Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اگر کمیسیون بهداشت و درمان نامه‌ای خطاب به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی فرستاده، «عین‌اللهی» موظف است که به آن توجه کند و در کمیسیون حضور یابد.

حجت‌الاسلام محمدتقی نقدعلی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۱۱ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی اظهار داشت: جمعی از نمایندگان مجلس مدتی است که سه سوال از وزیر بهداشت در مورد واکسن کرونا مطرح کرده‌اند اما وزیر بهداشت هنوز پاسخی به نمایندگان ‌نداده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این سوالات، گفت: سوال نمایندگان از وزیر بهداشت آن است که نتایج تحقیق ۸۰ میلیون دوز واکسن بر مبنای جنس و نوع واکسن چه بوده است؟ دلایل تزریق واکسن به افراد زیر ۱۸ سال تشریح و مشخص شود که با کدام مطالعات بوده است؟ همچنین سوال دیگر نمایندگان از وزیر بهداشت و درمان آن است که با توجه به اینکه رئیس‌جمهور گفته است کار ما در حوزه واکسن باید اقناعی باشد نه اجباری، توضیح دهد که وزارت بهداشت در این زمینه چه اقداماتی انجام داده است؟

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وزیر بهداشت و درمان به این سوالات نمایندگان هیچ پاسخی نداده و شأن مجلس شورای اسلامی در این قضیه رعایت نشده است.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این تذکر، گفت: اگر رئیس هر کمیسیونی وزیری را به مجلس دعوت کند، آن وزیر باید در مجلس حضور یابد و بر این اساس اگر کمیسیون بهداشت و درمان نامه‌ای خطاب به وزیر بهداشت و درمان فرستاده، عین‌اللهی موظف است که به آن توجه کند و در کمیسیون حضور یابد./ مهر

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی بهداشت و درمان وزیر بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۵۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس یازدهم با افزایش نمایندگان به ۳۳۰ نفر مخالفت کرد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با طرح افزایش تعداد نمایندگان مخالفت کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در نشست علنی امروز _یکشنبه ۹ اردیبهشت_ مجلس شورای اسلامی گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها به مجلس شورای اسلامی طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه مجلس شورای اسلامی و تعداد نمایندگان آنها در دستور کار صحن علنی قرار گرفت و نتوانست رای لازم را کسب کند.

کد خبر 748696

دیگر خبرها

  • قالیباف قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا را تبریک گفت
  • مجلس یازدهم با افزایش نمایندگان به ۳۳۰ نفر مخالفت کرد
  • مخالفت مجلس با افزایش تعداد نمایندگان
  • قالیباف: جداول بودجه برای نخستین بار به رای گذاشته می‌شود
  • قالیباف: نباید به مجلس ظلم شود، نخستین بار است که مجلس یازدهم جداول را به رأی نمایندگان می گذارد
  • قالیباف: مالیات بر سوداگری شامل یک درصد جامعه است
  • نامه اعتراضی نمایندگان مجلس به وزیر کشور+جزئیات
  • نامه مهم قالیباف به رئیسی
  • دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد
  • اعتراض نمایندگان به وحیدی درباره تغییرات شهرستان ری