Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-01@13:48:12 GMT

شهروندسپاری ۳۲ خدمت در سامانه «اصفهان نما»

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۶۶۸۵۰

شهروندسپاری ۳۲ خدمت در سامانه «اصفهان نما»

مدیر شهرسازی الکترونیک شهرداری اصفهان گفت: خدمات شهروند سپاری شهرداری اصفهان شامل ۳۲ خدمت است که هشت خدمت آن تخصصی مهندسان و ۲۴ عنوان هم برای شهروندان کاربرد دارد.

امید علی اصغری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: رویکرد سامانه شهروند سپاری، خدمات غیرحضوری و برخط بوده و تلاش شده حضور مردم در شهرداری مناطق به کمترین حد ممکن برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سامانه قابلیت رصد و پیگیری در هر مرحله را دارد.

وی با بیان اینکه تمام خدمات شهروند سپاری شهرداری اصفهان شامل ۳۲ خدمت است که هشت خدمت تخصصی مهندسان و ۲۴ عنوان هم برای شهروندان کاربرد دارد، افزود: سامانه پاسخگویی آنلاین نیز طراحی شده که ۲۴ ساعته پاسخگوی شهروندان است، همچنین فیلم‌های آموزشی نیز تهیه شده که نحوه‌ی کار با سامانه را آموزش می‌دهد.

مدیر شهرسازی الکترونیک شهرداری اصفهان با بیان اینکه مهندسان از طریق سامانه درخواست‌ها (کسر سهمیه) را ثبت می‌کنند و حضورشان در معاونت شهرسازی شهرداری لازم نیست، تصریح کرد: درصدد هستیم گزارش مراحل کار نیز در سامانه بارگذاری شود؛ البته این قابلیت در مرحله بارگذاری سیستم الکترونیکی روی سامانه است؛ این امر حضور مهندسان در شهرداری مناطق و معاونت شهرسازی را بسیار کاهش می‌دهد.

کد خبر 532532

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهروندسپاری اصفهان نما شهرسازي الكترونيك شهر سازی شهرداری اصفهان اصفهان شهر اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شهرداری اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۶۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الزام ثبت قرار داد در سامانه خودنویس

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ نماینده اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان در کارگروه املاک و مستغلات استان گفت: بر اساس ماده ۱۸ قانون جهش تولید مسکن در راستای رصد و نظارت بر بازار مسکن، ثبت تمامی معاملات املاک و مستغلات از خرید، فروش، پیش‌خرید، پیش‌فروش، رهن و اجاره مسکن برای طرفین قرار داد، در سامانه معاملات املاک و مستغلات کشور و اخذ شناسه (کد) رهگیری الزامی است.
حق شناس با بیان اینکه سامانه خودنویس به منظور نظارت و کنترل قیمت مسکن راه اندازی شده تا هموطنان بتوانند به صورت رایگان قرارداد‌های ملکی خود را ثبت کنند، افزود: از ابتدای سال ۱۴۰۳ تمامی قرارداد‌های اجاره برای دریافت کد رهگیری رایگان باید در سامانه خودنویس به آدرس https://khodnevis.mrud.ir/ ثبت شود.
وی گفت: دریافت کد رهگیری در سامانه خودنویس علاوه بر اینکه از طریق مشاوران املاک امکان‌پذیر است، از طریق خود مردم به‌عنوان طرفین قرار داد نیز رایگان قابل دریافت خواهد بود.

دیگر خبرها

  • الزام ثبت قرار داد در سامانه خودنویس
  • خدمت‌رسانی ناوگان اتوبوس‌رانی قم به ۱۰۰ هزار نفر در روز
  • لغزندگی برخی از محور‌های مواصلاتی استان
  • برپایی ۱۷۰ موکب از استان اصفهان در عراق برای زائران اربعین
  • نصب بیش از ۷۰ هزار پلاک آبی هوشمند در منطقه ۱۰ اصفهان
  • آغاز اجرای طرح کلید به کلید در ۱۸ استان کشور                           
  • (ویدیو) رئیسی: ما پای کار ایرانیم؛ کارگران ایران با روحیه جهادی پای کار ایران هستند
  • زمان بازگشایی سامانه ثبت نام نهضت ملی مسکن برای متقاضیان بندرعباسی
  • نصب ۳۰ هزار پلاک آبی هوشمند در منطقه ۴ اصفهان
  • لزوم ساماندهی وانت‌های میوه فروشی در سنندج