Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدتقی رضایی فرد، مدیر روابط عمومی پتروشیمی آبادان در واکنش به اعتراضات کارگران این اداره در خصوص پرداخت نشدن حقوق ۶ ماهه خود در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،گفت: این کارگران استخدام شرکت پتروشیمی این شهرستان نیستند بلکه از نیروهای شرکت پیمانکاری تهران جنوب  مشغول به کار در پتروشیمی هستند و مسئول پرداخت نشدن حقوق کارگران پتروشیمی آبادان، پیمانکار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه پرداخت مطالبات این شرکت از سوی پتروشیمی این شهرستان، علت پرداخت نشدن مطالبات کارگران را کم کاری پیمانکار دانست و با رد ادعای شرکت تهران جنوب درخصوص دریافت نکردن مطالبات خود از فروردین امسال تا کنون، افزود: اگر لازم شود اسناد و مدارک پرداختی این مطالبات را رسانه ای و یا به منظور بررسی موضوع در اختیار اداره کار خواهیم گذاشت.

رضایی فرد از برگزاری نشست فوری با حضور مدیرعامل پتروشیمی آبادان ،ناظرپروژه، مسئولان شرکت پارس جنوب و چند تن از کارگران این ماجرا تا پیش از نشست رسمی در اداره کار خبر داد.

مدیر روابط عمومی پتروشیمی آبادان با اشاره به امکان طرح شکایت این کارگران به اداره کار و دادگستری این شهرستان گفت: در صورت صدور ابلاغ قضایی شرکت پتروشیمی آبادان می تواند با نپرداختن مطالبات این شرکت، به صورت مستقیم نسبت به پرداخت معوقات کارگران اقدام کند.

کارگران پتروشیمی در اعتراض به دریافت نکردن مطالبات ۶ ماهه خود تجمع می کنند و این در حالی است که از پاسخگو نبودن مسئولان مربوطه گلایه دارند.

به گفته ی آن ها  این شرکت به علت ناتوانی در واریزی حقوق کارگران در چند ماه گذشته اقدام به تعدیل نیرو کرده است اما تا کنون مطالبات کارگران اخراج شده و شاغل پرداخت نشده است.

انتهای پیام / ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مطالبات کارگران پتروشیمی آبادان پتروشیمی آبادان پرداخت نشدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۷۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه مردم از عدم اتمام آسفالت ریزی محور پلدشت به مرگنلر 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، عملیات زیر سازی و آسفالت محور پلدشت به مرگنلر به طول ۲۲ کیلیومتر از ۱۳ سال پیش آغاز شده و در این مدت سال گذشته اسفالت ۸ کیلومتر از این محور به اتمام رسیده و ۱۲ کیلومتر آن باقی مانده است و این عدم رسیدگی به این محور ترانزیتی باعث گلایه مردم شهرستان پلدشت شده است و از مسئولین خواستار رسیدگی به وضعیت این محور می‌باشند 
شاطویی رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان‌های ماکوو پلدشت می‌گوید: محور پلدشت به مرگنلر به طول ۲۲ کیلومتر است که دو کیلومتر آن در سال‌های گذشته توسط اداره کل راه و شهر سازی احداث و چهار خطه شده است و برای ۲۰ کیلومتر دو قرارداد منعقد شده که قطعه اول به طول ۸ کیلومتر توسط پیمانکار زیرسازی. اسفالت و خط کشی شده است 
وی گفت در مورد ۱۲ کیلومتر باقی مانده این محور گفت پیمانکار بخشی از این محور را آسفالت ریزی کرده و نیمه کاره مانده که اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای درصدد خلع ید و تعیین تکلیف نهایی از پیمانکار است که پس از نعیین و تکلیف به یگ پیمانکار دیگر برای اجراء واگذار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • پروژه شهرک بازیافت در مرحله واگذاری به پیمانکار قرار دارد
  • مرگ تلخ ۲ کارگر در حادثه عملیات لوله‌گذاری در شیراز
  • جدول اضافه حقوق‌ بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی و لشکری و کشوری
  • مرگ ۲ کارگر شهرداری شیراز حین عملیات لوله گذاری
  • گلایه مردم از عدم اتمام آسفالت ریزی محور پلدشت به مرگنلر 
  • چرا کسی پاسخگوی عدم پرداخت حقوق کارگران شهرداری نیست
  • نباید اجازه دهیم کارگران دچار رنج شوند/ لزوم پرداخت به موقع حقوق
  • گره گشایی از روند احداث زیرساخت‌های کشاورزی و صادراتی در خوزستان
  • مطالبات دولتی شهرداری قم پرداخت نشد
  • پرهزینه و زیان‌ده؛ پول قرارداد پرداخت بازیکنان استقلال و پرسپولیس از جیب کارگران و بازنشستگان!