Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/تهران مکان های اجتماع استکبار ستیزی یوم الله ۱۳ آبان -روز ملی مبارزه با استکبار جهانی- در شهرستان های استان تهران اعلام شد.

حجت الاسلام و المسلمین سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران صبح سه‌شنبه ۱۱ آبان ماه ، در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت یوم‌الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اظهار کرد: در این مناسبت مهم و تاریخی و این روز مبارک به دلیل رعایت دستورات ستاد ملی مبارزه با کرونا مراسم راهپیمایی برگزار نشده و مردم استکبارستیز شهرستانهای استان تهران در مکان‌های مشخص شده ضمن استماع سخنرانی‌های مدعوین محترم، از مستکبرین عالم اعلام برائت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این تجمع با رعایت کامل دستور العمل‌های بهداشتی و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار می‌شود ، افزود: اگر چه به‌دلیل شرایط ویژه کرونا از انجام راهپیمایی ضد استکباری محروم هستیم اما درمکان های تجمع برنامه‌های سخنرانی، قرائت قطعنامه و به آتش کشیدن پرچم آمریکا و اسرائیل همراه با بانگ تکبیر و شعارهای ضداسکتباری مردم ذلت‌ناپذیر  همراه خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران مکان‌های تجمع برگزاری مراسم استکبار ستیزی مردم شهرستان های استان تهران در روز پنج‌شنبه ۱۳ آبان راس ساعت ۱۰ صبح را به شرح زیر اعلام کرد:

ورامین: مقابل مسجد جامع شهرستان ورامین با سخنرانی استاندار تهران

شهریار: میدان شهدای گمنام

اسلامشهر: مقابل ناحیه مقاومت بسیج سیدالشهدا(ع)

شهرری: میدان نماز ، مزار شهدای گمنام

پاکدشت: میدان آزادگان

رباط کریم: بلوار مصلی-میدان معلم

قدس: میدان مصلی

پردیس: نورالشهدا پردیس

فیروزکوه: گلزار شهدای فیروزکوه

بهارستان: فلکه دوم مدرسه علامه امینی گلستان

ملارد: مصلای شهرستان ملارد

پیشوا: صحن مطهر حضرت جعفر بن موسی الکاظم(ع)

قرچک: مقابل مسجد جامع قرچک

دماوند: مسجد جامع در جوار مزار شهدای گمنام

اجتماع باشکوه یوم الله ۱۳ آبان در کلیه بخش‌های استان تهران نیز با رعایت دستور العمل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: راهپیمایی 13 آبان یوم الله ۱۳ آبان استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۶۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲۰۰ وصیت نامه شهدای استان سمنان چاپ شده است

سردار عباس مطهری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه استان سمنان حدود سه هزار شهید دارد، تاکید کرد: وصیت نامه یک هزار و ۲۴۱ نفر از شهدای استان با هدف تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت در استان سمنان منتشر شده است.

وی با بیان اینکه انتشار دیگر وصیت نامه های شهدای استان سمنان در دست اقدام است، افزود: پژوهش های اسنادی نیز درباره وصیت نامه های شهدای استان صورت گرفته تا بدانیم که برای مثال کدام موضوعات بیشترین فراوانی را در وصایای شهدای گرانقدر استان داشته است.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان سمنان همچنین از ثبت خاطرات همسران، مادران و پدران و نزدیکان شهدا در قالب برنامه های مختلف خبر داد و بیان کرد: استان سمنان توانست رتبه سوم جشنواره «افتخار من» را موضوع ثبت خاطرات نزدیکان شهدا به دست بیاورد.

مطهری با بیان اینکه یکی از مهمترین محورهای ثبت این خاطرات، پرداخت به زندگی شهدا و همچنین انتقال سیره شهدا به نسل جوان است، ابراز کرد: جهاد تبیین و الگو سازی برای نسل جوان آتیه ساز ایران اسلامی محورهای این دست فعالیت ها هستند.

وی در ادامه از برگزاری یادواره شهدای روحانی در شهرستان شاهرود خبر داد و افزود: روز پانزدهم اردیبهشت ماه یادواره شهدای روحانی شهرستان شاهرود ساعت ۱۰:۳۰ صبح در حسینیه اعظم مدرسه قلعه این شهرستان برگزار خواهد شد.

کد خبر 6092730

دیگر خبرها

  • ساماندهی خودرو‌های عرضه غذا در تهران
  • عدم رعایت نظافت عمومی سبب اختلال خط ۵ مترو شد
  • عدم رعایت نظافت عمومی مسافران سبب اختلال خط ۵ مترو شد
  • ۱۲۰۰ وصیت نامه شهدای استان سمنان چاپ شده است
  • رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد معارفه شد
  • بهره برداری از طرح آبرسانی سد کوثر به شهرستان بهمئی تا آبان ماه
  • پایش معادن شهرستان تفت
  • فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران منتشر شد
  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز