Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از abunawaf؛ صاحبان کارخانه‌های شیرینی پزی و شکلات سازی، به منظور جذب مشتری‌های بیشتر، تلاش زیادی برای تولید محصولات عجیب و غریب می‌کنند. برخی از آنها این کار را با تغییر شکل، بو و رنگ شیرینی و نحوه بسته بندی آن‌ها انجام می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما برخی از انواع آبنبات‌ها و شیرینی جات به عنوان عجیب‌ترین نوع این شیرینی‌ها در بازار به فروش می‌رسند که در ادامه تعدادی از آنها را مشاهده می‌کنید:

آبنبات موم گوش!

اگر فیلم هری پاتر را تماشا کرده باشید، صحنه شیرینی موم گوش برایتان آشنا به نظر می‌رسد! شگفتی این است که یک شرکت تولید آبنبات ژله‌ای، ۱۵۰ سال است که انواع مشابهی از آن را تولید می‌کند!

آبنبات چوبی با عقرب و حشرات!

هتلیکس ۲۵ سال است که با استفاده از حشرات، آبنبات‌های مختلفی را تولید می‌کند. آبنبات‌های چوبی این شرکت حاوی پای عقرب، کرم، سوسک و سایر حشرات است!

آب نبات گل بنفشه

برخلاف آبنبات بنفش رنگ، این آبنبات تولید شده توسط شرکت "La Violetta" در اسپانیا بسیار محبوب است، زیرا از گل‌های بنفشه واقعی برای تهیه آن استفاده شده است.

بستنی خمیر کوکی

خمیر کوکی در نیویورک یک دسر عجیب و غریب است. تولید کنندگان این دسر می‌گویند منعی برای خوردن خمیر وجود ندارد. مشتریان برای خرید این دسر در صف‌های طولانی می‌ایستند، اما برخی دیگر پس از خوردن خمیر زیاد دچار دل درد می‌شوند!

دسر سوپ ورمیشل

یکی از محبوب‌ترین دسر‌های ژاپنی سوپ ورمیشل است. مواد تشکیل دهنده سوپ طبق دستور قبل از خوردن به روش خاصی پخته می‌شود.

پپسی با طعم‌های متفاوت و عجیب

شرکت پپسی دوست دارد مصرف کنندگان را با طعم‌های عجیب و غریب در نسخه‌های خاص و محدود شگفت زده کند. پپسی در گذشته نیز نوشیدنی معروف خود را با قهوه، میوه‌های استوایی، دارچین، شیر، آناناس، دانه‌های ژله‌ای و دیگر طعم‌های عجیب و غریب به بازار عرضه کرده بود.

کیت کت پخته شده

تعداد کمی از ما می‌دانیم که نستله بیش از ۲۰۰ طعم مختلف کیت کت تولید کرده است. این طعم‌ها عبارتند از: چای سبز، زردآلو، هندوانه، نمک فرانسوی، سویا، کدو تنبل، ساکورا و ذرت سرخ شده. اما یکی از عجیب و غریب‌ترین آنها، کیت کتی است که باید قبل از خوردن پخته شود!

آدامس ترشی

اگر عاشق ترشیجات هستید، پس این آدامس عجیب و غریب از شرکت Wasabi برای شما مناسب است! این شرکت یک آدامس دیگر با طعم بیکن نیز تولید کرده است.

الماس خوراکی

آمیا التر یک نوع شیرینی تولید می‌کند که به شکل سنگ‌های قیمتی ساخته شده و قیمت هر قرص ۳۵ دلار است.

بیسکویت کدو تنبل Oreo

علاوه بر شکلات کیت کت، کوکی‌های Oreo با طعم‌های عجیب و غریب زیادی مانند: دارچین، کدو تنبل، نعناع، ​​توت فرنگی، نارگیل، کره بادام‌زمینی و مربا به بازار عرضه شده اند. همچنین طعم‌های محدودی کوکی با طعم کره، پنیر، هندوانه و بدون کاکائو نیز وجود دارد.

بیکن شکلاتی با قارچ و نمک دودی

شرکت آمریکایی Vosges Hot-chocolate، شکلات و آبنبات شگفت انگیزی را با افزودنی‌های عجیب و غریب تولید می‌کند: ترافل با تکه‌های بیکن واقعی، قارچ، نمک دودی، زنجبیل خرد شده، گلبرگ‌های گل رز، ادویه‌های عجیب و غریب و غیره.

بستنی سبزیجات

شرکت Häagen-Dazs بستنی‌هایی با طعم‌های عجیب و غریب مانند گوجه فرنگی، هویج و شاه بلوط ژاپنی تولید می‌کند.

بیشتر بخوانید

از کاپشن آبنباتی تا تولید لباس با سس کچاپ و روزنامه / نوآوری عجیب یک طراح در دنیای پوشاک را ببینید + تصاویر

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آبنبات چوبی شکلات عجیب و غریب طعم های عجیب و غریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۴۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم کمیساریای عالی حقوق بشر؛ محکومیت دیگری به جای آمریکا

کمیساریای عالی حقوق بشر بدون توجه به دستگیری ۹۰۰ تن از دانشجویان و اساتید در آمریکا طی روزهای اخیر سه بیانیه حقوق بشری علیه ایران صادر کرده است! - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، کاظم غریب‌آبادی؛ دبیر ستاد حقوق بشر در جلسه امروز (دوشنبه 10 اردیبهشت) شورای عالی قوه قضاییه، با اشاره به آمار منتشر شده پیرامون دستگیری 900 تن از دانشجویان و اساتید در آمریکا طی روزهای گذشته در جریان خیزش ضدصهیونیستی اظهار کرد: در حالی که طی روزهای اخیر شاهد برپایی تجمعات گسترده ضدصهیونیستی در دانشگاه‌های آمریکا و بازداشت چندصد نفر از دانشجویان و اساتید آمریکایی در این رابطه هستیم، دفتر کمیساریای حقوق بشر طی همین مدت بدون کوچک‌ترین توجه و اعتنایی به اتفاقات رخ‌داده در آمریکا، سه بیانیه حقوق بشری علیه ایران صادر کرده است که این موضوع مؤید تناقضات و استانداردهای دوگانه در سازوکارهای حقوق بشری است.

غریب‌آبادی: سرکوب جنبش‌‌های دانشجویی آمریکا را محکوم کنید

به گزارش تسنیم،‌ ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران روز گذشته از ارسال نامه غریب‌آبادی به کمیسر عالی حقوق بشر خبر داد. غریب‌آبادی در این نامه از سرکوب خشونت‌آمیز تجمعات دانشجویی در آمریکا انتقاد کرد و خواستار محکومیت آن از سوی کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کام شیرینی فروش میبدی تلخ شد
  • تصمیم کمیساریای عالی حقوق بشر؛ محکومیت دیگری به جای آمریکا
  • رولت یخچالی یک شیرینی فوری بدون نیاز به فر
  • ببینید | ادعای عجیب وزیر صمت درباره تولید خودرو در ایران
  • ذخایر شکلات جهان در خطر است
  • خرید شکلات تلخ بهتر است یا  شکلات شیرین؟
  • شلوار عجیب و غریب کیم جونگ اون سوژه رسانه‌های جهان شد + تصاویر
  • گزارش فرایدی نایت اسمکدان 26 آوریل؛ نیش دوست از نیش عقرب بدتر است/ اخبار WWE
  • اصفهانی‌ها یک روز جهانی را به نام خود ثبت کردند؛ روز جهانی گز
  • آبنبات طرح اژدها؛ اثر چالش برانگیز هنرمند ژاپنی (فیلم)