Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های لیگ بسکتبال آمریکا (NBA) بامداد امروز (سه‌شنبه) در مناطق کنفرانس غرب و شرق با برگزاری ۹ دیدار پیگیری شد.

در دیدار مهم بامداد امروز، بوستون سلتیک به مصاف شیکاگوبولز رفت. در این دیدار تیم شیکاگوبولز در شب درخشش دمار دروزان با نتیجه ۱۲۸ بر ۱۱۴ بوستون را شکست داد تا پنجمین شکست این تیم را رقم بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بوستون با ۵ شکست و ۲ پیروزی در رده دوازدهم جدول کنفرانس شرق قرار دارد و شیکاگو بولز هم با ۶ پیروزی و یک شکست صدر نشین کنفرانس شرق است.

در این دیدار دمار دروزان از شیکاگو بولز با کسب ۳۷ امتیاز، ۷ ریباند و ۲ پاس منجر به گل بهترین بازیکن میدان بود. در مقابل جیلن براون از بوستون با کسب ۲۸ امتیاز، ۷ ریباند و ۳ پاس منجر به گل بهترین بازیکن تیمش بود.

نتیجه دیدار‌های بامداد امروز لیگ بسکتبال آمریکا NBA:

شارلوت هورنتس ۱۱۰ – ۱۱۳ کلیولندکاوالیرز سن آنتونیواسپرز ۱۱۸ – ۱۳۱ ایندیاناپیسرز فیلادلفیا ۱۱۳ – ۱۰۳ پورتلند تریل بلیزرز واشنگتن ویزاردز ۱۱۱ – ۱۱۸ آتلانتاهاکس شیکاگوبولز ۱۲۸ – ۱۱۴ بوستون سلتیک نیویورک نیکس ۱۰۴ – ۱۱۳ تورنتورپترز دنور ناگتس ۹۷ – ۱۰۶ ممفیس گریزلیز اورلند مجیک ۱۱۵ – ۹۷ مینی سوته تیمبرولوز لس آنجلس کلیپرز ۹۹ – ۹۴ اوکلاهما سیتی تاندر

بیشتر بخوانید 

مدافع عنوان قهرمانی با شکست برابر یوتاجاز از رقبا جا ماند/ پیروزی "نتس" با تریپل دبل "آقای ریش"

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ بسکتبال آمریکا اخبار بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۵۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بمباران بامدادی رفح در جنوب نوار غزه/ شهادت شماری از فلسطینیان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه قدس الاخباریه، منابع محلی بامداد امروز جمعه از شهید و مجروح شدن شماری از فلسطینیان در بمباران بامدادی رفح خبر دادند.

جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز خانه‌ای را در شمال رفح در جنوب نوار غزه بمباران کردند که بر اثر آن تعدادی شهید و مجروح شدند. چند نفر از شهدا کودک هستند.

کد خبر 6095435 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • پیروزی پورتو در شب درخشش طارمی 
  • شکست بایرن‌مونیخ در روز درخشش کاپیتان رویس
  • اخراج سرمربی و کادر فنی تیم بسکتبال لیکرز
  • جنگ برای حضور در سوپرکاپ؛ ترکیب احتمالی اشتوتگارت و بایرن مونیخ
  • پاداش درخشش ستاره رئال: دوباره فیکس
  • جدال بر سر نایب قهرمانی؛ ترکیب احتمالی بارسلونا مقابل ژیرونا
  • بسکتبال NBA | پایان فصل برای تیم هایی که فقط رویابافی بلد بودند!
  • بمباران بامدادی رفح در جنوب نوار غزه/ شهادت شماری از فلسطینیان
  • المپیاکوس ویلا پارک را به آتش کشید / پیروزی سخت فیورنتینا در فلورانس
  • شهرداری گرگان فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا را به بازی سوم کشاند