Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک تیم‌ملی امید گفت: آن چیزی که کادرفنی از من می‌خواست را ارائه دادم و به نظرم آقای مهدوی‌کیا هم از همه‌مان راضی است و همین برای من کافی است.

محمد خدابنده‌لو در گفت‌وگو با ایسنا، درباره برتری تیم ملی امید مقابل تاجیکستان و صعود به مرحله نهایی جام ملت‌های آسیا اظهار کرد: بازی بسیار سختی بود و تاجیکستان واقعا پیشرفت کرده بود و هماهنگ بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن‌ها ۸-۷ سالی کنار هم بازی می‌کردند اما خداراشکر دست پر بیرون آمدیم. یکی از سخت‌ترین بازی‌هایی که در رده ملی بازی کرده بودم، همین بازی بود چون فشار و جو بازی و حضور تماشاگران بسیار کار را برای ما سخت کرده بود اما به هر حال بازی را با موفقیت به پایان رساندیم.

او ادامه داد: تیمی که در یک ماه جمع شد، آمد و بهترین نتیجه را کسب کرد و در سه بازی ۹ امتیاز کسب کرد. به نظرم این تیم نیاز به زمان دارد تا به موفقیت برسد. خودم هم آن چیزی که کادرفنی می‌خواست را ارائه دادم و به نظرم آقای مهدوی‌کیا هم از همه‌مان راضی است و همین برای من کافی است.

هافبک تیم‌ملی امید با بیان این‌که اعتقادم این است که کمی جلو تر برویم شرایط از این بهتر هم خواهد شد، گفت: می‌دانیم که شرایط تیم‌مان بسیار بهتر خواهد شد. این تیم با این کادرفنی می‌تواند برای حضور در المپیک موفق شود. اتفاق خوبی که افتاد است این است که تیم سه سال زود تر از بازی‌های مقدماتی المپیک جمع شده است و اردوهای خوبی تدارک دیده شده است. طلسم نرفتن به المپیک با این تیم شکسته می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: محمد خدابنده لو تیم ملی امید فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۷۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقوی: تیم ملی والیبال چند بازی تدارکاتی در برزیل برگزار خواهد کرد

میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در مراسم تشییع مرحوم مسعود اسکویی گوینده رادیو و تلویزیون در مسجد بلال سازمان صداوسیما گفت: ما این افتخار را داشتیم که استاد اسکویی جزو خانواده والیبال بود و خودشان نیز می‌گفتند که رشته اصلی شان والیبال بوده است، اما ایشان  کشور شمول بودند و متعلق به هیچ رشته‌ای نبودند و باید گفت ایشان متعلق به مردم هستند و مردم واقعا عزادار ایشان هستند و جای ایشان در قلب‌ها خواهد بود.  

او ادامه داد: جای استاد مسعود اسکویی در قلب‌های ما خواهد بود و امیدوارم همکاران و شاگردان ایشان ادامه دهنده راه ایشان باشند. همه‌ای کسانی که با ایشان برخورد داشتند مطمئنا از اخلاق خوب ایشان یاد می‌کنند.

تقوی در خصوص تمرینات تیم ملی والیبال برای حضور در لیگ ملت‌های والیبال و کسب سهمیه المپیک گفت: ما کار سختی برای المپیکی شدن داریم و درصد کمی شانس برای کسب سهمیه المپیک داریم، اما اصلا ناامید نیستم و از همه مردم می‌خواهم برای تیم ملی والیبال انرژی مثبت بفرستند و همچنین دعا کنند.

او بیان کرد: بازیکنان تیم ملی در تمرینات از انگیزه بالایی برخوردار هستند و ما نیز تلاش کردیم بهترین شرایط را برای تیم ملی مهیا کنیم و وظیفه مان را انجام دادیم و امیدوارم مردم از عکس العمل تیم ملی والیبال فارغ از نتایج راضی شوند.

رئیس فدراسیون والیبال در خصوص بازی های تدارکاتی برای تیم ملی والیبال گفت: یک هفته پیش از شروع مسابقات لیگ ملت‌های والیبال در برزیل بازی های تدارکاتی خواهیم داشت، اما هنوز تیم‌های مشخص نیستند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی توپ و تور

دیگر خبرها

  • کاروان برزیل در المپیک پاریس کوچکترین خواهد شد؛ ۸ دوره افت متوالی!
  • تقوی: تیم ملی والیبال چند بازی تدارکاتی در برزیل برگزار خواهد کرد
  • نامه‌ای که دردسرساز شده است؛ باشگاه استقلال به دنبال گرفتن امضا از بازیکنان در تعطیلات
  • دستان مطمئن ژاپن را به المپیک برد
  • طلسم ۳۰ ساله در پرسپولیس؛ دومین کاپیتان هم در حسرت می ماند؟
  • گل تماشایی: طلسم براهیم شکست (عکس)
  • باخ: کار من دخالت در سیاست نیست
  • آماده باش اوسمار به ستاره جوان پرسپولیس
  • فرستاپن: پیشنهاد ۲۵۰ میلیون یورویی مرسدس هم راضی‌ام نمی‌کند!
  • رونمایی از نشان خاص تیم پناهندگان در المپیک ۲۰۲۴ + عکس