Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@22:44:16 GMT

مهلت ارزیابی آموزش مجازی دانشگاه‌ها تمدید شد

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۶۵۰۱۰

مهلت ارزیابی آموزش مجازی دانشگاه‌ها تمدید شد

سید علی اکبر صفوی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره نتایج ارزیابی خدمات آموزش‌های الکترونیکی دانشگاه‌ها گفت: تقریباً یک ماه قبل فرصت دانشگاه‌ها برای تکمیل اطلاعات ارزیابی خدمات آموزش الکترونیکی دانشگاه‌ها به پایان رسید، تقریباً ۲۰ الی ۳۰ درصد دانشگاه‌ها اطلاعات درخواستی را وارد کرده، حدود ۶۰ تا ۷۰ درصد هم اطلاعات را ناقص وارد کرده بودند برای همین یک مهلت ۲۰ روزه برای این دانشگاه‌ها تعیین شد تا اطلاعات درخواستی را تکمیل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: نامه‌ای هم از سوی ریاست پایگاه استنادی علوم جهان اسلام به دانشگاه‌ها ارسال شد، همچنین دکتر خاکی صدیق معاون آموزش وزارت علوم نیز به صورت شفاهی اعلام کرد تا دانشگاه‌ها در فرصت اعلام شده فرم ارزیابی را تکمیل کنند.

مدیر کارگروه آموزش‌های الکترونیکی وزارت علوم افزود: همان گونه که معاون آموزشی وزیر علوم تاکید کردند و رئیس مرکز (ISC) در نامه‌ای به دانشگاه‌ها اعلام کردند، اکیداً توصیه می‌شود دانشگاه‌ها سریع‌تر از فرصت تمدیدی که برای آنها ایجاد شده است برای تکمیل مدارک ارزیابی استفاده کنند.

وی یادآور شد: چون در تسهیلات و مجوزهای سال آینده این موضوع تأثیر گذار بوده و پذیرش دانشجویان و مجوز آموزش‌های الکترونیکی مشروط به این ارزیابی است.

صفوی ادامه داد: هر دانشگاهی بخواهد دانشجوی الکترونیک پذیرش کند یا بخواهد رشته‌ای در این زمینه راه اندازی کند اگر مراحل ارزیابی را انجام نداده باشد، برای دانشگاه محدودیت ایجاد می‌شود.

صفوی خاطرنشان کرد: ما نیز یک تا دو ماه آینده نتایج اولیه ارزیابی دانشگاه‌ها را به خود دانشگاه‌ها اعلام می‌کنیم. تا اگر نکته تکمیلی دارند به ما اعلام کنند.

به گزارش مهر، فرآیند ارزیابی خدمات آموزش‌های الکترونیکی دانشگاه‌ها و سایر مراکز آموزش عالی (مؤسسه) و سطح بندی آنها توسط انجمن یادگیری الکترونیکی ایران (یادا) با همکاری پایگاه استنادی جهان اسلام (ISC ) از اوایل ماه گذشته آغاز شده است.

معاونین آموزشی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی ۲۰ روز دیگر فرصت دارند که اطلاعات درخواست شده را در پورتال ISC به نشانی https://ur.isc.ac/ وارد کنند.

کد خبر 5341416 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: آموزش مجازی وزارت علوم تحقیقات و فناوری دستیاران پزشکی وزارت علوم تحقیقات و فناوری حکم انتصاب دانشگاه تهران دانشگاه آزاد اسلامی آموزش پزشکی دانشگاه های علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی دانشگاه جامع علمی کاربردی ثبت نام دانشجویان دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای کارشناسی ارشد دانشگاه علوم پزشکی تهران آموزش های الکترونیکی دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۵۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخبردزفولی نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی در دانشگاه آزاد شد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، ماده واحده «انتخاب نمایندگان شورای عالی انقلاب فرهنگی در هیأت‌های عالی تجدیدنظر وزارتین علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه آزاد اسلامی» که در جلسه ۸۹۷ مورخ 8 اسفند 1402 شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسیده است؛ به شرح ذیل برای اجرا ابلاغ شد:

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

دانشگاه آزاد اسلامی

«ماده واحده- در اجرای بند ۵ ماده ۲ مصوبه تجمیعی- تکمیلی «خروج تصمیمات و آرای صادره از هیأت‌ها و کمیته‌های تخصصی وزارتین علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سازمان سنجش آموزش کشور و سایر مراکز آموزشی و پژوهشی در خصوص امور و شئون علمی، آموزشی و پژوهشی از شمول صلاحیت دیوان عدالت اداری و سایر مراجع قضائی و تشکیل هیئ‌های عالی تجدیدنظر» (مصوب جلسه ۸۹۵ مورخ 10 بهمن 1402 شورای عالی انقلاب فرهنگی) و با استناد به تبصره ۲ این مصوبه؛ محمدرضا مخبر دزفولی به‌عنوان نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی در هیئت‌های عالی تجدیدنظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دانشگاه آزاد اسلامی، ابقا و سید سعیدرضا عاملی به عنوان نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی در هیئت عالی تجدیدنظر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، انتخاب می‌شوند».

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عدم استفاده بهینه از منابع موجب کاهش بهره وری در دانشگاه‌ها می‌شود
  • مخبردزفولی نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی در دانشگاه آزاد شد
  • عدم استفاده بهینه از منابع موجب کاهش بهره وری در دانشگاهها می‌شود
  • ۲۵ اردیبهشت آخرین مهلت صدور مجوز‌های الکترونیکی
  • آخرین مهلت الکترونیکی کردن مجوز‌های کسب وکار و دریافت شناسه یکتا
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به دو جشنواره ملی کتاب دانشجویی و پایان‌نامه سال
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به جشنواره‌های کتاب دانشجویی و پایان‌نامه سال
  • اعلام آخرین مهلت استفاده از کالابرگ الکترونیکی
  • مهلت ثبت نام نخستین المپیاد آموزش هنر یزد تمدید شد
  • تمدید مهلت ثبت نام نخستین المپیاد آموزش هنر یزد