Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، همزمان با افزایش قیمت بنزین و گازوئیل در سراسر هند، استفاده از سیستم حمل و نقل عمومی افزایش یافته است. در حالی که افزایش قیمت سوخت، زندگی مردم عادی در این کشور را به شدت تحت تاثیر قرار داده، ظاهرا یک مرد هندوستانی راه حلی برای این مشکل پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با خلاقیتی که البته خطرناک است تلاش کرده تا بر این مشکل غلبه کند.

این مرد با افزودن تخته‌های چوبی صندلی مانند به دو طرف موتورسیکلت خود محل‌هایی را برای نشستن مسافران ایجاد کرده است. در ویدئویی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده در حالی که چندین مسافر روی موتورسیکلت سوار شده اند، دیده می‌شوند. در این ویدئو در حالی که او مشغول راندن موتورسیکلت است ۹ مسافر که احتمالا خانواده وی هستند در دو طرف موتورسیکلت و روی صندلی‌های ایجاد شده سوار شده اند. در این ویدئو موتورسوار به همراه این مسافران که پنج زن و چهار کودک در حال حرکت در یک جاده روستایی هستند.

بیشتر بخوانید

صحنه ای عجیب در خیابان های پاکستان + فیلم

این ویدئو توسط «جایوردهان سینگ»، عضو کنگره ایالت مادهیا پرادش هند در توئیتر منتشر شد. سینگ در شرح این ویدئو نوشت: «هنگامی که دولت قیمت بنزین و گازوئیل را افزایش داد، مردم هواپیمای جدید ساختند.»

انتشار این ویدئو با واکنش کاربران نیز همراه بود. برخی از کاربران به این نکته اشاره کردند که با وجود گران شدن سوخت افراد نباید از چنین خلاقیت‌های خطرناکی که ناقض قوانین رانندگی و موجب به خطر افتادن جان انسان‌ها است، استفاده کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تصادف رانندگی صحنه عجیب اخبار حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۴۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) اتفاقی عجیب برای یک رخت‌آویز

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آیا سیل امارات عاملی برای گرانی کالا‌های وارداتی می‌شود؟
  • آیا سیل امارات عاملی برای گرانی کالاهای وارداتی می‌شود؟ 
  • اتباع و قاچاق سوخت دو مسئله اصلی هرمزگان
  • معرفی فورس گورکا پنج‌در، همتای ارزان‌قیمت مرسدس G کلاس از هند! (+عکس)
  • اگر خونتان غلیظ شده این راهکار‌ها را به کار بندید
  • یک مسئول سابق: طراح ایرانی را تحویل نگرفتیم، رفت در هند 25 میلیون موتورسیکلت را گازسوز کرد
  • (ویدئو) اتفاقی عجیب برای یک رخت‌آویز
  • دستگیری عامل ضرب و شتم یک موتورسوار در رفسنجان 
  • بنزین در امارات گران می‌شود
  • حمل خطرناک کمد با موتورسیکلت (فیلم)