Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مختار سائقی، بازیگر تلویزیون، سینما و شبکه نمایش خانگی که عموم مردم به واسطه بازی‌هایش در «شب‌های برره»، «نقطه‌چین»، «پاورچین» و... به یادش می‌آورند، در ویدئویی که با کپشن «سینمای نامرد قربانگاه اکثر جوانان رویاپرداز» در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده از وضعیت نابه‌سامان این حوزه گفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او در این ویدئو می‌گوید: «خود بازیگری حرفه و تخصصی است که بدون آن که عذرت را بخواهند، خانه‌نشین می‌شوی. تا وقتی جوانی، صدایت می‌کنند، می‌خواهندت، اندازه نقش را به تو می‌گویند، حالا هرکس فراخور کار خودش، من هم آمدم می‌خواستم بیک ایمان‌وردی شوم و بعد این‌طور شد، من ۱۶، ۱۷ سال است که سیگار هم نمی‌کشم اما هنوز برای نقش معتاد با من تماس می‌گیرند، نقش‌های کوتاه، کوتاه، کوتاه. ما ۱۰ هزار عضویم و شاید ۱۰۰ نفرمان فعالند. خیلی از بازیگران وقتی از پا می‌افتند در پیری و تنهایی دق می‌کنند و از دنیا می‌روند.»  

بازیگر «مرد دوهزار چهره» به کارگردانی مهران مدیری و «ترش و شیرین» به کارگردانی رضا عطاران ادامه می‌دهد: «یک آدم نقاش، بنا، مهندس، دکتر، این‌ها می‌آیند در طول سالیان کارشان را می‌کنند، ۳۰ سال کارشان تمام می‌شود، بازنشسته می‌شوند و می‌روند پی زندگی‌شان ولی یک بازیگر وقتی روی صحنه یکهو ۷۰۰ نفر آدم با او عکس می‌گیرند، برایش گل می‌گیرند و دست می‌زنند، یک‌مرتبه وقتی از پا می‌افتد و دیگر نه کاری هست و نه چیزی، وقتی در خانه تنها می‌نشیند فکر می‌کنید در ذهنش چه می‌گذرد؟! واقعا دق می‌کند. بازیگری مقوله‌ای سخت است. این را صادقانه می‌گویم. در مملکت ما یا باید بالای بالا باشی یا نباشی. وسط‌ها و زیرمیرها دیده نمی‌شوی. هزاران نفر در بدنه سینما قربانی شدند و رفتند پی کارشان هیچ‌کس متوجه نشد اما آقای ایکس که هنرپیشه نقش اول است، خدا بیشتر به او بدهد، قسمتش بوده است، سهمش از زندگی بوده است، همیشه اسمش و عکسش روی مجلات است. چرا این را می‌گویی؟ یک سری را می‌سازند، دو جوان که عکس‌شان روی جلد مجلد است، پشت به پشت می‌ایستند و زیرش هم می‌نویسند ما یک‌شبه به این جا نرسیدیم، پس امثال ما چه باید بگوییم که ۴۰ است دست‌وپا می‌زنیم.»    

او در پایان می‌گوید: «ممکن است خیلی از دوستان بگویند، این هم آدم شده است. آخر تو کجایت بازیگر حرفه‌ای است؟! عاقبت بدی دارد، تو را مدام بالا ببرند، گل برایت بریزند، با تو عکس بگیرند و امضا بگیرند و بعد یک‌هو دیگر نگاهت نکنند. اصلا ندانند تو اجاره‌نشینی، پول داری یا نداری، در همین ایام کرونا، همسران خیلی از دوستان من، از آن‌ها طلاق گرفتند.»

۵۷۲۵۹  

کد خبر 1569265

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سینمای ایران تلویزیون سریال ایرانی بازیگران سینما و تلویزیون ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۶۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هری کین: بازی در خانه رئال مادرید دشوار است اما ما به خودمان ایمان داریم

هری کین اعتقاد دارد فتح لیگ قهرمانان اروپا، پایانی خوش برای این فصل بد بایرن مونیخ خواهد بود

طرفداری | در چارچوب دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا، بایرن مونیخ و رئال مادرید در آلیانتس آرنا به نتیجه تساوی 2-2 رضایت دادند تا سرنوشت این جدال حساس در سانتیاگو برنابئو مشخص شود.

به نقل از اسکای آلمان؛ هری کین در این بازی یکی از ستاره‌های بایرن مونیخ بود و در کنار عملکرد کلی خوبش، توانست یک گل نیز از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند. حال این ستاره انگلیسی در یک مصاحبه پس از بازی درباره هدف‌شان برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا صحبت کرده است. او گفت:

هر چیزی که برای آن می‌جنگیم در این تورنمنت است، ما فقط باید راهی برای انجام آن پیدا کنیم. بازی در خانه رئال مادرید سخت خواهد بود اما ما باید با ایمان کامل و برای پیروزی به آنجا برویم. لیگ قهرمانان اروپا بزرگ‌تر از هر چیزی است و اگر بتوانیم آن را کسب کنیم، فصل شگفت‌انگیزی داشته‌ایم. با این حال هنوز راه درازی در پیش داریم.

کین سپس درباره عملکردشان مقابل رئال مادرید و بازی هفته آینده در روز چهارشنبه، گفت: 

این‌ها بازی‌های بزرگی هستند. جو امروز باورنکردنی بود و مطمئنم هفته آینده نیز همین‌طور خواهد بود. من می‌خواهم در این بازی‌های بزرگ بازی کنم. نکات مثبت زیادی در بازی امروز وجود داشت اما برخی جزئیات کوچک نیز هستند که باید آن را اصلاح کنیم زیرا ممکن است به خاطر آن‌ها تنبیه شویم. ما باید نسبت به هفته آینده خوش‌بین باشیم.

 کین درباره اینکه جود بلینگام پیش از زدن ضربه پنالتی به او چه حرفی زد، گفت:

راستش را بخواهید، نمی‌دانم او چه گفت. من غرق آن لحظه شده بودم و مطمئنم سعی کرد چیزی بگوید تا حواس مرا پرت کند. 

صحبت جود بلینگام با هری کین پیش از زدن ضربه پنالتی

 

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • باید هرکس، وظیفه خود را بداند و به آن عمل کند
  • لزوم تبعیت و الگوبرداری از شهید مطهری در جهاد تبیین
  • هری کین: بازی در خانه رئال مادرید دشوار است اما ما به خودمان ایمان داریم
  • معلمان اگر در کارشان غفلت کنند سرنوشت یک جامعه به خطر می‌افتد
  • سرآسیاب قدیمی ترین حسینیه محله کن
  • بیش از ۴۰ درصد متکدیان، معتاد هستند
  • بیش از ۴۰ درصد متکدیان، معتاد هستند/ برخی برای تکدی‌گری خود را به شکل «زنان» درمی‌آورند
  • اجرای طرح بزرگ آبرسانی قلعه مختار اندیمشک نیاز آبی مردم را برطرف می‌کند
  • ۴۰ درصد متکدیان مشهد معتاد هستند
  • بیش از ۴۰ درصد متکدیان مشهدی معتاد هستند