Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@23:30:06 GMT

مسمومیت آبی در روستای «تکانه» خرم‌آباد

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۶۵۰۴۴

مسمومیت آبی در روستای «تکانه» خرم‌آباد

مهدی بابایی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به مسمومیت آبی در روستای «تکانه» خرم آباد اظهار داشت: این روستا نزدیک به ۸۰ خانوار دارد، ظاهراً شب گذشته به دلیل اختلافات قومی چند نفر از اهالی همین روستا، خط شبکه آبی که به سمت خانه‌های مقابل اختلاف بوده را دست کاری و از مواد مسموم کننده استفاده کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بلافاصله بعد از تماس با سامانه ۱۲۲ همکاران ما از مرکز کنترل کیفی و اتفاقات امور آب شهرستان خرم آباد به روستا مراجعه کردند افزود: در این راستا شبکه آب روستا را به خاطر حساسیتی که در بحث سلامت آب داریم قطع کردند.

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب لرستان ادامه داد: در شب گذشته نیز به دستور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب، تانکر آب رسان را به روستا اعزام کرده ایم و به صورت مرتب کار آبرسانی تا زمانی که همکاران کنترل کیفیت ما بحث سلامت شبکه آب روستا را تأیید کنند، ادامه دارد.

بابایی با تاکید بر اینکه در حال حاضر مشکل خاصی وجود ندارد چون ما شبکه را قطع کرده ایم گفت: علت اینکه روستا در حال حاضر آب ندارد به خاطر همین موضوع بوده، منبع و شبکه آب ما در روستا مشکلی ندارد، مسیری که دستکاری شده، مسیری نبوده که نگهبان شرکت پیمانکار ما حضور داشته باشد، این امر صورت گرفته و در این راستا آب شبکه روستا را به خاطر ملاحظات کیفیتی، سلامتی و بهداشتی قطع کرده ایم اما بحث خدمات رسانی و آب رسانی از طریق تانکر به روستا از شب گذشته شروع شده است.

وی افزود: باید همکاران ما دوباره بحث کیفیت و سلامت آب را تضمین کنند تا بخواهیم شبکه را باز کنیم.

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب لرستان با بیان اینکه چند نفری از اهالی روستا مسموم شده اند بیان داشت: شبکه ما در حال حاضر در شرایط کاملاً ایمنی قرار دارد اما به خاطر مسائل بهداشتی و سلامت مردم فعلاً اجازه خروج آب به سمت روستا داده نشده تا همکاران ما موضوع را بررسی و در صورت تأیید آب شبکه را باز کنند.

کد خبر 5341829

منبع: مهر

کلیدواژه: مسمومیت شرکت آب و فاضلاب لرستان مهدی بابایی ویروس کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه کرمانشاه آمار کرونا واکسن کرونا قوه قضاییه عکس استانها لیگ برتر فوتبال ایران گرگان پدافند غیرعامل بنزین ایلام اردبیل شبکه آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۵۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح آبرسانی به روستای کم رضوان بندرلنگه

عبدالحمید حمزه‌پور مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان با اشاره به آغاز آبسانی به روستای کم رضوان گفت: اکنون ساخت مخزن ۱۰۰ متر مکعبی این روستا با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال به پایان رسیده است.

وی افزود: با تخصیص ۵۵ میلیارد ریال دیگر، عملیات یازده و نیم کیلومتر خط انتقال آب نیز آغاز شده و نیاز آبی این روستا از آب شیرین کن لمزان تامین می‌شود.

روستای کم رضوان بخش مهران شهرستان بندرلنگه در حال حاضر بدون شبکه آبرسانی و خط انتقال آب است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اصلاح شبکه آبرسانی شهرستان مرزی خواف
  • مشکل آب روستای ریکای مهران مرتفع شد
  • اصلاح شبکه فرسوده آبرسانی روستای برآباد خواف وارد فاز عملیاتی شد
  • بافت تاریخی روستای اصفهک با توجه مردم حفظ شده است
  • آب‌شرب شهرک سوخته امامزاده ابراهیم شفت پایدار شد
  • بهره مندی هزار و ۶۸۳ شهر و روستای کردستان از گاز طبیعی
  • بازسازی روستای دهنو با مصالح بومی و محلی
  • آغاز طرح آبرسانی به روستای کم رضوان بندرلنگه
  • روستای عشق آباد ری
  • آغاز عملیات آبرسانی به روستای کم رضوان بندر لنگه