Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@15:32:01 GMT

ثبت بیش از ۲۱ میلی‌متر در آبان ماه

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۶۶۶۰۶

ثبت بیش از ۲۱ میلی‌متر در آبان ماه

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، یاسر رهبردین مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان غربی با اشاره به بارش‌های مناسب طی اوایل آبان ماه در استان گفت: بیش از ۲۱ میلی متر بارش طی ۱۰ روز ابتدایی این ماه در استان ثبت شد در حالی که میزان بارش طی همین مدت در سال گذشته، صفر بود.

 رهبردین  افزود: متوسط بارش بلندمدت نیز در این مدت از آبان ماه، ۱۵.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ میلی متر بود که امسال شاهد رشد ۳۷ درصدی نسبت به این میزان در استان هستیم.

وی اضافه کرد: در ۱۰ روز ابتدایی آبان امسال، ۳۴ میلی متر بارش در حوضه زاب، ۲۲.۵ میلی متر در حوضه ارس و ۱۹ میلی متر بارندگی در حوضه دریاچه ارومیه ثبت شده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان غربی ادامه داد: میزان بارش در ۴۰ روز ابتدایی سال آبی جاری (از اول مهر تا ۱۰ آبان) نیز به ۲۵ میلی متر رسیده که هرچند ۳.۳ برابر مدت مشابه سال گذشته است، ولی ۲۲ درصد کاهش نسبت به مدت مشابه متوسط درازمدت دارد.

رهبردین بیان کرد: طی ۴۰ روز ابتدایی سال آبی جاری، ۳۴ میلی متر بارش در حوضه زاب، ۳۴ میلی متر در حوضه ارس و ۲۰ میلی متر در حوضه دریاچه ارومیه ثبت شده که به ترتیب ۵۷ برابر، سه برابر و سه برابر مدت مشابه سال گذشته آبی است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بارش باران دریاچه ارومیه شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی روز ابتدایی میلی متر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۶۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیشترین بارش‌های شبانه‌روز گذشته در کدام مناطق کرمان بود؟

مناطق پربارش کرمان در روز گذشته از سوی اداره کل هواشناسی استان کرمان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، بنا به اطلاعیه اداره کل هواشناسی استان کرمان، طی ۲۴ ساعت گذشته بیشترین میزان بارندگی در شهرستان‌های شهربابک با ۱۵.۱ میلی‌متر و سیرجان با ۱۳.۱ میلی‌متر ثبت شده است و پس از آن بافت با ۷.۳ میلی‌متر، زرند با ۶.۶ میلی‌متر، رفسنجان با ۳.۹ میلی‌متر، لاله‌زار با ۲.۵ میلی‌متر و انار با ۱.۸ میلی‌متر بیشترین بارش‌ها را داشته‌اند.

طبق این اطلاعیه ناپایداری‌های جوی تا فردا در استان به صورت افزایش ابرناکی، رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق، وزش تندبادهای لحظه‌ای و بارش تگرگ در مناطق مستعد ادامه دارد و بیشینه بارش‌ها امروز در نیمه غربی و برخی مناطق مرکزی است و از روز یکشنبه جوی نسبتاً پایدار و آرام برای اکثر مناطق پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 749997

دیگر خبرها

  • ثبت ۱۰۸ میلی‌متری باران در رومشکان
  • ثبت ۱۰۸ میلی‌متر بارش باران در رومشکان
  • ادامه بارش باران در کرمانشاه
  • ثبت بارندگی در ۱۱ نقطه خوزستان
  • جزئیات بارندگی‌ها در لرستان/ ثبت بیشترین بارش‌ها در رومشکان
  • «حسینیه» رکورددار بیشترین میزان بارش در خوزستان
  • میزان بارش باران در ۲۴ ساعت گذشته کرمان اعلام شد
  • بیشترین بارش‌های شبانه‌روز گذشته در کدام مناطق کرمان بود؟
  • ادامه بارش‌ها در برخی مناطق کرمان
  • یزد؛ همچنان کم بارش ترین استان کشور/ سامانه جدید بارشی در استان یزد+ فیلم