Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/چهارمحال و بختیاری مسئول HSE کارخانه قند هفشجان گفت: بر اثر سقوط حدود هشت کیسه شکر بر روی یکی از کارگران این کارخانه، این فرد دچار شکستگی مهره گردن شد و بعد از گذشت نزدیک به دوماه این کارگر به‌علت شدت جراحات و ایجاد مشکل تنفسی، جان خود را از دست داد.

آرش حیدری در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به وقوع حادثه برای یکی از کارگران شاغل در کارخانه قند هفشجان در ۲۰ شهریورماه سال‌جاری، اظهارکرد: بر اثر سقوط حدود هشت کیسه شکر بر روی یکی از کارگران، این فرد دچار شکستگی مهره گردن شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول HSE کارخانه قند هفشجان افزود: بالافاصله مصدوم به مرکز درمانی مختل شد، اما متاسفانه به‌علت شدت جراحات و ایجاد مشکل تنفسی، این کارگر جان خود را از دست داد.

وی با بیان اینکه حداکثر ارتفاع کیسه‌های شکر در انبارهای کارخانه قند باید یک متر و ۸۰ سانتی‌متر باشد، بیان کرد: دولت باید در اسرع وقت برای تخلیه انبارها اقدام کند، اما به‌علت تاخیر در تخلیه انبار و کمبود فضا مجبور هستیم ارتفاع کیسه‌ها را بالا ببریم و این مسئله باعث ایجاد خطر برای کارگران شاغل می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه چهارمحال و بختیاری حادثه کارگر کارخانه قند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۶۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ کارشناس هواشناسی استان گفت: بارش‌های بهاری در پاره‌های از نقاط استان تا اوایل هفته آینده در چهارمحال و بختیاری پیش بینی شده است.
قطره با اشاره به اینکه آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها دور از انتظار نیست، افزود: بیشترین فعالیت سامانه بارشی امروز در شهرستان‌های کوهرنگ، اردل، فارسان، کیار، لردگان، خانمیرزا و فلارد است.
وی از کوهنوردان خواست از صعود به ارتفاعات خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • تلاش کارگران منجر به ایجاد امنیت اقتصادی می‌شود
  • پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری
  • انجام ۷ هزار و ۸۷۵ بازدید از مراکز کارگری چهارمحال و بختیاری
  • دلجویی معاون استاندار کردستان از کارگران آسیب‌دیده سنندج
  • بیش از ۲۶ هزار شغل در استان بوشهر ایجاد شد+ تصویر
  • مدیریت صحیح پسماند حلقه مفقوده چهارمحال‌ و بختیاری/تهدیدی که می‌تواند به فرصت تبدیل شود
  • امدادرسانی به ۶ مصدوم در محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری
  • نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری و کارفرمایی چهارمحال و بختیاری با استاندار
  • مرگ تلخ ۲ کارگر در حادثه عملیات لوله‌گذاری در شیراز
  • مرگ ۲ کارگر شهرداری شیراز حین عملیات لوله گذاری