Web Analytics Made Easy - Statcounter

جاسم محمدی روز سه‌شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه در ۶ ماهه نخست امسال برای یک‌هزار و ۲۷۲ مددجوی زیرپوشش کمیته امداد با دریافت تسهیلات در قالب ۶۵۵ طرح اشتغالزایی فراهم شد، افزود:امسال ۱۸۶ طرح فرش و گلیم برای مددجویان زیرپوشش اجرا شد.

وی گفت: برای اجرای این طرح‌ها بیش از ۲۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال تسهیلات ارزان قیمت پرداخت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، این نهاد در راستای ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان علاوه بر ارائه آموزش فنی و حرفه‌ای و ارائه تسهیلات ارزان قیمت در زمینه بازاریابی برای فروش محصولات و تولیدات مددجویان به صورت مستقیم از طریق راهبران شغلی فعالیت دارد.

محمدی افزود: در طول اجرای طرح‌های اشتغالزایی نیز چندین مورد بازدید از مراحل اجرای طرح اشتغالزایی توسط راهبران شغلی انجام می‌شود تا مشکلات اجرای طرح شناسایی و برای برطرف شدن آنها برنامه‌ریزی شود و زمینه اشتغال پایدار فراهم شود.

وی گفت: برای کمک به بازاریابی و فروش محصولات تولیدی و تامین درآمد مکفی نیز تولیدکنندگان را در نمایشگاه‌های داخلی و بین‌المللی شرکت داده می‌شوند و در بستر تجارت الکترونیک نیز برای فروش محصولات مددجویان قرار داد منعقد شده است.

به گفته وی، تعهد اشتغال امسال این نهاد سه هزار و ۶۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان است.

به گزارش ایرنا، هم اکنون ۴۳هزار و ۷۰۰خانوار  با جمعیتی حدود به ۱۰۱هزار نفر زیر پوشش کمیته امداد امام(ره) قرار دارند.

برچسب‌ها چهارمحال وبختیاری کمیته امداد امام خمینی اشتغال زایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: چهارمحال وبختیاری کمیته امداد امام خمینی اشتغال زایی چهارمحال وبختیاری کمیته امداد امام خمینی اشتغال زایی کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۵۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد بهره برداری شد

مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: زائرسرای شماره یک کرامت در سال ۱۴۰۱ میزبان ۱۴ هزار ۱۶۱ زائر بود و پارسال این عدد به ۱۸ هزار و ۶۳ مددجو افزایش یافت.

او افزود: با افتتاح مجموعه شماره ۲ کرامت باید برای میزبانی از ۴۰ هزار زائر برنامه‌ریزی کنیم تا مددجویان به همراه خانواده‌های خود به زیارت امام هشتم (ع) مشرف شوند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه این زائرسرا امکان افزایش ۵۰ درصدی زیارت مددجویان را فراهم کرده است، ادامه داد: زائرسرای "کرامت ۲" سالانه ۲۰ هزار مددجو را پذیرا خواهد بود.

بختیاری با تاکید بر ضرورت حفظ عزت و کرامت مددجویان، بیان کرد: مددجویان ولی‌نعمتان ما هستند و وظیفه داریم زمینه بهترین برنامه فرهنگی یعنی زیارت امام رضا (ع) را برای این خانواده‌ها فراهم کنیم.

او تصریح کرد: کمیته امداد بدون شک یکی از بزرگترین نهاد‌های خیریه مردمی در جهان است و وسعت و گستردگی خدمات، آن را از همه نهاد‌های دیگر متمایز می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • پرداخت ۶۰ درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • پرداخت ۶۰درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • مددجویان کمیته امداد خراسان‌شمالی ۲۶۰۰ مترمربع فرش بافتند
  • لزوم سرعت بخشی بانک‌ها به پرداخت تسهیلات مددجویان کمیته امداد
  • توانمندسازی مددجویان راهبرد اصلی کمیته امداد است
  • بانک‌ها پرداخت تسهیلات مددجویان را سرعت ببخشند
  • اعطای تسهیلات 4 میلیاردی به کارفرمایان در ازای به کارگیری معلولان + جزییات
  • کمیته امداد، نهاد پیشران در حوزه اشتغال کشور است
  • دومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد بهره برداری شد
  • افتتاح زائرسرای ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد