Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین بامیری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به ویژگی‌های استاندار خوب، اظهار کرد: پاک‌دستی، متخصص بودن و اشرافیت داشتن در حوزه‌های مختلف از جمله ویژگی‌های یک استاندار توانمند است.

وی با بیان اینکه استاندار بومی دستاوردهای بسیار زیادی را متوجه استان می‌کند، عنوان کرد: گزینه بومی ۵۰ درصد از مسیر را طی کرده و شناخت نسبی نسبت به اقلیم، طرح آمایش سرزمینی، فرهنگ و آداب و رسوم استان، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه گزینه بومی خلاء‌ها و کمبودهای چهارمحال و بختیاری را می‌شناسد، افزود: تصمیم‌گیری برای برون رفت از مشکلات و معضلات استان توسط گزینه بومی امکان‌پذیر است.

بامیری تصریح کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی سعی کرده اند با گوش فرا دادن به فرمایشات مقام معظم رهبری به انتخاب استاندار ورود نکنند.

وی با بیان اینکه اتحاد و انسجام بین نمایندگان چهارمحال و بختیاری وجود دارد، ادامه داد: نقش نمایندگان همراهی، هم افزایی، تسهیل‌گری و همکاری با دولت و به تبع با استاندار است.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر شکل‌گیری هیئت دولت که استانداران هم بخشی از بدنه دولت هستند دولت‌مردان با در نظر گرفتن ویژگی‌هایی همچون شایسته گزینه و ترجیحاً بومی امید را به جامعه بازگردانند.

کد خبر 5341789

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری مقام معظم رهبری مقام معظم رهبری مجلس شورای اسلامی انتخاب استانداران استانداری چهارمحال و بختیاری حسین بامیری ویروس کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه آمار کرونا کرمانشاه واکسن کرونا قوه قضاییه عکس استانها لیگ برتر فوتبال ایران گرگان پدافند غیرعامل بنزین ایلام اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۴۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران بهاری در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، بارش باران در استان باعث طراوت هوا و خوشحالی مردم شد. بیننده تصاویری از بارش باران بهاری باشید.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • افتتاح دومین نمایشگاه کار در چهارمحال و بختیاری
  • تصاویری از لحظه حادثه مینی بوس در چهارمحال و بختیاری
  • رشد ۳۱ درصدی مرسولات از چهارمحال و بختیاری
  • تاکید استاندار بر تشکیل شورای عشایر چهارمحال و بختیاری
  • تدابیر لازم برای جلوگیری از خسارت به عشایر اندیشیده شود
  • زلاتان مربی بعدی میلان را انتخاب کرد
  • کاهش آفت ملخ در زمین‌های کشاورزی با بارش‌های بهاری
  • خبر‌های ورزشی ۱۴ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • بارش باران بهاری در چهارمحال و بختیاری
  • کاهش آفت ملخ در اراضی کشاورزی با بارش های بهاری