Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@08:19:24 GMT

افزایش ۳۸ درصدی دستگیری سوداگران مرگ در ملایر

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۶۵۲۲۴

افزایش ۳۸ درصدی دستگیری سوداگران مرگ در ملایر

ایسنا/همدان فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از افزایش هشت درصدی کشف انواع مواد مخدر طی هفت ماه تلاش مجاهدانه پلیس ملایر خبر داد و گفت: در همین راستا با تلاش شبانه روزی مامورین پلیس مبارزه با مواد مخدر و با همراهی کلیه یگان‌های اجرائی، طی این مدت شاهد افزایش ۳۸ درصدی دستگیری سوداگران مرگ بودیم.

به گزارش ایسنا؛ سرهنگ محمد باقر سلگی با بیان اینکه این آمار در شرایط حاضر و مبتلا به جامعه نسبت به این پدیده شوم و مخرب توفیقی ارزشمند برای پلیس ملایر محسوب می‌شود، اظهارکرد: طرح‌های پاکسازی نقاط آلوده به توزیع کنندگان مواد مخدر، به صورت مستمر انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: به منظور برخورد قاطعانه با توزیع کنندگان خُرد و کلان مواد مخدر و نیل به بالاترین سطح امنیت و افزایش ضریب امنیت شهروندان، این روند با عزمی بالا و بدون وقفه در دست پیگیری قرار دارد و حافظان نظم و امنیت از هیچ تلاشی در این مبارزه خطیر فروگذار نمی‌کنند.

فرمانده انتظامی ملایر در ادامه از کشف ۲۲ فقره انواع سرقت و دستگیری ۹ نفر سارق در اجرای طرح مبارزه با سرقت در ملایر خبر داد و افزود: در راستای توجه به مطالبات شهروندان با محوریت برخورد با سارقان و کشف اموال مسروقه، مرحله دیگری از طرح مبارزه با سرقت در شهرستان ملایر به اجرا درآمد.

سلگی با اشاره به اینکه مامورین پلیس آگاهی شهرستان با انجام کار اطلاعاتی دقیق از مخفیگاه سارقان مطلع شدند، گفت: مامورین پس از هماهنگی به عمل آمده با مرجع قضایی و طی چند مرحله عملیات ضربتی و غافلگیرانه در نقاط مختلف شهرستان، تعداد دو دستگاه خودرو، سه دستگاه موتورسیکلت و مقدار تقریبی ۵۰ متر سیم هوایی مسروقه را کشف کردند.

وی خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح دو نفر سارق منزل، دو نفر سارق اماکن خصوصی، یک نفر کش رو زن، یک نفر سارق سیم برق و دو نفر سارق خودرو دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند، سارقان دستگیر شده در مجموع به ۲۲ فقره سرقت اعتراف کردند.

این مقام انتظامی تأکید کرد: شهروندان باید به منظور توانمندی در برابر شگردهای مجرمان، به توصیه‌ها و هشدارهای پیشگیرانه پلیس توجه کرده و نسبت به مجهزکردن اموال و امکانات خود به تجهیزات بازدارنده و ضد سرقت اقدام کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کشف مواد مخدر استانی شهرستانها مواد مخدر نفر سارق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۵۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق گاردریل‌های جاده‌ای در شیروان

فرمانده انتظامی شهرستان شیروان از دستگیری سارق در حین سرقت گاردریل‌های جاده‌ای خبر داد.

سرهنگ مجید یگانه‌پور در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: مأموران گشت پاسگاه انتظامی باغان در حین گشت‌زنی فعال و هدفمند در یکی از محورهای اصلی شیروان سارقی را که به وسیله یک دستگاه موتورسیکلت در حال سرقت گاردریل‌های کنار جاده بودند مشاهده و بلافاصله او را دستگیر کردند.

وی با اشاره به اینکه در همین رابطه تعدادی قطعات گاردریل نیز کشف شد، تصریح کرد: متهم در نتیجه بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کشف بیش از ۱۱ هزار نخ سیگار قاچاق در خراسان شمالی دستگیری سارق ساختمان در حال ساخت در همدان

دیگر خبرها

  • بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر
  • دستگیری ۵ سارق در خرمشهر
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • دستگیری سارق گاردریل‌های جاده‌ای در شیروان
  • ۳ سارق در جزیره خارگ دستگیر شدند
  • دستگیری سارقان حرفه ای در اهواز
  • سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد
  • دستگیری سارق خودرو در کمتر از ۲۴ ساعت
  • جمع‌آوری و دستگیری ۵۲۸ معتاد و سوداگر مرگ طی ۲ روز در گیلان