Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی نژاد امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان اصفهان در دیدار با استاندار اصفهان گفت: دولت‌های مختلف برای حل مشکل آب در این استان قول‌ها و وعده‌هایی داده‌اند و تا حد توان خود، کارکرده‌اند اما هنوز بحران آب در اصفهان وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این مشکل، مهم‌ترین مشکل و دغدغه اصلی مردم و مسئولان اصفهانی است و باید هر چه زودتر اقداماتی برای برطرف شدن آن انجام شود.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان تصریح کرد: بدون شک مسئله آب، جزو مسائلی است که دولت می‌تواند درباره آن تصمیم‌گیری کند و اگر دیدگاه صحیح در میان مسئولان کشوری نسبت به این مسئله وجود نداشته باشد، تصمیمات غلطی گرفته می‌شود که می‌تواند در آینده اهالی چند استان را دچار تنش کند.

وی خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود مسئولان استان اصفهان به ویژه آقای استاندار مسئله آب را جزو اولویت‌های خود قرار داده و به صورت مستمر آن را از مسئولان کشوری پیگیری کند.

سید رضا مرتضوی استاندار اصفهان نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از اقدامات خود اظهار داشت: در این مدت تلاش شده تا هماهنگی خوبی میان مدیران شکل گیرد و مسائل و اولویت‌های استان اصفهان شناسایی و دنبال شود.

وی با اشاره به پیگیری موضوع آب گفت: در مسئله آب باید به قانون توزیع عادلانه آب و حقوق مردم و دولت توجه شود تا حقی پایمال نشود.

انتهای پیام/ص

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امام جمعه اصفهان استاندار اصفهان استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۵۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنج اصفهانی در فهرست استادان نمونه کشوری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ به همت سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران، ۶۵ استاد نمونه کشوری امسال معرفی شدند، که در بین آنها سه استاد دانشگاه اصفهان، یک استاد دانشگاه صنعتی اصفهان و یک استاد دانشگاه کاشان حضور دارند.
اعضای هیات علمی نمونه دانشگاه اصفهان علی ربانی استاد گروه علوم اجتماعی دانشکده ادبیات و علوم انسانی، زهره حجتی استاد دانشکده علوم زیستی و فناوری و حسن سبزیان استاد دانشکده شیمی این مرکز علمی هستند.
حسین شریعتمداری، استاد پیشکسوت دانشکده مهندسی کشاورزی دانشگاه صنعتی اصفهان نیز به‌عنوان یکی از استادان نمونه کشوری معرفی شده است.
استاد نمونه معرفی شده از دانشگاه کاشان نیز محسن نیازی عضو هیات علمی گروه علوم اجتماعی این دانشگاه است.
بر اساس این لیست استان اصفهان از نظر تعداد استادان منتخب پس از تهران، رتبه دوم را (همراه با آذربایجان شرقی) در اختیار دارد.
تعداد اعضای هیات علمی نمونه کشوری امسال در مقایسه با سال گذشته ۱۰ نفر بیشتر شده است و ۶ استاد نمونه از بانوان هستند.
استادان نمونه کشوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از ۳۱ دانشگاه و با توجه به شاخص‌ها و سوابق آموزشی و پژوهشی و در گروه‌های آموزشی علوم پایه، علوم انسانی، فنی و مهندسی، کشاورزی، دامپزشکی و هنر و معماری انتخاب شدند.
اصفهان با حدود ۲۰۰ هزار دانشجو، هفت هزار و ۲۰۲ عضو هیات علمی و ۱۸۰ دانشگاه و موسسه آموزش عالی، دومین استان دانشگاهی کشور است.

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۵۰ درصدی طرح انتقال آب به اصفهان/ اتفاقات خوشایند حوزه تولید ثمره همدلی مردم است
  • پنج اصفهانی در فهرست استادان نمونه کشوری
  • جذب نیرو‌های بومی در شرکت‌های منطقه از مهم‌ترین دغدغه‌های جوانان دهلرانی است
  • پیکر مطهر شهید اصفهانی بعد از ۴۲ سال شناسایی شد
  • دغدغه رهبر انقلاب پیرامون فرزندآوری و ازدواج مجرّدان
  • تماس بیش از ۱۰ هزار اصفهانی با ۱۳۷ در هفته نخست اردیبهشت
  • مرگ جوان اصفهانی به دنبال سقوط در کانال آب
  • آموزش و پرورش نه مسئله با اولویت، بلکه مسئله نخست کشور است
  • آموزش و پرورش نه مسئله با اولویت، بلکه مسئله اول کشور است
  • پیکر مرتضی شفیعی در اصفهان خاکسپاری شد