Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی تهران بزرگ درباره فعالیت اصناف بعد از نیمه شب و زیست شبانه گفت: اگر بحث نظم و آرامش این موضوع فراهم شود قطعا مشکلی وجود ندارد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار رحیمی در پایان جلسه قرارگاه خدمات اجتماعی استان تهران در جمع خبرنگاران ضمن تشکر از استاندار تهران برای برگزاری این جلسه گفت: قطعا تشکیل این قرارگاه جهادی و پای کار آمدن با قدرت آن، می‌تواند نقش به سزائی در مقابله با آسیب‌های اجتماعی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برهمین اساس نیروی انتظامی به عنوان مجری با تمام توان در خدمت این قرارگاه خواهد بود.

وی افزود: با اولویت مبارزه با معتادان متجاهر که در حال حاضر بیش از ۱۰ هزار نفر به صورت رها شده در تهران داریم و ۴۰۰۰ معتاد متجاهر با مشکلات بیماری‌های واگیر دار وجود دارند و همچنینن کودکان خیابان. در همه این موارد پلیس با تسلط و اشرافی که روی این گروه‌ها و افراد دارد به محض فراهم شدن بستر لازم آمادگی کامل دارد تا با این موضوع برخورد و نسبت به جمع آوری آن‌ها اقدام کند تا پایتخت به عنوان یک الگو معرفی شود.

رحیمی ادامه داد: بخش زیادی از این افراد از اتباع بیگانه هستند؛ اما در حال حاضر این افراد نیز شهروند ما هستند و باید برابر قانون با این موضوع برخورد کنیم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در پاسخ به سوالی در خصوص فعالیت اصناف پس از ساعات ۲۴ و به صورت کلی در خصوص زیست شبانه گفت: ما اعلام کرده ایم هر فعالیتی بعد از نیمه شب قبل از اتفاق افتادن باید بحث نظم و آرامش آن فراهم شود. قطعا اگر بستر‌ها فراهم شود مشکلی وجود ندارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: زیست شبانه خدمات اجتماعی استان تهران قرارگاه جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۶۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از ابزار‌های نوین در کنترل نظام بانکی کشور

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم وفناوری آنا، مهران محرمیان معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی در آیین رونمایی از برات الکترونیکی زنجیره تامین مالی که با حضور وزیر اقتصاد برگزار شد، گفت: اتفاقی که در این چند سال به وجود آمده کنترل تورم و کاهش خلق پول توسط بانک‌ها است و هماهنگی بی‌نظیر سازمان‌های مختلف در جلوگیری از خلق پول است.

وی افزود: البته این نگرانی وجود دارد که کنترل مقداری ترازنامه بانک‌ها می تواند تاثیری منفی بر تامین مالی و رشد تولید داشته باشد که با استفاده از ابزار‌های نوینی مانند برات الکترونیکی می‌توان از روش‌های جدید تامین مالی بهره برد.

محرمیان گفت: اگر همکاری بین وزارت اقتصاد و بانک مرکزی نبود این‌پروژه به سرانجام نمی‌رسید و باید از همه دست‌اندرکاران این ابزار مالی تشکر کرد.

زیرساخت‌های زنجیره تامین مالی برات الکترونیک فراهم می شود

اکرمی، خزانه دار کل کشور نیز در این نشست اظهارکرد: یکی از ابزار‌های مالی زنجیره تامین مالی برات الکترونیک است و خزانه‌داری کل کشور نیز به عنوان نهاد منتشر کننده این ابزار تلاش کرد تا زیرساخت‌های آن فراهم شود.

وی گفت: تفاوت اصلی این روش با روش‌های سنتی توجه به مدیریت ریسکی است که بانک عامل آن را متقبل می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مصالحه ۷۰ درصدی پرونده‌ها در اصفهان
  • زمین و تسهیلات از دولت ساخت با مردم/ به جز چند کلانشهر دولت مشکلی برای تامین زمین ندارد
  • مصالحه ۷۰ درصدی پرونده‌ها، حاصل تلاش ۹۰ روانشناس در پلیس اصفهان است
  • خرید شبانه روزی گندم از کشاورزان دهلران
  • ضرورت تشکیل قرارگاه آموزش ایمنی شغل
  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲
  • ۷ سیلو به صورت شبانه روزی گندم کشاورزان دهلران را خریداری می کنند
  • استفاده از ابزار‌های نوین در کنترل نظام بانکی کشور
  • ساخت مدارس شبانه روزی در دستور کار
  • تکمیل راه آهن دورود - خرم آباد از منابع مختلف پیگیری می شود