Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

وحید صالحی ، داور پیشین لیگ برتر در مصاحبه با برنامه خارج از گود گفت :

من با یک اتفاقی مواجه شدم که یک دلال با من ارتباط گرفت و گفت من برای شما بازی لیگ برتری می گیرم و او گفته بود که نمی خواهم به نفع من سوت بزنی ولی به ضرر من هم نگیر. او گفته که اگر اوکی بدهی ماشین و … را بهت می دهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفته بود که آقا وحید بازی فلان با فلان تیم را برایت گرفتم و گفتم که بازی بعدی را هم به تو بدهند. این یعنی این که این آقا با مدیران هم بسته است و او هنوز هم در فوتبال حضور دارد.

او ادامه داد :

داوران مطرح هم وارد این بازی شده اند. با آقای کامرانی فر هم تماس گرفتم و ماجرا را به او گفتم اما او گفت که این حرف ها بین خودمان بماند. من می خواهم که دادستان کشور وارد این ماجرا شود و ادعای من را بررسی کند.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: حسن کامرانی فر داوری فدراسیون فوتبال وحید صالحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۴۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عنایتی: از این صحبت‌ها خسته شدم!

به گزارش "ورزش سه"، رضا عنایتی، سرمربی پیکان در نشست خبری پس از بازی شمس‌آذر و پیکان در جمع خبرنگاران عنوان کرد: پیش‌بینی کرده بودیم که بازی سختی را در پیش داشته باشیم، تیم شمس‌آذر در بازی انگیزه بالایی داشت و رسیدن به سه امتیاز بازی را به آن‌ها تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: بازیکنان پیکان هم امروز شادابی و انرژی لازم را نداشتند و کم‌رمق و کم‌انگیزه و بدون تمرکز بازی کردند و نتیجه هم همین شد که سه امتیاز را به شمس‌آذر میزبان تقدیم کردند چون همیشه انگیزه حرف اول را می‌زند.

سرمربی تیم پیکان اضافه کرد: فوتبال روزهای خوب و بد دارد، این باخت تلنگری برای پیکان بود که خیلی جدی‌تر کار کند، بنابراین سعی می‌کنیم از فردا ریکاوری کنیم و برای بازی‌های حساسی که در آینده داریم آماده شویم و امیدواریم بتوانیم شرایط را به نفع خودمان پیش ببریم.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگاران درباره دلایل نداشتن تمرکز بازیکنان، عنوان کرد: شرایط بازی‌ها متفاوت است، در نیمه دوم شرایط ما بهتر شد ولی امروز روز فوتبالی بازیکنان ما نبود، باید فکر کنیم و آسیب‌شناسی انجام دهیم تا به شرایط ایده‌آل خود بازگردیم.

این مربی فوتبال در ادامه در پاسخ به سؤال خبرنگاران درباره داوری گفت: خسته شده‌ام و نمی‌خواهم درباره داوری صحبت کنم، حدود ۲۰ دقیقه ساکت کنار خط ایستادم و یک سری موارد وجود داشت که تمایلی برای پرداختن به آن‌ها ندارم، بگذارید کارشناسان داوری نظر بدهند.

دیگر خبرها

  • دیدگاه کارشناس داوری در مورد صحنه‌های مشکوک بازی تراکتور و استقلال
  • تیم داوری ایران، قاضی فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا
  • موعود داور فینال آسیا شد
  • عنایتی: از این صحبت‌ها خسته شدم!
  • اعتراف لیگ برتر: داور اشتباه کرد، حق با شما بود!‏
  • داور بازی استقلال- تراکتور استعفا داد
  • دو بازی حساس هفته۲۵ لیگ با داوری دو برادر!
  • داوران هفته بیست و پنجم لیگ برتر مشخص شد
  • گفت‌وگو با داور فوتبال که مورد ضرب و شتم قرار گرفت + فیلم
  • اعلام اسامی داوران هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال