Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-01@12:04:08 GMT

اردوی تیم ملی فوتبال هفت نفره برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۶۶۲۵۷

اردوی تیم ملی فوتبال هفت نفره برگزار می‌شود

به گزارش ایرنا و بنا به اعلام  فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، سومین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی فوتبال هفت نفره از چهاردهم تا بیست و یکم آبان ماه در کمپ تیم های ملی فدراسیون برگزار می شود.

بهنام آرندی، علیرضا زارع، مسلم مهرابیان، امین رضایی، وحید نواب، یاسر رستمی، حسن صفری، حسین تیزبر، جاسم بخشی، مهدی بخشی، شهاب رحیمی، مسعود ژولیده، شمس‌الدین شهبازی، مسلم خزایی، احسان معصوم‌زاده، عباس ترابی، محسن مختاری ، سعید فرجی، نوید جهانگرد، محمدجواد عظیم‌زاده ۲۰ ملی پوشی هستند که زیر نظر امین‌اله مانی سرمربی، فرزاد مهری و صادق حسنی مربیان تیم ملی و حمید شرافتی مربی دروازه بان تمرین خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این اردو سجاد کرمی به عنوان بدنساز و محمد کشاورز نوری به عنوان مربی فرهنگی حضور دارند. احمد شکری نیز سرپرستی این اردو را بر عهده دارد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال تیم ملی فوتبال فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین کمیته ملی پارالمپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۶۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان اردوی تیم ملی

تیم ملی فوتبال ایران برای مصاف برابر هنگ‌کنگ و ازبکستان از ۱۲ خرداد به اردو می‌رود.

به گزارش ایسنا،بر اساس اعلام محسن معتمدکیا مدیر رسانه تیم ملی فوتبال ایران، این تیم برای مصاف برابر هنگ‌کنگ و ازبکستان از ۱۲ خرداد به اردو خواهد رفت.

تیم ملی فوتبال ایران در جریان هفته پنجم مرحله دوم مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۶، ۱۷ خرداد میهمان هنگ‌کنگ است و در ادامه باید هفته پایانی، از ازبکستان میزبانی کند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: دیدار قلعه نویی با سرمربی ایتالیایی ترکیه (+عکس) افشین قطبی در یک قدمی نیمکت تیم ملی ایران دستیار قلعه نویی پیشنهاد هدایت تیم ملی را نپذیرفت

دیگر خبرها

  • اعلام زمان اردوی تیم ملی
  • دعوت گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • بازگشت چهره جنجالی به تیم ملی
  • شوک به تیم ملی والیبال
  • یک ملی پوش والیبال لیگ ملت‌ها را از دست داد
  • بردیا سعادت لیگ ملت‌ها را از دست داد
  • گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • دعوت از گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • محمدعلی گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • شوک به تیم ملی: ستاره ایران VNL را از دست داد