Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@04:58:51 GMT

شرایط جذب بازیکن خارجی سخت تر می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۶۶۱۹۰

شرایط جذب بازیکن خارجی سخت تر می‌شود

دبیرکل فدراسیون فوتبال اعلام کرد هنوز به صورت رسمی پرونده کالدرون بسته نشده و پرسپولیس اجازه خرید بازیکن خارجی را ندارد.

به گزارش "ورزش سه" حسن کامرانی‎‌فر دبیرکل فدراسیون فوتبال شب گذشته در برنامه فوتبال برتر نسبت به اعتراض یحیی گل‌محمدی درباره عدم جذب بازیکن خارجی از سوی باشگاه پرسپولیس توضیحاتی را ارائه کرد؛ او گفت: یکی از شرایطی که در بحث جذب بازیکن خارجی است، این است که باشگاه‌ها بدهی نداشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بحثی که امسال در ماجرای خرید بازیکن خارجی مطرح شد این بود که باشگاه‌ها بدهی خارجی نداشته باشند و فدراسیون فوتبال نظرمان بر این است که اگر باشگاهی بدهی داخلی هم دارد، نباید اصراری بر جذب بازیکن خارجی باشد.

 

کامرانی‌فر ادامه داد: وقتی ما بدهی داخلی داریم و به بازیکنان داخلی بدهکار هستیم، دور از انصاف است که ما بازیکن خارجی بگیریم و به او پرداختی داشته باشیم در حالی‌که به بازیکن داخلی بدهی داریم؛ این اختلاف الان هست و ما هم در این موضوع هستیم.

 

دبیرکل فدراسیون فوتبال در پاسخ به گل‌محمدی گفت: ایشان باید بداند که باشگاه پرسپولیس در حال حاضر یکی از بدهی‌هایشان را پرداخت کنند و هنوز پرداخت نکردند، هر چند که در این مدت در جریان هستم که مدیریت باشگاه پرسپولیس در تلاش است تا این بدهی پرداخت شود اما به دلیل راهکارهای انتقال پول به خارج از کشور و حساب شخصی که به او بدهی دارند، مشکلاتی وجود دارد. این مشکلات هست و همگی در جریان آن هستیم.

 

وی افزود: به دلیلی باید راهکاری برای این مسئله پیدا شود، چند وقتی است که مدیرعامل محترم باشگاه پرسپولیس در تلاش هستند تا بدهی را پرداخت کنند و گویا در این چند روز پرداخت شده اما چند روز زمان می‌برد تا پول در حساب شخص طلبکار پول قرار بگیرد.

گابریل کالدرون (سرمربی) پرسپولیس تهران حسن کامرانی فر فدراسیون فوتبال کمیته داوران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: گابریل کالدرون سرمربی پرسپولیس تهران حسن کامرانی فر فدراسیون فوتبال کمیته داوران جذب بازیکن خارجی فدراسیون فوتبال باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۶۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رای کمیته استیناف در مورد پرسپولیس: رد اعتراض و تایید حکم قبلی!

 کمیته استیناف رای خود را درباره باشگاه پرسپولیس اعلام کرد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال؛ در خصوص استیناف باشگاه پرسپولیس نسبت به رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم به توقف رسیدگی در خصوص شکایت باشگاه پرسپولیس علیه باشگاه آلومینیوم اراک مبنی بر عدم برقراری نظم در بازی مورخ 26 بهمن ماه 1402 و همچنین رد شکایت باشگاه تجدیدنظرخواه نسبت به عملکرد داور مسابقه صادر گردیده است با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید به عمل نیامده، مستنداً به ماده 106 مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره، عیناً تائید و اعلام می‌گردد. رأی صادره قطعی است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اعلام رای کمیته استیناف درباره پرسپولیس
  • رای کمیته استیناف در مورد پرسپولیس: رد اعتراض و تایید حکم قبلی!
  • شکایت پرسپولیس رد شد
  • کاپیتان سپاهان: فدراسیون فوتبال برای سپاهان سنگ اندازی می کند
  • واکنش کاپیتان سپاهان به «دل پرخون هواداران اصفهانی از بدنه فدراسیون»
  • سپاهان وقت تلف کرد؟ رضاییان: مخالف این داستانم
  • رضاییان: هواداران پرسپولیس همیشه در قلب من هستند
  • درویش: عالیشاه نباید کاری می‌کرد که اخراج شود
  • رامین و پرسپولیسی‌ها در آزادی/ بیرو می‌رسد؟
  • تصمیم قطعی؛ قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام ۲ بازیکن نامدار