Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان – خداداد افشاریان در گفت‌وگو با برنامه ورزشی رادیو تهران اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*داوران در سه هفته لیگ امسال خیلی سرحال، بشاش، با اعتماد به نفس بالا و از همه مهم‌تر با همدلی فوق‌العاده بالا به مسابقات اعزام شدند.

*به جز یک بازی که کمک داور اشتباه کرد، سایر مسابقات به‌خیر گذشت و حق به حقدار رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیچ تیمی در این سه هفته طلبکار نیست، شاید در یکی دو بازی لیگ یک به مشکل خورده باشیم، اما سعی کردیم داوران را با روحیه خوبی اعزام کنیم.

*در جام جهانی فوتبال مردان، فوتبال بانوان، فوتسال آقایان و جام جهانی فوتبال ساحلی داور داشته و داریم. همه این مسائل حاصل زحماتی است که داوران و فدراسیون فوتبال می‌کشند. هر جایی در آسیا مسابقات حساسی در همه بخش‌ها برگزار شود از داوران خانم و مردان ایرانی استفاده می‌شود. جایگاه ما در داوری آسیا بسیار محکم و باصلابت است و قوام خاص خود را دارد.

*دستمزد داوران ۴ برابر شده، اما مبلغ آن ۴ میلیون تومان نیست. هر داور برای قضاوت در لیگ برتر ۵ میلیون و ۹۰ هزار تومان می‌گیرد و اگر اشتباه نکنم کمک داور هم ۷۵۰ هزار تومان دریافت می‌کند.

*نمی‌گویم این مبلغ خیلی زیاد است، اما سعی کردیم به واقعیت نزدیک باشد. داوران چهارم و ناظران هم در این رنج دستمزد می‌گیرند. دستمزد داوران در تمام رده‌های فوتبال بانوان و آقایان ۴ برابر شده است.

*اگر ۳۰ هفته در طول فصل داشته باشیم، داوران خیلی خوب ما شاید حدود ۱۷ تا ۲۰ بازی و کمتر یا بیشتر قضاوت کنند. به هر صورت سعی داریم نسبت به سال گذشته قضاوت داوران حداقل دو برابر شود.

*در نیم فصل هم کار کارشناسی انجام می‌دهیم و سعی داریم حق‌الزحمه داوران را به واقعیت نزدیک کنیم. در آن زمان از داوران تست گرفته خواهد شد. بیشتر بخوانید: اولیایی: هر زمان بخواهند می‌توانند مجوزها‌ را باطل کنند/ باشگاه‌ها تعهد دادند مشکلات حقوقی و مالی را مرتفع کنند

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۶۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس کمیسیون داوران کشتی،المپیک را از دست داد

به گزارش قدس آنلاین، طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی تمام داورانی که در کمیسیون داوران اتحادیه جهانی کرسی دارند و قصد حضور در المپیک پاریس را دارند باید در مسابقات قاره‌ای، گزینشی قاره‌ای و جهانی شرکت کنند.

محمد مصلایی پور رئیس کمیسیون داوری طبق قانون اتحادیه جهانی باید در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت می‌کرد که او اعلام کرد به دلیل برخی مشکلات حضور در این مسابقات را از دست داد.

غیبت او در این مسابقات باعث شد تا محمد مصلایی پور حضور در المپیک پاریس را از دست بدهد. طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی کامران سلطانی، مهدی بشیرزاد و نیما صادقی جهت شرکت در رقابت‌های کشتی گزینشی المپیک که در روزهای ۲۰ تا ۲۳ اردیبهشت در استانبول ترکیه برگزار می‌شوند، دعوت شدند.

دیگر خبرها

  • دلیل غیبت بهترین داور زن در یورو: حسودی مردان!
  • رئیس کمیسیون داوران کشتی،المپیک را از دست داد
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • دلیل محرومیت چی‌چی اوغلو از المپیک؛ آنتونیو کوتاه می‌آید؟
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • حضور داور کشتی خوزستانی در آخرین گزینشی المپیک
  • تشکیل جلسه در مازندران درخصوص ضرب‌وشتم داور کشتی
  • جلسه حساس لیگ برتری‌ها برای قانون سقف هزینه
  • نبی: هیچ باشگاهی نباید رایگان بودن رقابت‌ها را اعلام کند
  • برنامه و داوران یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال