Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی مدعی شده برخی مدیران دولتی در زمان مسئولیتشان به بهانه آلودگی هوا به خارج از کشور سفر می‌کردند.

یکشنبه این هفته علیرضا سلیمی که علاوه بر نمایندگی حوزه انتخابیه محلات، عضو هیئت رئیسه پارلمان هم است، در گفت‌وگویی با خبرگزاری فارس درباره طرح برخی نمایندگان برای تعیین ضوابط خروج از کشور مسئولان، پس از اتمام دوره فعالیتشان توضیح داده و مدعی شده «یکی از مشکلات کشور این است که ایران خانه دوم برخی مسئولان است و به همین خاطر در برنامه‌ریزی‌ها و اقداماتشان، همه تخم‌مرغ‌های مسائل کشور را در سبد چند کشور غربی قرار می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

سلیمی این مسئله را دارای مشکلات و مفسده دانسته و می‌افزاید «همین الان هم برخی از این افراد که در دولت گذشته در سطح معاون وزیر و رؤسای سازمان‌های مهم کشوری مسئولیت داشته‌اند، به بهانه آلودگی هوای تهران، دو سه ماه به ژنو و وین رفته‌اند و آنجا ساکن شده‌اند. جالب است از همانجا درباره مسائل کشور مصاحبه و تئوری‌پردازی می‌کنند و کشور را به هم می‌ریزند. در تابستان اخیر هم برخی از همین‌ها به بهانه گرمی هوا راهی کشورهای اروپایی می‌شدند.»

سخنان آقای سلیمی بازتاب زیادی در فضای مجازی داشت و رسانه‌ها تیتر کردند «برخی از مدیران ارشد دولت روحانی، به بهانه آلودگی هوای تهران، دو سه ماه در ژنو و وین می‌ماندند!»

این نماینده مجلس درباره بازتاب سخنانش در فضای مجازی و تیتر رسانه‌ها،دگفت: «من گفته‌ام برخی مدیران که قبلاً مسئولیت داشته‌اند، نه مدیران آقای روحانی. برخی افراد که زمانی در کشور مسئولیت داشتند به بهانه آلودگی هوا مدتی به ژنو و وین می‌رفتند. اما کلمه دولت اقای روحانی را نگفتم.»

وی با تکرار ادعای خود افزود: «در تابستان هم که گرم بود، این دسته (به خارج از کشور) تشریف می‌بردند کارشان را انجام می‌دادند.»

سلیمی در پاسخ به اینکه آیا سندی از خروج این مدیران از کشور دارد، اظهار کرد: من بی سند صحبت نمی کنم،  من خودم با آن‌ها روبه‌رو شدم.».

اما در ادامه این نماینده از بیان سِمَت یا مسئولیت این مدیران امتناع کرد و نسبت به اینکه آیا آن افراد را به قوه قضائیه معرفی کرده است یا نه، پاسخ روشنی نداد.

کد خبر 1569226

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مجلس یازدهم حسن روحانی آلودگی هوا بهانه آلودگی هوا ژنو و وین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۴۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هو شدن مشاور ویژه مکرون هنگام انتقاد از حامیان فلسطین

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما روزنامه فرانسوی زبان "لیبراسیون" با انتشار تصویری در حساب کاربری خود در ایکس گزارش داد کلِمان بُن، سخنگوی حزب "رنسانس" و مشاور ویژه امانوئل مکرون در الیزه، در سخنرانی امروز خود در دانشگاه سوربن پاریس هنگام محکوم کردن دانشجویانی که دانشگاه‌ها را مسدود کرده اند، هو شد.
زمانی که وی گفت "دانشجویان حق ندارند دانشگاه‌های خود را مسدود کنند، همانطور که در حال حاضر در حمایت از غزه چنین کاری انجام می‌دهند"، دانشجویان اجازه ندادند به صحبت هایش ادامه دهد و او را "هو" کردند. کلمان بن در ادامه از دانشجویان خواهش کرد به وی اجازه صحبت دهد و اندکی نرم‌تر از قبل سخن گفت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هو شدن مشاور ویژه مکرون هنگام انتقاد از حامیان فلسطین
  • آرتتا: باید با شتاب خوب آرسنال ادامه دهیم
  • ماجرای حواشی دیدار ۹۰ ارومیه و اسپاد تهران چه بود؟
  • انتقاد تند ستاره سابق از مدیران بایرن: شما چه‌کاره هستید!
  • مناظره مدیران پرسپولیس و سپاهان درباره اتفاقات رخ داده در ورزشگاه آزادی
  • شورای اسلامی بازوی مشورتی برای مدیران کشور
  • آلودگی هوای اصفهان، دغدغه مدیریت استان و مدیران ارشد کشور است
  • اقامت حدود چهار هزار تبعه خارجی مجاز در استان کرمانشاه
  • کریمی: منتظر صحبت ما هستند تا محروم کنند!
  • ادامه حمایت دولت رئیسی از طرح نور؛ مورد استقبال قرار گرفته