Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین توکلی کِجانی روز سه شنبه در جلسه کارگروه اشتغال، سرمایه گذاری و بهبود محیط کسب و کار شهرستان ری اظهار داشت: در ۲ سال اخیر شهرستان ری در جایگاه نخست ایجاد اشتغال قرار داشته و کسب این موفقیت باوجود شرایط بیماری کرونا و محدودیت ها، با همکاری دستگاه های اجرایی و ادارات شهرستان میسر شده و باید این روند استمرار داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: چندین سال است که رهبر معظم انقلاب عنوان سالها را در حوزه تولید نامگذاری می کنند زیرا تولید از مولفه های مهم اقتصادی و اشتغالزایی است و در شهرستان ری نیز بدلیل ظرفیت های موجود و همراهی دستگاه های اجرایی، شرایط مطلوبی برای سرمایه گذاری تولیدکنندگان مهیا است.

معاون استاندار تهران خاطرنشان کرد: در ری تنها تعدادی از صنایع و واحدهای تولیدی راکد هستند که در این خصوص بخشداران و دستگاه های متولی به نحوی اقدام کنند که این واحدها نیز به چرخه تولید بازگردند.
این مسئول اضافه کرد: اجرای طرح‌های کارورزی و مشوق‌های بیمه‌ای در ایجاد اشتغال تاثیر بسزایی دارد و باید در این خصوص اطلاع رسانی لازم در شهرک های صنعتی و صنفی شهرستان انجام شود.

وی تاکید کرد: شایسته است در حوزه طرح های کارورزی و مشوق های بیمه ای اطلاع رسانی لازم صورت گیرد.

جلسه کارگروه اشتغال، سرمایه گذاری و بهبود محیط کسب و کار شهرستان ری با موضوع بررسی میزان تحقق ثبت اشتغال در سامانه رصد در سال ۱۴۰۰، میزان پیشرفت و تحقق طرح های کارورزی و مشوق های بیمه ای، آخرین اقدامات صورت گرفته در خصوص اجرای طرح های اشتغالزایی توسط بنیاد برکت و بررسی عملکرد دستگاه های حمایتی در خصوص جذب اعتبارات در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش ایرنا، شهرستان ری با برخورداری از ۵۶ اتحادیه توزیعی، تولیدی و خدماتی و ۱۰ هزار واحد صنعتی و صنفی از جمله شهرک صنعتی شمس آباد، کارخانه سیمان و کارگاه های تولیدی و خدماتی اعم از سنگ بری، شیشه و سفال، آجرپزی، کارگاه قالیبافی و قالیشویی، کشتارگاه دام و طیور به عنوان قطب کار و تولید در پهنه جنوب تهران مطرح است.

شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) در حدود یک میلیون نفر جمعیت دارد و در جنوب تهران واقع شده است.

برچسب‌ها شهرستان ری اشتغال زایی تولید داخلی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان ری اشتغال زایی تولید داخلی شهرستان ری اشتغال زایی تولید داخلی شهرستان ری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۴۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیلگری مجوزها و زیرساخت مشوق‌ ایجاد اشتغال است

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛ امیر حسن‌زاده، در کارگروه اشتغال استان کرمان عنوان کرد: دستگاه‌ها به اشتغال‌های شرکت‌های زیرمجموعه خود نیز توجه داشته باشند و آنها را در سامانه تعهد اشتغال استان ثبت کنند.   وی افزود: پشت هر موافقت اصولی باید یک اشتغال ثبت شود و هر دستگاهی موافقت اصولی صادر می‌کند، ثبت اشتغال آن را هم رصد کند.    معاون اقتصادی استاندار کرمان تصریح کرد: اشتغال‌هایی که در حوزه اصناف ایجاد می‌شوند نیز قابلیت ثبت در سامانه تعهد اشتغال را دارند.    حسن‌زاده، افزود: با رفع مشکل فنی سامانه جستجوی شغل، اطلاع‌رسانی کامل به عموم جامعه و دانشگاه‌ها صورت گیرد تا فرصت‌های شغلی و تقاضاهای شغلی ثبت شوند.   وی در خصوص تسهیلات اشتغال تبصره 18 قانون بودجه که اکنون به تبصره 2 تغییر کرده است، گفت: امسال سهم ما ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعلام شده و از سویی دستگاه‌های مشمول هم بیشتر شده‌اند.    حسن‌زاده، ادامه داد: همچنین تمام استان‌ها در این تسهیلات به یک اندازه دیده شده‌اند که در این خصوص مکاتباتی را با وزارتخانه انجام داده‌ایم تا اصلاح گردد.    معاون اقتصادی استاندار کرمان گفت: با اقداماتی از جمله تسهیلگری صدور مجوزها و تامین زیرساخت، خود مردم به سمت سرمایه‌گذاری و اشتعال می‌آیند. 

دیگر خبرها

  • با توجه به شعار سال امکانات کشور و دستگاه‌های اجرایی باید در حمایت از تولید باشد/تلاش برای بومی سازی و تکیه بر توان داخلی
  • تحقق ۱۰۰ درصدی تعهد اشتغال در اردبیل
  • رفع موانع تولید در راستای تحقق شعارسال
  • سرمایه‌گذاری‌های بزرگ صنعتی در منطقه ویژه اقتصادی جهان‌آباد
  • حمایت از کارآفرینان و بخش خصوصی استان برای تحقق جهش تولید
  • ضرورت توجه به اقتصاد دانش‌بنیان برای تحقق مشارکت مردم در جهش تولید
  • تسهیلگری مجوزها و زیرساخت مشوق‌ ایجاد اشتغال است
  • تسهیل ازدواج جوانان با مهریه کم
  • روزانه بیش از ۲۰۰ تن پسماند در شهرستان مهاباد تولید می‌شود
  • ضرورت راه‌اندازی دفتر تسهیل‌گری در شهرستان ابهر