Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا سلیمی نماینده محلات در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در در تذکری اظهار کرد: کره ای‌ها با اقدام خنده دار خود نمی‌توانند اعتبار از دست رفته خود را بازسازی کنند.  

وی در ادامه بیان کرد: آن‌ها باید اثبات کنند یک کشور مستقل هستند و به تعهدات خود در قبال سایر کشور‌ها پایبند هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیا آن‌ها می‌دانند ۷ میلیارد دلار پول ما را بلوکه کرده اند؟ آقای سفیر می‌داند سود پول بلوکه شده ایران روزانه میلیون‌ها ماسک و واکسن می‌شود؟

این نماینده مجلس یازدهم خاطر نشان کرد: آن‌ها بدون شک بدهی بزرگی به ایران دارند؛ آن‌ها یک اقیانوس بدهی دارند. خیال می‌کنند با این یک قطره اعتبار از دست رفته آن‌ها احیا می‌شود؟ از آقای سفیر درخواست می‌کنیم تا آداب امور دیپلماتیک را فرا بگیرند که از این اقدامات انجام ندهند.  

گفتنی است، سفیر کره جنوبی در ایران ۲ هزار عدد ماسک را به بیمارستان خصوصی آتیه در تهران اهدا کرده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۷۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملاقات دختران فوتبالیست با سفیر ایران؛ تورنمنت کافا به ایستگاه پایانی رسید

تیم ملی فوتبال دختران زیر ۱۸ سال ایران، امروز به مصاف قرقیزستان می‌رود.

طرفداری | اعضای تیم ملی فوتبال دختران زیر ۱۸ سال ایران، پس از پیروزی پر گل مقابل تاجیکستان در رقابت‌های آسیای مرکزی (کافا)، به دعوت سفارت ایران، میهمان سفیر کشورمان در تاجیکستان بودند.

در این نشست که به صرف شام برگزار شد، سفیر ایران در تاجیکستان ضمن تشکر و قدردانی از کادر فنی و بازیکنان، برای ملی پوشان در آخرین دیدار از این تورنمنت که امروز، یک‌شنبه ۹ اردیبهشت برابر قرقیزستان برگزار می شود، آرزوی موفقیت کرد.

دیدار تیم ملی فوتبال دختران زیر ۱۸ سال ایران مقابل قرقیزستان، از ساعت ۱۳:۳۰ امروز به وقت ایران برگزار خواهد شد. دختران ایرانی طی سه بازی گذشته خود موفق به کسب ۳ پیروزی شده‌اند.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • ملاقات دختران فوتبالیست با سفیر ایران؛ تورنمنت کافا به ایستگاه پایانی رسید
  • ورود وزیر ورزش به تایلند با استقبال سفیر ایران و تاج
  • وزیر ورزش با استقبال سفیر ایران و تاج وارد تایلند شد
  • رایزن فرهنگی جدید ایران در کاراکاس فعالیت خود را آغاز کرد
  • فقط این افراد می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس رأی دهند + جزئیات
  • چه کسانی می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس رأی دهند؟
  • جایگاه شایسته اردبیل در کشتی فرنگی احیا شود
  • موضع دولت درخصوص انتخاب رئیس مجلس دوازدهم
  • نظر دولت رئیسی درباره ریاست مجلس آینده از زبان معاون پارلمانی /کرسی های نمایندگی تهران اهمیت زیادی دارد
  • دور دوم انتخابات مجلس در هشت حوزه انتخابیه کشور تمام الکترونیک خواهد بود