر سر مزار متوفیان خود می روند.

 

بغداد عراق. 11 میلیون دانش آموز عراقی از روز گذشته به مدرسه می روند. مدارس آنها به دلیل محدودیت های کرونایی با تاخیر باز شده است.

 

فرودگاه بانکوک تایلند. مرزهای این کشور از روز گذشته به روی گردشگران خارجی باز شد.

 

زنی مواد پلاستیکی را در محل دفن زباله در استان سوماترا شمالی جمع آوری می کند. بر اساس گزارش مرکز بین المللی فناوری محیط زیست، اندونزی سالانه بیش از 3 میلیون تن زباله پلاستیکی مدیریت نشده تولید می کند که بیش از 1 میلیون تن آن به دریا ریخته می شود.

 

سیدنی استرالیا. در این شهر استرالیا بار دیگر پرواز های بین المللی بعد از وقفه ای طولانی بازگشایی شد.

 

کیپ تاون آفریقای جنوبی. یک مرکز رای‌گیری در جریان انتخابات حکومت محلی.

 

مکزیکوسیتی واقع در مکزیک. مردم در رژه روز مردگان در میدان زوکالو شرکت می کنند.

 

سئول کره جنوبی. یک مسابقه بیسبال برگزار شد و فقط تماشاگرانی مجاز به حضور در ورزشگاه بودند که یا واکسن زده و یا تست کرونای منفی داشتند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: تصاویر جهان عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۴۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مکزیک: دیدید چه بلایی سر دانشجویان معترض در آمریکا آمد؟

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، آندرس مانوئل لوپز اوبرادور، رئیس جمهور مکزیک در نشست خبری روزانه خود در کاخ ملی این کشور ضمن انتقاد از آمریکا در زمینه «حقوق بشر» اعلام کرد: پلیس آمریکا علیه دانشجویان که تظاهرات‌هایی در حمایت از فلسطین در دانشگاه‌های این کشور را سازماندهی می کنند، «به شدت» اقدام کرده است.

رئیس جمهور مکزیک در این خصوص ادامه داد: ایالات متحده مدعی است که از حقوق بشر در جهان دفاع می‌کند، اما در برابر دانشجویان و خبرنگارانی که در دانشگاه‌ها تظاهرات می کنند، «با شدت» رفتار می‌کند.

این مقام مکزیک با اشاره به اعتراضات جاری در دانشگاه‌های آمریکا تأکید کرد: اگر شما قاضی حقوق بشر در جهان هستید، پس باید شجاع تر باشید. دیدید چه بلایی سر دانشجویان معترض در دانشگاه‌ها آمد؟ دیدید با آنها چه برخوردی شد؟

آندرس مانوئل لوپز اوبرادور، با تاکید بر اینکه واشنگتن به جای مبارزه با بحران فزاینده مهاجرت در منطقه، میلیاردها دلار به رژیم اسرائیل و اوکراین اختصاص می‌دهد، اضافه کرد که واشنگتن در زمینه مسائل زیادی ریاکارانه عمل می‌کند.

رئیس جمهور مکزیک تاکید کرد که آنها می‌خواهند سیاست خارجی فعلی مکزیک را تغییر دهند و از آمریکا خواست تا به حاکمیت کشورش احترام بگذارد.

این در حالیست که پیشتر اعلام شده بود که نزدیک به ۶۰۰ دانشجو ظرف یک هفته گذشته در تحصن‌های ضد جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه در سراسر آمریکا بازداشت شده اند.

اعتراضات حامیان فلسطین در دست کم ۱۵ دانشگاه در سراسر آمریکا برگزار شده است. در روزهای اخیر، شمار زیادی از دانشگاه در آمریکا شاهد تظاهرات ضدصهیونیستی بوده است.

دانشجویان آمریکایی از دانشگاه‌ها خواسته‌اند تا از سرمایه‌گذاری دارایی‌های دانشگاه‌های بزرگ در شرکت‌های اسلحه‌سازی و یا سایر صنایع حامی جنگ رژیم صهیونیستی در غزه خودداری کنند و به این ترتیب مانع از «نسل کشی» شوند.

آنها همچنین خواستار برقراری آتش‌بس در جنگ رژیم صهیونیستی در نوار غزه هستند.

کد خبر 6090227

دیگر خبرها

  • مردم سیستان و بلوچستان به احدی اجازه تفرقه‌اندازی نمی‌دهند
  • نشست مشورتی مقامات ۶ کشور عربی درباره تحولات غزه
  • مکزیک: دیدید چه بلایی سر دانشجویان معترض در آمریکا آمد؟
  • انتقاد تند رئیس جمهور مکزیک از آمریکا
  • تصاویری از لحظه سقوط زنان در مسابقات شترسواری در عربستان! | ویدئو
  • مسابقه شترسواری زنان در عربستان (فیلم)
  • مسابقات شترسواری زنان در عربستان
  • مسابقه عجیب شترسواری زنان در عربستان؛ سقوط برخی سوارکاران زن از روی شتر و مصدومیت آنها + ویدئو
  • قیمت جانشین کلوپ معلوم شد!‏
  • شواهد جدید از به گلوله بستن مردم توسط آمریکایی‌ها در کابل