Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@05:45:04 GMT

ثبت نام جشنواره قرآنی هدهد تا ۱۵ آبان ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۶۴۲۹۵

ثبت نام جشنواره قرآنی هدهد تا ۱۵ آبان ادامه دارد

روابط عمومی دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان فارس،روز سه‌شنبه در مطلب ارسالی از قول حجت‌الاسلام مرتضی کوهی افزود: این رویداد مهم قرآنی ویژه دانشجویان، کارمندان و استادان دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور است و در شش بخش آوایی، ادبی، پژوهشی، فناوری، معارفی، فضای مجازی رسانه‌ای و صنایع‌دستی با موضوع قرآن و عترت، در ۵۵ رشته برگزار می شود و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق سایت https://quran.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

behdasht.gov.ir/login برای ثبت‌نام اقدام کنند.

دبیر استانی جشنوراه قرآن و عترت دانشگاهیان استان فارس اضافه کرد: بیست‌وششمین دوره از جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های علوم پزشکی (هدهد) مانند سنوات گذشته در دو مرحله دانشگاهی و سراسری برگزار می‌شود و در گروه دانشجویان در تعدادی از رشته‌ها، مرحله ملی نیز اجرا خواهد شد.

 حجت‌الاسلام کوهی گفت: این رویداد فرهنگی علمی به دلیل  اینکه برای تمام گروه های دانشجویان،کارکنان و اعضای هیئت‌علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی برگزارمی شود موجب شده  هرساله با مشارکت قابل‌توجهی در بین جامعه دانشگاهی علوم پزشکی برگزار شود.

معاون سیاسی فرهنگی دفتر نهاد رهبری در دانشگاه‌های استان فارس دلیل مشارکت بالای دانشجویان در این جشنواره قرآنی را متنوع بودن رشته‌های آن عنوان کرد و گفت: دامنه بخش‌ها و رشته‌های این جشنواره ۶ بخش و ۵۵ رشته را در برمی‌گیرد، به‌گونه‌ای که هر فرد علاقه‌مند به حوزه‌های مختلف قرآنی، می‌تواند بر سر این سفر نورانی حضور یابد.

عطاالله امیدواری دبیر اجرایی بیست وششمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: این جشنواره غیر حضوری است و  از دو سال گذشته تاکنون به دلیل شیوع ویروس کرونا این جشنواره از طریق سایت جشنواره برگزار می شود و شرکت‌کنندگان در بخشی از رشته‌ها آثار خود را ارسال و بارگذاری می‌کنند.

وی ادامه داد:‌سال گذشته به دلیل شیوع کرونا موفق نشدیم از شرکت‌کنندگان برتر این جشنواره به‌صورت حضوری تقدیر کنیم برگزیدگان سال گذشته ۴۶۰ نفر بودند هدایای نقدی آنان تقدیم شد و علاقه‌مندان می‌توانند پس از ثبت‌نام و شرکت در این دوره‌ها امتیاز بازآموزی را دریافت کنند.

برچسب‌ها جشنواره شیراز قرآن کریم فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جشنواره شیراز قرآن کریم جشنواره شیراز قرآن کریم فارس جشنواره قرآن قرآن و عترت علوم پزشکی رشته ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۴۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشگاهیان علوم پزشکی ایران از دانشجویان جهان

تجمع دانشگاهیان علوم پزشکی ایران در حمایت از حرکت دانشجویان آمریکا و اروپا علیه جنایات اسرائیل در نوار غزه برگزار شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، دانشجویان دانشگاه‌های کشور این هفته در حمایت از خیزش جهانی برای محکومیت رژیم صهیونیستی تجمعات اعتراضی برگزار و جنایات این رژیم را محکوم کردند.

در همین راستا تجمع دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی ایران در حمایت از حرکت دانشجویان آمریکا و اروپا با حضور دکتر عبدالرضا پازوکی؛ رئیس این دانشگاه، معاونین، مدیران و کارمندان و دانشجویان بین‌الملل دانشگاه بعد از ظهر امروز برگزار شد.

در ادامه تصاویر این تجمع را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آموزش علوم پزشکی از کلاس درس تا عرصه
  • حمایت دانشگاهیان علوم پزشکی ایران از دانشجویان جهان
  • افزایش تعداد رشته‌های دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه
  • برگزاری هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری
  • ثبت نام چهارمین دوره حفظ قرآن کریم دختران در آذربایجان شرقی
  • اختتامیه جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی برگزار می شود
  • انتخاب وزارت علوم به میزبانی بخش دانشگاهی سی و دومین دوره نمایشگاه قرآن
  • طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • دکتر طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه