Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@13:08:12 GMT

تحلیلگر صهیونیست : اسراییل رو به زوال و نیستی است

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۶۵۹۹۴

تحلیلگر صهیونیست : اسراییل رو به زوال و نیستی است

به گزارش روز سه شنبه روزنامه فرامنطقه ای رای الیوم چاپ لندن ، الفر همچنین تاکید کرد که این رژیم " گواهی مرگ خود را امضا کرده است و فقط باید منتظر بمانیم تا زمان دقیق مرگ مشخص شود".

وی رژیم صهیونیستی را یک "رژیم فاشیستی" دانست که « گروه های خطرناکی بر آن حکم می رانند و برای دیدگاه دیگران هیچ ارزشی قائل نیستند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

الفر برای " انهدام و برچیده شدن اسراییل از نقشه جهان " شش دلیل و عامل ذکر کرد که عبارتند از :

اولین عامل : اسراییل یک رژیم نژادپرست و آپارتاید  است و یهودیان ساکن در آن نه تنها از ادامه اشغال مناطق فلسطینی حمایت می کنند بلکه با این رژیم همکاری کرده و آن را تقویت می کنند و به حمایت های نظری و عملی خود از رژیم اشغالگر قدس ادامه می دهند.

این تحلیل گر اسراییلی همچنین معتقد است که اسراییل یک رژیم ددمنش و وحشی است و جهان به اندازه کافی برای پیشگیری از سیاست اشغالگرانه رژیم صهیونیستی اقدامی انجام نمی دهد.

دومین عامل : در دوران نخست وزیری بنیامین نتانیاهو یک حرکت نژادپرستانه ، فاشیستی و برخلاف دمکراسی شکل گرفت که از نتانیاهو به عنوان یک فرد متهم به انجام اقدامات جنایت کارانه خطرناک که نظریه های دیکتاتورمآبانه خود را علنا ابراز می کرد، حمایت به عمل می آورد .

سومین عامل : حضور یک منطقه خودگردان یهودی تندرو دینی در درون رژیم اشغالگر اسراییل است . این افراد کار و تولید ندارند و رژیم صهیونیستی هزینه زندگی آنان را تامین می کند. الفر از آنها به عنوان باری بر دوش دولت اسراییل نام برد.

چهارمین عامل : مشکل زیست محیطی موجود در مناطق فلسطین اشغالی است به گونه ای که مناطق یاد شده سرشار از زباله و آلودگی هستند و بیش از اندازه گرم می باشند و شهرک نشینان صهیونیست بیش از اندازه متعصب و تند خو هستند . اینها فاشیست های حامی نتانیاهو به شمار می روند.

پنجمین عامل : تضاد فرهنگی در درون جامعه صهیونیستی است که باعث شده گفتمان در داخل چنین جامعه ای به ویژه در شبکه های اجتماعی شکل لجام گسیخته ای به خود بگیرد. همچنین حاکمیت  یافتن برنامه های تفریحی بی ارزش در شبکه های تلویزیونی اسراییل اوضاع را تیره تر کرده است به گونه ای که پدیده نقد و انتقاد در چنین جامعه ای به طور کامل رخت بربسته است .

ششمین عامل : شعله ور شدن آتش جنگ است که باعث شده تا هزاران موشک از سوی حزب الله و حماس بر سر اسراییل فرود آیند.

برچسب‌ها لندن اسرائیل تهران رژیم صهیونیستی فلسطین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لندن اسرائیل تهران لندن اسرائیل تهران رژیم صهیونیستی فلسطین رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۵۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژیم صهیونیستی عامل ریشه‌ای تمام تنش‌ها در منطقه است

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، پائولو رانگل وزیر امور خارجه جدید پرتغال در گفتگوی تلفنی با امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در خصوص مناسبات دو جانبه و اوضاع منطقه به خصوص تحولات فلسطین به گفتگو و تبادل نظر پرداخت.

وزیر امور خارجه کشورمان در ابتدای این گفتگوی تلفنی، تشکیل دولت جدید پرتغال و انتصاب پائلو رانگل به عنوان وزیر امور خارجه جدید این کشور را تبریک گفت و به سابقه روابط خوب و دیرینه فی‌مابین دو کشور اشاره کرد.

امیرعبداللهیان بار دیگر بر ضرورت پایان جنگ و نسل‌کُشی رژیم صهیونیستی در غزه و احترام به حقوق مردم مظلوم فلسطین تاکید کرد و رژیم صهیونیستی را به عنوان عامل ریشه‌ای تمامی این تنش ها و وخامت اوضاع در منطقه دانست.

پائلو رانگل وزیر امور خارجه پرتغال نیز در این گفتگوی تلفنی بر ضرورت برقراری آتش بس فوری در غزه تاکید کرد و افزود: دولت پرتغال از تشکیل دولت مستقل فلسطینی حمایت می‌کند و خواستار تلاش تمامی کشورهای منطقه برای کاهش تنش‌ها در منطقه است.

طرفین آخرین دیدگاه های خود را در مورد کشتی توقیف شده اسراییلی حامل پرچم پرتغال تبادل کردند.

امیرعبداللهیان در این ارتباط اظهار داشت: موضوع انسانی رهایی خدمه کشتی، مورد توجه جدی ماست و به سفرای‌شان در تهران دسترسی کنسولی، آزادی و ‌تحویل‌شان را اعلام کرده ایم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • احتمال صدور حکم بازداشت نتانیاهو در دادگاه لاهه و پیامدهای جهانی
  • کشتی کانتینری در دریای سرخ با چند موشک هدف قرار گرفت
  • اعتراف یک تحلیلگر صهیونیستی به متلاشی شدن حکومت اسرائیل! + فیلم
  • تحلیلگر صهیونیست: جنگ علیه غزه باید متوقف شود/ حماس شکست نمی‌خورد
  • تجمع دانشگاهیان کشور در محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی
  • دانشگاهیان سراسر کشور در محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم غزه
  • ایران در عملیات «وعده صادق» سیلی دردناکی به اسراییل زد
  • رژیم صهیونیستی عامل ریشه‌ای تمام تنش‌ها در منطقه است
  • امیرعبداللهیان: رژیم صهیونیستی عامل تنش‌ها در منطقه است
  • امیرعبداللهیان: رژیم صهیونیستی عامل تمامی تنش‌ها در منطقه است