Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، «عبدالرضا مصری» در نشست علنی روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی از وزارت آموزش و پرورش خواست درباره حادثه رخ داده برای دانش آموزان مدرسه علی آباد کتول پیگیری‌های لازم را انجام داده و برای پیشگیری از وقوع مجدد چنین سوانحی در سایر مدارس کشور، تمهیدات لازم را پیش بینی کند.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی همچنین درگذشت ابوی حاجی پور نماینده آمل در مجلس را تسلیت گفت و برای بازماندگان آن مرحوم آرزوی صبر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایرنا، روز شنبه در اثر گودبرداری غیراصولی در مجاور یک دبستان در شهرستان علی آباد کتول در استان گلستان بخشی از این مدرسه و کلاسهای درس دچار ریزش شد که در اثر این حادثه ۱۵ نفر، شامل ۱۱ دانش آموز و ۴ مربی دچار مصدومیت شدند.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی عبدالرضا مصری علی آباد کتول وزارت آموزش و پرورش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی عبدالرضا مصری علی آباد کتول مجلس شورای اسلامی عبدالرضا مصری علی آباد کتول وزارت آموزش و پرورش علی آباد کتول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۶۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبات مدیریتی باید در آموزش و پرورش حفظ شود

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: ثبات مدیریتی باید در آموزش و پرورش حفظ شود و نسبت به این فرمایش با درایت رهبر انقلاب توجه ویژه شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، احمد شریعتی امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ در صدوسی‌ویکمین جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان در تذکری اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار با معلمان فرمودند که ثبات مدیریتی باید در آموزش و پرورش حفظ شود و نسبت به این فرمایش با درایت رهبر انقلاب توجه ویژه شود.

وی با اشاره به افتتاح مجموعه کوه نور صفه افزود: تغییر و تحولات خوبی در این مجموعه صورت گرفته است که نشان از مدیریت خوب و پر انرژی در رأس کار دارد.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: ساماندهی بازار اصفهان اقدام شاخصی بود که پس از سال‌ها بلاتکلیفی انجام شد و از مهمترین نتایج آن نظم‌بخشی در تردد موتورسیکلت‌ها است که امیدواریم این اقدامات ادامه پیدا کند.

کد خبر 750790

دیگر خبرها

  • درخواست محمد هاشمی از نمایندگان مجلس آینده
  • سابقه زیاد همکاری با آموزش و پرورش، از اولویت‌های جذب معلمان است
  • چهار روز تا مرحله دوم انتخابات مجلس در خرم آباد
  • ۶۰ هزار میلیارد تومان برای قانون رتبه‌بندی معلمان هزینه شد
  • درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم
  • حضور فعال دانشگاه آزاد در نمایشگاه بین‌المللی آموزش و پرورش
  • ثبات مدیریتی باید در آموزش و پرورش حفظ شود
  • حضور فعال دانشگاه آزاد نجف‌آباد در نمایشگاه بین‌المللی آموزش و پرورش
  • ۲۷۶ شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه پارس آباد، اصلاندوز و بیله سوار
  • ایرادات شورای نگهبان به جداول بودجه چه زمانی بررسی می‌شود؟