Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار گرگان با بیان اینکه هیچ نوع کمبود واکسنی برای تزریق در شهرستان وجود ندارد گفت : امروز جشن تزریق پانصدهزارمین دوز در شهرستان انجام شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ محمد حمیدی ظهر امروز سه شنبه در بازدید از مرکز واکسیناسیون مصلی در گفت و گو با خبرنگار برنا اظهار کرد : امروز سه شنبه پانصدهزارمین دوز تزریق وا‌کسن در گرگان انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمیدی افزود : تا امروز ۷۵ درصد از جمعیت شهرستان گرگان دوز اول و ۴۵ درصد نیز دوز دوم را دریافت کردند و جمعا ۵۰۰ هزار دوز تزریق شد.

وی با اشاره به حضور گسترده مردم مرکز استان در مراکز واکسیناسیون تصریح کرد : از خانواده ها بویژه دانش آموزان انتطار داریم کا به همراه اولیا خود به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.

فرماندار گرگان ادامه داد : با توجه به نزدیکی بازگشایی مدارس ، واکسیناسیون دانش آموزان اجباری است و بهتر است اولیا آنها نیز این کار را انجام دهند.

حمیدی اضافه‌کرد: هیچ کمبود واکسنی در شهرستان نداریم و هر کس هر نوع واکسنی خواست می تواند تزریق کند.

وی از مرکز بهداشت شهرستان و دانشگاه علوم پزشکی گلستان تشکر کرد و گفت : در این مسیر نیروی انتظامی، سپاه و دیگر نهادها نیز کمک کردند تا این واکسیناسیون عظیم شکل بگیرد.

فرماندار گرگان خاطرنشان کرد : در کل استان گلستان یک میلیون و ۸۰۰ هزار دوز واکسن تزریق شد که سهم گرگان ۲۷ درصد است .

حمیدی از خانواده ها خواست با توجه به در پیش بودن فصل سرما و تشدید احتمالی این بیماری ار چه سریعتر به مراکز واکسیناسیون مراجعه نمایند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۶۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت۷۰هزار کارگردرگرگان/کارگران نقش مهمی درتولیدومهارتورم دارند

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی کریمی شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طبق آمارهای اعلام شده اکنون ۷۰ هزار کارگر در شهرستان گرگان مشغول به فعالیت هستند.

وی افزایش حقوق کارگران را مهمترین چالش این قشر دانست و افزود: افزایش ۳۵ درصدی دستمزدها تا حدودی از مشکلات و چالش‌های این قشر زحمتکش جامعه را بر طرف کرده است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گرگان گفت: همزمان با سراسر استان ۲۱۰ برنامه به مناسبت هفته کار و کارگر در شهرستان گرگان برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: دیدار با خانواده‌های شهدای کارگر، دیدار با خانواده‌های حادثه دیدگان کارگری، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی در سطح کارگاه‌های شهرستان، بازدید از واحدهای کارگری و برگزاری میز خدمت در برخی از واحدهای کارگری جهت برطرف کردن مشکلات کارگران از جمله برنامه‌های این ایام است که در حال برگزاری است.

کریمی با اشاره به اینکه امسال از سوی مقام معظم رهبری سال جهش تولید با مشارکت مردم نام گذاری شده است، اظهار کرد: باید بدانیم که کارگران مهمترین نقش در تولید دارند و زمانی که تولید خوبی داشته باشیم در مهار تورم هم می‌توانیم مؤثر عمل کنیم.

کد خبر 6090427

دیگر خبرها

  • تزریق جان دوباره به اورژانس کشور
  • جزییات استفاده از اولین واکسن سرطان
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • فعالیت۷۰هزار کارگردرگرگان/کارگران نقش مهمی درتولیدومهارتورم دارند
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • کشف و جمع آوری ۱۸ قلم دارو و واکسن تاریخ گذشته در شهرستان بیرجند