Web Analytics Made Easy - Statcounter

لطف الله ستاره روز سه شنبه در این باره به خبرنگاران گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۷۵۰ مورد بازرسی از فروشگاه‌ها صورت گرفته و در حدود ۷۱ برگ جریمه تخلف برای فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهرستان ری صادر شده است.

وی اظهار داشت: این جریمه ها به دلیل تبلیغات خلاف واقع و گران‌فروشی از سوی بازرسان اتاق اصناف شهرستان ری صادر شده و ارزش ریالی جرایم تاکنون در حدود ۵۲۸ میلیون ریال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول با اشاره به تشدید بازرسی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای در شهرستان ری خاطرنشان کرد: از ابتدای سال در پی شکایت‌های متعدد مردمی طرح بازرسی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای ری بر اساس ماده ۶۸ قانون نظام صنفی و بنا بر ابلاغ اتاق اصناف ایران طرح ویژه بازرسی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای تشدید شد.

ستاره اضافه کرد: در پی بازرسی بازرسان اتاق اصناف شهرستان ری مقدار ۲۵۰ کیلوگرم سنگدان مرغ تاریخ گذشته که به صورت چرخ‌کرده و به عنوان گوشت چرخ‌کرده گوسفندی در بازار عرضه می‌ شد، کشف و ضبط شد.
وی یادآور شد: هم اکنون ۱۰ تیم بازرسی اتاق اصناف شهرستان ری در ۲ نوبت صبح و عصر بر روند توزیع و فروش بازار نظارت می‌کنند.

به گزارش ایرنا، شهرستان ری با برخورداری از ۵۶ اتحادیه توزیعی، تولیدی و خدماتی و ۱۰ هزار واحد صنعتی و صنفی از جمله شهرک صنعتی شمس آباد، کارخانه سیمان و کارگاه های تولیدی و خدماتی اعم از سنگ بری، شیشه و سفال، آجرپزی، کارگاه قالیبافی و قالیشویی، کشتارگاه دام و طیور به عنوان قطب کار و تولید در پهنه جنوب تهران مطرح است.

شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی بیش از یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده که دارای پنج شهر شهرری، باقرشهر، کهریزک، قیامدشت و حسن آباد است.

برچسب‌ها فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهرستان ری اتاق اصناف ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فروشگاه های زنجیره ای شهرستان ری اتاق اصناف ایران فروشگاه های زنجیره ای شهرستان ری اتاق اصناف ایران فروشگاه های زنجیره ای بازرسی از فروشگاه شهرستان ری اتاق اصناف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۵۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش بزرگ عفاف و حجاب اصناف شهرستان‌های غرب البرز برگزار می‌شود

‌به گزارش خبرنگار مهر، همایش بزرگ عفاف و حجاب اصناف شهرستان‌های غرب استان البرز به همت سازمان بسیج اصناف این استان در روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، ساعت ۹ صبح در سالن ۹ دی هشتگرد برگزار می‌شود.

این مراسم با حضور سرهنگ حمید عسگری، رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان البرز برگزار می‌شود و فرید نجف نیا، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان سخنران این برنامه خواهد بود.

کد خبر 6096885

دیگر خبرها

  • ۶۳ پرونده تخلف برای واحدهای صنفی در کردستان تشکیل شد
  • ۶۳ پرونده برای واحدهای متخلف در کردستان تشکیل شد
  • پیروزی تیم فوتسال اتاق اصناف برکارگران شهرداری
  • هشدار ستاد مبارزه با قاچاق کالا به صاحبان مالها
  • ۲۵ اردیبهشت، آخرین مهلت اصناف برای دریافت شناسه یکتا
  • پایش و نظارت۱۴۴ فروشگاه کالای اساسی در عباس آباد
  • بازار فروش صنایع‌ دستی سیستان وبلوچستان در کشور تقویت می‌شود
  • همایش بزرگ عفاف و حجاب اصناف شهرستان‌های غرب البرز برگزار می‌شود
  • بهترین نرم افزار حسابداری برای فروشگاه زنجیره ای
  • ثبت بیش از ۲۰۰ پایش از بازار مینوشهر