Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فرهنگی ایرنا از معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، آیین تکریم و معارفه مدیران کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و شماری از مدیران و کارکنان این معاونت در محل سالن جلسات معاونت مطبوعاتی برگزار شد.

فرشاد مهدی‌پور، معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به حساسیت و پیچیدگی‌های ذاتی مسوولیت در اداره کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی، احسان الله حجتی را فردی توان مند و با مسوولیت‌پذیری بالا در انجام وظایف خود توصیف کرد و گفت: با توجه به اینکه اداره کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی همیشه با طیف وسیعی از مشکلات پیچیده‌ای در حوزه رسانه مواجه بوده و حجم بالایی از تصمیمات مهم معاونت مطبوعاتی در این اداره کل اتخاذ می‌شود، تصدی آن همواره به افرادی سپرده شده که به دقت و سلامت کاری شهره بوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن اشاره به برخی مشکلات اداره کل رسانه‌های داخلی در موضوع تامین کاغذ مطبوعات، اعطای یارانه‌های حمایتی، توزیع آگهی‌های دولتی، به ضرورت اصلاح ساختاری و لزوم توجه ویژه به فضای مجازی در ساختار جدید این اداره کل اشاره کرد و افزود: از این جهت پیشنهاد تصدی این اداره کل به ایمان شمسایی داده شد؛ او فردی آگاه و دارای تجربه کافی در سطوح مختلف فعالیت‌های رسانه‌ای است.

مهدی‌پور بر لزوم توجه ویژه به تحولات پرشتاب فضای مجازی تاکید کرد و مدیریت و ممانعت از انتشار اخبار جعلی و فیک‌نیوزها را به‌عنوان یکی از کارهای ویژه‌ و اصلی اداره کل رسانه‌های داخلی دانست.

معاون مطبوعاتی، شمسایی را از روزنامه‌نگاران متخصص و با تجربه کشور دانست و ضمن اشاره به سابقه فعالیت‌های او در سطوح مختلف رسانه‌ای، اظهار داشت: طی چند روزی که از انتصاب شمسایی به این سمت گذشته است با بازخورد خوبی از سوی اصحاب فرهنگ و رسانه مواجه بودیم.

مهدی‌پور، اصلاح شیوه‌نامه‌ها و آیین‌نامه‌های داخلی همچنین پیوست‌های مرتبط با مصوبات هیأت دولت را از کار ویژه‌های اصلی این اداره کل در آینده عنوان کرد و ادامه داد: موضوع تولید محتوا و شبکه‌سازی که در چند سال گذشته به مسوولیت‌های این معاونت اضافه شده و حجم بالایی از نیازمندی‌ها را در حوزه اطلاع‌رسانی ایجاد کرده است از جمله اولویت‌های این معاونت خواهد بود.

وی ضمن اشاره به ضرورت شناسایی نقاط ضعف و قوت فعالیت‌های صورت گرفته در گذشته همچون نبود آمار دقیقی از خبرنگاران، بر استقرار یک نظام منسجم پایش برای تعیین هویت فعالان رسانه‌ای تاکید کرد و گفت: آمایش رسانه‌ای موضوع مهم دیگری است که ما را در ریل‌گذاری‌ها و ارائه خدمات مطلوب‌تر به اصحاب رسانه یاری می‌کند.

در ادامه این مراسم، ایمان شمسایی، مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با قدردانی از معاون مطبوعاتی و آرزوی توفیق برای مدیر کل پیشین، گفت: با وجود همه مسائل اقتصادی ناشی از تحریم‌ها و مشکلاتی که شیوع کرونا بر حوزه رسانه وارد کرد اما فضای رسانه‌ای کشور در دوره مسوولیت حجتی از آرامش خوبی برخوردار بود.

شمسایی از اهتمام خود برای انجام هرچه مطلوب‌تر وظایف و مسوولیت‌های خود خبر داد و افزود: از تمام ظرفیت‌ها و توانایی‌های همکاران در پیشبرد امور استفاده خواهم کرد.

علیرضا ملکیان، مشاور امور پژوهشی و برنامه‌ریزی رسانه‌ای این معاونت نیز حجتی را از مدیران خوشنام و فعال حوزه فرهنگی خواند و بیان کرد: حجتی از جمله مدیران خوش‌فکر و مسوولیت‌پذیر این معاونت بود که امیدواریم در دیگر عرصه‌ها موفق باشد.

به گزارش ایرنا، مراسم تکریم احسان اله حجتی و معارفه ایمان شمسایی روز یکشنبه ۹ آبان ماه برگزار شد. از جمله سوابق اجرایی ایمان شمسایی می توان به مدیرعامل موسسه فرهنگی قدس و مدیرمسئول روزنامه قدس وابسته به آستان قدس رضوی، قائم مقام و سردبیر خبرگزاری مهر، عضو هیات مدیره موسسه مطبوعاتی ایران، مشاور رییس و دبیر کمیته اطلاع رسانی سازمان بازرسی کل کشور اشاره کرد.

برچسب‌ها ایمان شمسایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فرشاد مهدی پور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایمان شمسایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فرشاد مهدی پور ایمان شمسایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فرشاد مهدی پور کل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی معاون مطبوعاتی ایمان شمسایی اداره کل مهدی پور رسانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۶۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت ویژه امیر قلعه نویی از شاگردان وحید شمسایی

امیر قلعه نویی پیام ویژه ای خطاب به تیم ملی فوتسال منتشر کرد.

دانلود (6.9MB)

دیگر خبرها

  • معاونت املاک و حقوقی اقدامی موثر در پیشبرد اهداف دارد
  • حمایت ویژه امیر قلعه نویی از شاگردان وحید شمسایی
  • مشکلات موسیقی استان‌های فارس و بوشهر بررسی می‌شود
  • رتبه برتر معاونت مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی مدارس خوزستان در کشور
  • تأکید بر حفظ فرهنگ ایرانی اسلامی و ترویج  فرهنگ حجاب و عفاف در مهاباد
  • چرا اردستان معاونت آموزشی و پرورشی ندارد؟
  • نظام آموزشی اردستان، معاونت آموزشی و پرورشی ندارد
  • سندروم فتوشاپ‌سازی از سلبریتی‌ها
  • سندروم فتوشاپ سازی از سلبریتی‌ها
  • فرانسه خواستار تحریم روسیه به اتهام انتشار اخبار جعلی شد