Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-01@22:19:13 GMT

خودسوزی زن ماکویی تایید شد / فرضیه قتل توسط شوهر رد شد

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۶۴۵۳۸

خودسوزی زن ماکویی تایید شد / فرضیه قتل توسط شوهر رد شد

 از روز گذشته شبکه های اجتماعی و در رأس آنها رسانه های معاند بر روی خبر سوزانده شدن یک زن با دست و پای بسته توسط شوهرش در یکی از روستاهای شهرستان ماکو مانور می دهند .

واقعیت ماجرای قتل یک زن توسط شوهرش اما حقیقت ماجرا چیز دیگری است .

به گزارش رکنا، برای روشن شدن حقیقت و اطلاع از کم و کیف ماجرا به سراغ آقای محمدی ایروانلو فرماندار و رئیس شورای تأمین ماکو رفتیم تا توضیحات وی را در این رابطه جویا شویم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خودسوزی زنی در ماکو

فرماندار ماکو قتل و اقدام به آتش زدن زن توسط شوهر را تکذیب کرد .

آقای محمدی ایروانلو گفت : حدود سه هفته قبل در پی اختلاف خانوادگی در روستای قوریشکاک ماکو زنی اقدام به خودسوزی کرده و بعد از بستری شدن در بیمارستان فجر ماکو به علت شدت سوختگی به ارومیه اعزام و به همین علت سوختگی بالا  متأسفانه جان خود را از دست می دهد .

وی با بیان اینکه بنا به اعلام مدیر شبکه بهداشت و درمان ماکو مرحومه حتی باردار هم نبوده ، افزود : بعد از فوت وی ، پرونده قضایی هم برای همسر این زن تشکیل شده ولی قتل این زن توسط شوهرش پس از تحقیقات قضایی از سوی این مراجع ثابت نشده و وی نیز با قید وثیقه آزاد شده است .

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا رسانه های معاند زن خودسوزی اخبار حوادث خودسوزی خودسوزی زن سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قیمت بازار آزاد سردار آزمون سردار آزمون زنیت سردار آزمون در اینستاگرام روناک یونسی قیمت دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۴۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت فوت پزشک متخصص در جهرم چه بود؟

به گزازرش «تابناک» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، یک منبع آگاه در دانشگاه علوم پزشکی شیراز اظهار کرد: علت فوت فرزانه اکبری پزشک متخصص پوست و مو و عضو هئیت علمی دانشگاه علوم پزشکی در دست بررسی است و شایعات در فضای مجازی صحت ندارد.

او ادامه داد: فرزانه اکبری پزشک متخصص پوست و مو و عضو هئیت علمی دانشگاه علوم پزشکی چهارم اردیبهشت در جهرم به خاک سپرده شده است و پزشکی قانونی علت فوت او را محرمانه به اطلاع خانواده اش خواهد رساند. او همسر دکتر فرید شهریور فوق تخصص چشم بود که هفته پیش درگذشت.

در چند روز اخیر خبرهایی مبنی بر مصرف مشروبات الکی تقلبی و مسمومیت ۲۹ پزشک در جهرم در یک میهمانی منتشر شده است که تاکنون هیچ منبع موثقی این خبر را تایید نکرده است‌. 

در این خبر آمده است که چند پزشک، کلیه خود را از دست داده اند و چند پزشک هم در کما هستند‌.

دانشگاه علوم پزشکی شیراز و جهرم بستری بودن پزشکانی تحت این عنوان را نیز تایید نکردند.

امروز هم برخی رسانه ها در فضای مجازی از دستگیری عوامل فروش مشروبات الکی تقلبی در جهرم خبر دادند که پلیس هنوز این موضوع را تایید نکرده است.

دیگر خبرها

  • ۹۵ درصد بودجه پیشنهادی دولت تایید شد
  • تصادف ۲ موتور سیکلت با پراید ۱۳۲ در محور ماکو به خوی 
  • پژوهش جدید دانشمندان همه باورهای مربوط به کف پای صاف را رد کرد
  • دام سیاه مرد رمال برای ۵ زن | می‌خواستم شوهر خوبی نصیبم شود اما این مرد...
  • برگزاری جلسه کارگروه ایمنی و بهداشت آب و فاضلاب در ماکو
  • بانک شهر عضو متولی ریال دیجیتال شد
  • طلاق به‌خاطر پیدا شدن روسری در خودرو شوهر
  • دست‌درازی به دختر خردسال توسط پدر | مادر با مفتول شوهرش را کشت!
  • تخمین بازه زمانی پروسه طلاق در نبود شوهر با مشاوره حقوقی
  • علت فوت پزشک متخصص در جهرم چه بود؟