Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، پیکر مطهر شهید صفرعلی فیض بیگدلی از شهدای گرانقدر شهر اقبالیه قزوین که در عملیات خیبر به شهادت رسیده بود پس از ۳۸ سال به وطن بازگشت.

این شهید گرانقدر هفت اسفند سال ۱۳۶۲ و در سن ۵۳ سالگی در جزیره مجنون به شهادت رسیده بود.

پیکر این شهید گمنام در یکم فروردین سال ۱۳۹۵ بعنوان شهید گمنام در بخش بیارجومند شهرستان شاهرود استان سمنان به خاک سپرده شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبر تشخیص هویت این شهید پس از شناسایی از طریق آزمایش DNA در سالجاری، شامگاه ۱۰ آبان‌ماه سال ۱۴۰۰ توسط سردار فرماندهی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین به تنها فرزند وی که در حال حاضر ساکن شهر اقبالیه است، داده شد.

گفتنی است پدر، مادر و همسر این شهید گرانقدر در قید حیات نیستند.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تشییع پیکر شهید گمنام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۴۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه سقوط در جنگل ابر شاهرود/ مرد ۴۰ ساله جان باخت

حسین درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه غروب جمعه در پی تماس یا سامانه امداد و نجات هلال احمر مبنی بر سقوط فردی از ارتفاعات جنگل ابر شاهرود بلافاصله تیمی از امدادگران به محل حادثه اعزام شدند، ابراز داشت: نیروهای امداد و نجات با همکاری اداره محیط زیست پس از سه ساعت تلاش موفق به یافتن این طبیعت گرد شدند.

وی ضمن بیان اینکه امدادگران به محض رسیدن با پیکر بی جان او روبرو شدند، افزود: مرد ۴۰ ساله با سقوط از ارتفاع جان خود را از دست داده بود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه پیکر این فرد به شاهرود انتقال یافت، ابراز داشت: عدم توجه به هشدارهای هواشناسی و نداشتن رعایت نکات ایمنی متأسفانه این حادثه تلخ را برای این هموطن رقم زد.

کد خبر 6096112

دیگر خبرها

  • پیکر ۲ جوان غرق شده در رودخانه نیاتک هیرمند پیدا شد
  • مادری که به شکل فجیعی فرزند ۱۱ ساله‌اش را کشته بود دستگیر شد
  • پایان ۳۸ سال چشم‌انتظاری خانواده شهید چابکسری
  • پایان ٣٨ سال چشم انتظاری خانواده شهید چابکسری
  • فیلم| وداع مادر شهید «جلال اعتماد» با فرزند شهیدش
  • تقویت جست وجو‌ها برای پیدا کردن پیکر کودک غرق شده لردگانی
  • آسمانی شدن مادر شهید آسوده در دزفول
  • پایان فراق پس از ۳۸ سال/ شهید رنجنوش در همدان آرام رفت
  • حادثه سقوط در جنگل ابر شاهرود/ مرد ۴۰ ساله جان باخت
  • پایان ۳۸ سال فراغ و دوری خانواده شهید عباس رمضانی + تصاویر و جزئیات