Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست مخابرات منطقه آذربایجان غربی گفت: عدم به روز رسانی تعرفه های فعلی مخابراتی از جمله تلفن ثابت امکان توسعه، بازسازی و ارتقاء شبکه های مخابراتی را بسیار دشوار و سخت کرده است.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، چنگیزنوری سرپرست مخابرات منطقه آذربایجان غربی صبح امروز در جمع خبرنگاران و نمایندگان خبرگزاری ها، شفافیت در بیان و عملکرد شرکت مخابرات ایران را عامل اعتماد و همراهی مشترکین این شرکت عنوان کرد و گفت: این سیاست شفافیت و صداقت در برخورد با مشترکین ناشی از اعتقاد شرکت مخابرات ایران به توجه و احترام به مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوری با تشریح بحران اقتصادی گریبان گیر شرکت مخابرات ایران خواستار همدلی و توجه همگانی برای نجات صنعت مخابرات کشور شد.

سرپرست مخابرات منطقه آذربایجان غربی ادامه داد: نیاز جدی به به توسعه خدمات تلفن شهری، دیتا و همراه در استان احساس میشود که جز با افزایش اندک درآمد ها این خواسته محقق نخواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: مجموعا قریب به ۱ میلیون و صد هزار نفر در سطح آذربایجان غربی از خدمات مخابرات منطقه بهره مند هستند در حالی که درآمد های موجود با نیاز مالی برای نگه داری و توسعه این شبکه همخوانی ندارد.

نوری متوسط هزینه ماهانه نگهداری از هر سیم تلفن ثابت در استان آذربایجان غربی را ۲۰ هزار تومان عنوان کرد و گفت: این درحالیست که با توجه به تغییرات فرهنگی، برخی از این خطوط فاقد کارکرد هستند. 

سرپرست مخابرات منطقه آذربایجان غربی تاکید کرد: ما امروز در استان به توسعه فوری شبکه تلفن ثابت بخصوص در مناطق محروم نیازمندیم اما منابع مالی این توسعه باید از محل تغییر تعرفه گذاری تلفن ثابت تامین گردد.

وی اذعان کرد:تعرفه های تلفن ثابت در ۱۲ سال گذشته دچار تغییر اساسی نشده، در حالی که تجهیزات و هزینه های نگهداری به شدت افزایش یافته، حال آنکه در صورت تصویب این پیشنهاد تعرفه مکالمه همان تعرفه سابق ثابت باقی میماندو  فقط ممکن است هزینه نگهداری به صورت پلکانی و متغیر نسبت به شهر و روستا تغییر کند.

نوری گفت: ما به مردم اطمینان خاطر میدهیم که این تغییر جزئی تعرفه تاثیری در سبد هزینه های خانوار نخواهد داشت، ما برای حفظ شبکه تلفن ثابت به عنوان سرمایه مالی و همگانی به همدلی و همراهی همگانی نیازمندیم.

وی تصریح کرد: هزینه برقراری هر خط تلفن ثابت در استان به طور میانگین ۲ الی ۳ میلیون تومان برای مخابرات منطقه هزینه دارد در حالیکه هزینه دریافتی از مشترکین تنها ۲۰۰ هزار تومان است.

نوری ادامه داد: احیاء تلفن ثابت با تعرفه گذاری جدید برای تداوم حیات این سرمایه ملی بسیار ضروری است.

سرپرست مخابرات منطقه آذربایجان غربی در ادامه با اشاره به توسعه مناسب شبکه دیتای استان تاکید کرد: در هشت ماهه سال ۱۴۰۰، در تمامی شهرستان های استان پهنای باند خروجی افزایش یافته است.

وی افزود: کیفی سازی خدمات مخابراتی به صورت جدی در دستور کار فعالیت های مخابرات منطقه آذربایجان غربی قرار دارد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مخابرات آذربایجان غربی تعرفه های مخابرات تلفن ثابت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۶۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس نیمه‌تمام آذربایجان‌غربی تکمیل می‌شود

قهرمان رحمانی مدیرکل سابق نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی در مراسم تودیع و معارفه با بیان اینکه تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام جزو اولویت‌ها است، گفت: با جذب هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات امسال مدارس نیمه‌تمام استان تکمیل می‌شود و مدارس جدید ساخته خواهد شد.

وی با بیان اینکه جبران کمبود سرانه فضای‌آموزشی در استان باید در اولویت باشد، افزود: اولویت دولت تکمیل هنرستان‌ها است، لذا با جذب اعتبارات و تکمیل هنرستان‌ها و ۸ طرح نیمه‌تمام می‌توان گام مؤثری در توسعه فضا‌های آموزشی استان برداشت.

پیام صدقی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی هم در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی با تأکید بر اهمیت مشارکت در امر مدرسه‌سازی، گفت: ظرفیت‌های بزرگی در استان وجود دارد که می‌توان از این ظرفیت برای امر مدرسه‌سازی استفاده کرد.

وی افزود: هویت بخشی به مدرسه و معماری مدارس، ساماندهی املاک مازاد و ساخت مجتمع‌های بزرگ با رویکرد محله محور در استان در دستور کار است.

صدقی اضافه کرد: جهاد مدرسه‌سازی در دولت سیزدهم با قدرت، سرعت و با کیفیت ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • راه اندازی فیبر نوری در ۳۴ روستای رشت
  • تأمین آب ۴۱ آب‌نمای منطقه ۸ اصفهان از شبکه آب‌رسانی شهری نیست
  • ارایه خدمات درمانی به بیش از ۲۷۰۰ نفر در سطح استان 
  • آذربایجان غربی پیشرو در توسعه دیپلماسی منطقه‌ای است
  • مدارس نیمه‌تمام آذربایجان‌غربی تکمیل می‌شود
  • آذربایجان‌غربی جز استان‌های پیشرو در توسعه دیپلماسی منطقه‌ای است
  • یکی از استان‌های پیشرو در توسعه دیپلماسی منطقه‌ای هستیم
  • مزایای راه‌اندازی مسیر ریلی افغانستان- قزاقستان و امکان اتصال آن به ایران
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس
  • تشکیلات‌، شبکه‌ و جریان‌‍سازی ۳ اصل مهم در دانشگاه‌های آذربایجان غربی