Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – عدم توافق باشگاه استقلال با سیداحمد موسوی برای جدایی، به چالشی بزرگ برای آبی‌پوشان تبدیل شده تا حدی که حالا مسئولان باشگاه استقلال مانند سال ۹۶ باید به یک بازیکن بدون حضور در میدان حقوق پرداخت کنند، چون طبق قانون این بازیکن تمایلی به جدایی از باشگاه استقلال را ندارد.

به نظر می‌رسد سرنوشت احمد موسوی نیز همانند هروویه مگویان خواهد شد، و این بازیکن نیز علی رغم همراهی استقلال در مسابقات لیگ برتر طبق قوانین سازمان لیگ بایستی کلیه حقوق و مزایایی مندرج در قراردادش را از استقلال دریافت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا امروز مدیران باشگاه استقلال بارها با موسوی مذاکره کردند تا شاید بتوانند وی را برای جدایی از استقلال ترغیب کنند، اما این بازیکن زیر بار جدایی نمی‌رود و تاکید دارد همچنان در خدمت باشگاه استقلال است!

در این مدت احتمال حضور وی در باشگاه‌هایی نظیر مس رفسنجان، هوادار و گل گهر سیرجان نیز مطرح شد، اما هر بار که چنین موضوعی عنوان شد موسوی این اخبار را تکذیب کرد و گفت: هیچ جایی نخواهد رفت و طبق قرارداد منعقد شده در اختیار باشگاه استقلال است.

با این حال باشگاه استقلال فقط یک راه برای خروج این بازیکن از فهرست بازیکنان خود دارد که آن مسیر مدتهاست در بن بست قرار گرفته و خبری از توافق نیست! از طرفی اگر باشگاه استقلال بخواهد قرارداد این بازیکن را به صورت یکطرفه فسخ کند، بر اساس قوانین موسوی می‌تواند به کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال شکایت کرده و درخواست غرامت کند آنگاه فارغ از خسارت به موسوی، باشگاه استقلال مجبور می‌شود هزینه دادرسی پرونده را نیز پرداخت کند که این اتفاق جز ضرر مالی پیامدی برای استقلال ندارد.

برخورد هواداران نیز جالب توجه است، برخی با انتقاد از موسوی، تصمیم او را نوعی مقاومت در برابر واقعیت توصیف می‌کنند، اما عده‌ای دیگر تاخیر در تصمیم‌گیری سرمربی را عامل بروز این دردسر می‌دانند، با این حال موسوی اصرار دارد نه مصاحبه می‌کند نه حاشیه درست می‌کند بلکه فقط تمرین می‌کند تا موضع باشگاه در قبال او روشن شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال استقلال سیداحمد موسوی باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۴۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان کار خطیر در استقلال؛ 50 میلیارد تومان دردسر آفرین شد!

علی خطیر به یک دلیل از سمت مدیرعاملی استقلال برکنار شده است.

به گزارش طرفداری، کار علی خطیر در باشگاه استقلال به پایان رسیده است.

امشب بعد از تساوی استقلال مقابل تراکتور خبری آمد مبنی بر اینکه علی خطیر با تصمیم هیات مدیره از مدیرعاملی باشگاه استقلال برکنار شده و فرشید سمیعی موقتا جای او را گرفته است.

خبری که به نظر درست است و حالا پیگیری های خبرنگار ما نشان می دهد این موضوع یک علت مهم داشته است.

گویا علی خطیر تصمیم می گیرد پیش از بازی با تراکتور، بخشی از قرارداد استقلالی ها را پرداخت کند ولی شهریاری به او اعلام می کند این کار را انجام ندهد و پرداختی را به بعد از بازی موکول کند.

در واقع علت برکناری خطیر این است که او بدون اجازه از مالکان جدید باشگاه استقلال، 50 میلیارد به حساب بازیکنان پرداخت کرده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پایان کار خطیر در استقلال؛ 50 میلیارد تومان دردسر آفرین شد!
  • پشت پرده برکناری علی خطیر؛ پرداخت پول بدون اجازه!
  • اشاره فرناندز به احتمال جدایی‌اش از منچستریونایتد
  • آیا استقلال این ملی‌پوش را می‌خواهد؟
  • دردسر بزرگ برای اسرائیل؛ کمین های جدید و پشیرفته حماس | ویدئو
  • بازیکن محبوب اوسمار به بازی بزرگ رسید
  • یک اشتباه بزرگ دیگر: آرائوخو درس نمی‌گیرد! (عکس)
  • احمدعباسی: بزرگ‌ترین رؤیایم بازی در فینال جام جهانی فوتسال است
  • علی موسوی، پیشکسوت استقلال: وجود VAR در هفته‌های پایانی الزامی است / استقلال باید تا دقیقه ۹۰ متمرکز باشد
  • جدایی کاپیتان تیم ملی عراق از تیم لیگ برترمس رفسنجان