Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@10:25:13 GMT

داور جنجال‌آفرین بازی رُم - میلان محروم شد

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۶۶۴۹۰

داور جنجال‌آفرین بازی رُم - میلان محروم شد

داور دیدار پربرخورد روسونری و جالوروسی در هفته یازدهم سری A که تصمیماتش جنجال بزرگی به پا کرد از سوی کمیته داوران فوتبال ایتالیا مجازات شده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فابیو مارسکا داور بازی یکشنبه شب تیم‌های فوتبال رم و میلان در ورزشگاه المپیکو که با پیروزی 2 بر یک میلانی‌ها خاتمه یافت، حداقل برای دو هفته از قضاوت در سری A محروم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خبر، ادعای شبکه اسپورت مدیاست ایتالیا است که نوشته کمیته داوران فوتبال ایتالیا از عملکرد مارسکا در بازی بزرگ هفته یازدهم میان مردان ژوزه مورینیو و شاگردان استفانو پیولی راضی نیست. رسانه‌های ایتالیایی در دو روز اخیر به شدت عملکرد مارسکا را مورد انتقاد قرار داده‌اند به خصوص یک پنالتی محرز که به سود جالوروسی اعلام نشد و همین موضوع داور 40 ساله ایتالیایی را به دردسر انداخته است.

علاوه بر صحنه جنجالی پنالتی اعلام نشده به سود رم، مارسکا تصمیمات جنجال‌آفرین دیگری هم اتخاذ کرد که ژوزه مورینیو را به شدت عصبانی کرد هرچند که او برای جلوگیری از محروم شدنش حاضر نشد به طور جدی از تیم داوری بازی انتقاد کند.

علاوه بر مارسکا، عملکرد کمک داور ویدئویی (VAR) بازی تیم‌های میلان و رم هم جنجال‌آفرین بود چرا که داوران VAR در مواقع غیرضروری مداخله می‌کردند. در این بازی 10 بار کارت زرد و یک بار کارت قرمز از جیب مارسکا خارج شد که برای مجازات تئو هرناندس بود.

مورینیو: درباره داوری صحبت نمی‌کنم، چون می‌خواهم در بازی بعدی روی نیمکت باشم

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: میلان رم فوتبال ایتالیا سری A میلان رم فوتبال ایتالیا سری A

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۶۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ده روسی با ۷ بازی کمتر در رم به امتیازات مورینیو رسید

دیدار نیمه تمام اودینزه و آاس رم در هفته ۳۲ سری آ ۲۰۲۳/۲۴ با برتری ۲-۱ جالوروسی به پایان رسید. رم با این سه امتیاز ارزشمند، ۵۸ امتیازی شد و امیدهای خود برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را زنده نگه داشت.

رم در ۱۳ بازی تحت هدایت ده روسی در‌ سری آ به ۲۹ امتیاز رسیده است. (۹ برد، ۲ تساوی و ۲ باخت) امتیازات او با ۷ بازی کمتر نسبت به مورینیو در فصل جاری سری آ برابر شد. رمی ها با مورینیو در ۲۰ بازی سری آ فقط ۲۹ امتیاز دشت کرده بودند. به نقل از رمانیوز، ده روسی در این مورد گفت:

این مقایسه ها، آخرین چیزی است که توجه من را جلب می کند. آنچه اهمیت داشت، بازگشت رم به کورس سهمیه بود. به نظرم نقش مربی در بازی امروز بسیار ناچیز بود. وقتی ۲۰ دقیقه بازی در پیش دارید، این بازیکنان هستند که نتیجه را رقم می زنند. رم با مورینیو هم مقابل اودینزه برنده می شد.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی دو تیم یوونتوس و میلان
  • عوامل درگیری با داور در لیگ جوانان تهران محروم شدند
  • ساعت پخش بازی یوونتوس و آث میلان امروز ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • الگری: یوونتوس چه چیزی برای رقابت با اینتر کم دارد؟ از مسئولان باشگاه بپرسید
  • آلگری: اول صعود به چمپیونزلیگ، بعد قهرمانی جام حذفی
  • ستاره میلان: از شدت سختی بازی‌های سری A شگفت‌زده شدم
  • ده روسی با ۷ بازی کمتر در رم به امتیازات مورینیو رسید
  • تاریخ‌سازی در فوتبال ایتالیا؛ قضاوت یک تیم داوری زن در سری آ
  • از قدرت و جذابیت لیگ ایتالیا غافلگیر شدم!
  • باید یک سیلی پای گوش لیائو خواباند!