Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-05@03:02:34 GMT

لزوم اجرای صدرصدی طرح واکسیناسیون در بخش پشتکوه خاش

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۶۴۴۲۷

لزوم اجرای صدرصدی طرح واکسیناسیون در بخش پشتکوه خاش

به گزارش خبرگزاری فارس از خاش، علیرضا شهنوازان صبح امروز در دیدار با جمعی از بهورزان، دهیاران و معتمدین بخش پشتکوه خاش در مرکز جامع خدمات سلامت بیلری اظهار کرد: استقبال از طرح واکسیناسیون زمینه ساز مهار ویروس کرونا و بازگشت زندگی مردم به شرایط عادی خواهد بود.

وی افزود: دهیاران بخش پشتکوه موظفند در راستای اجرای هر چه بهتر روند واکسیناسیون با بهورزان این بخش نهایت همکاری و مساعدت را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخشدار پشتکوه تصریح کرد: در صورت عدم همکاری دهیاران تا اجرای صدرصدی طرح واکسیناسیون در روستاهای با احکام انتصابی آنها موافقت نمی‌‌شود.

وی با بیان اینکه تلاش های بی وقفه بسیج در طرح شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی موفق  ظاهر شده است گفت: قطعا از ظرفیت بزرگ بسیج در اجرای صدرصدی واکسیناسیون کرونا در روستاهای بخش پشتکوه خاش استفاده خواهد شد.

شهنوازان خاطر نشان کرد: علما، معتمدین و ریش سفیدان نیز باید از ظرفیت خود برای فرهنگسازی مناسب و حذف باورهای نادرست استفاده کنند تا مردم از طرح واکسیناسیون استقبال کنند.

بخشدار پشتکوه خاش با بیان اینکه آمار تبعه خارجی و مهاجر ساکن در روستاهای بخش پشتکوه در سامانه سیب وزارت بهداشت ثبت شده است گفت: دهیاران بعنوان آخرین حلقه متصل به دولت موظفند تذکرات لازم جهت دریافت دوز اول و دوم واکسن را به این افراد ارائه دهند و در صورت عدم همکاری این افراد به اداره امور اتباع و مهاجرین خارجی معرفی خواهند شد.

شهنوازان یاد آور شد: بیش از ۳ هزار و ۸۶۳ نفر در مرکز جامع خدمات سلامت بیلری و پنج خانه بهداشت زیر نظر این مرکز، جامعه هدف واکسیناسیون هستند که تا کنون با پیشرفت ۳۰ درصدی تعداد ۱ هزار و ۱۵۹ نفر واکسینه شده اند.

این مسوول افزود: برای اجرای صدرصدی طرح واکسیناسیون در تمامی روستاهای بخش پشتکوه خاش همکاری بیش از پیش بهورزان، دهیاران ، معتدمین و ریش سفیدان و همچنین مساعدت بسیجیان لازم و ضروری است.

انتهای پیام/3139

منبع: فارس

کلیدواژه: واکسیناسیون سلامت وزارت بهداشت خاش طرح واکسیناسیون بخش پشتکوه خاش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۴۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسیناسیون دامی به میزان ۸۰۰ هزار دز در میامی انجام شد

همتیان گفت: این تعداد واکسیناسیون دام به طور رایگان برای دامداران سطح شهرستان به ویژه مناطق محروم انجام شد.

وی با اشاره به اینکه سم‌پاشی آغل دام‌ها یک‌بار به طور گسترده در شهرستان اجرا شد، ابراز کرد: در برخی مناطق محروم از جمله منطقه فرومد و همچنین روستاهای حق‌الخواجه، کرنگ و کمردار در بخش کالپوش تا سه مرحله عملیات سم‌پاشی انجام شد.

وی با بیان اینکه هزار و ۱۷۶ بازدید نظارتی طی سال گذشته توسط کارشناسان این اداره انجام شد، اظهار کرد: ۲۰ دوره اردوی جهادی خدمت‌رسانی به مناطق محروم شهرستان میامی طی این بازه زمانی برگزار شد.

رییس شبکه دامپزشکی میامی ادامه داد: هزار و ۶۰ مجوز حمل دام و طیور برای دامداران این شهرستان طی سال ۱۴۰۲ صادر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • ضرورت همکاری دستگاه‌ها در اجرای پروژه استراتژیک جاده جلفا-کلاله
  • لزوم همکاری همه دستگاه‌ها در اجرای پروژه استراتژیک جاده جلفا-کلاله
  • لزوم اجرای وعده صادق اقتصادی در کشور
  • پایان مرحله اول واکسیناسیون اتباع خارجی در کردستان
  • تجلیل از شهرداران، شورا‌ها و دهیاران نمونه چهارمحال و بختیاری
  • لزوم استفاده مسئولان از ظرفیت دانشگاهیان/ نمایشگاه حمل‌ونقل حاصل اجرای فرامین رهبری است
  • اجرای ۱۰۰۰ میلیارد پروژه عمرانی در روستاهای یزد
  • اجرای هزار میلیارد طرح عمرانی در روستاهای استان یزد
  • واکسیناسیون دامی به میزان ۸۰۰ هزار دز در میامی انجام شد
  • واکسیناسیون دام‌ها علیه بیماری طاعون نشخوارکنندگان کوچک