Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان رییس صندوق کارآفرینی امید شهرستان رفسنجان گفت: از سال ۹۷ تا پایان شهریورماه امسال از محل تسهیلات اعطایی به متقاضیان کارآفرینی بیش از ۲۰۰ شغل در شهرستان ایجاد شده است.

"رضا بیگی" امروز ۱۱ آبان ماه با بیان این مطلب اظهار کرد: از سال ۹۷ تا پایان شهریورماه امسال از محل تسهیلات اعطایی به متقاضیان کارآفرینی، بیش از ۲۰۰ شغل در شهرستان رفسنجان ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این تعداد اشتغال با پرداخت ۱۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان تسهیلات از محل اعتبارات صندوق کارآفرینی امید استان کرمان به متقاضیان حوزه های خدمات، صنعت و کشاورزی ایجاد شده است.

بیگی بیان کرد: در حوزه تسهیلات روستایی نیز استقبال کارآفرینان از دریافت تسهیلات و ایجاد اشتغال چشمگیر بوده به نحوی که از محل پرداخت تسهیلات به مبلغ ۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به پرونده های وام  روستایی ۱۵۰ شغل در روستاها ایجاد شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی تسهیلات اشتغالزایی صندوق کارآفرینی امید رفسنجان ایجاد شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۷۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بخشی از وام ودیعه مسکن به متقاضیان

شما شهروندان عزیز در مورد عدم پرداخت وام ودیعه مسکن توسط برخی از بانک‌ها، پیام‌هایی برای سرویس شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ارسال کردید، که پس از بررسی برای پیگیری به سرویس اقتصادی ارجاع داده شد.

 

دغدغه روز/

گلایه متقاضیان از عدم پرداخت وام ودیعه مسکن توسط برخی از بانک‌ها

نتیجه پیگیری خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در مورد عدم پرداخت وام ودیعه مسکن توسط برخی از بانک‌ها، در لینک زیر مشاهده کنید.

تسهیلات ودیعه مسکن به بیش از ۴۳۸ هزار متقاضی پرداخت شد

مدیرکل دفتر پایش طرح‌های مسکن وزارت راه و شهرسازی از پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن به بیش از ۴۳۸ هزار متقاضی توسط بانک‌ها خبر داد.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • طرح توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه در دشتستان اجرا می‌شود
  • اشتغال ۳۴۱ مددجوی بهزیستی در واحد‌های صنعتی و خدماتی نیشابور
  • هدایت نقدینگی به‌سمت صنایع پایین‌دست نفت، اشتغال‌زایی و سودآوری به‌ همراه دارد
  • مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در نمین به بهره برداری رسید
  • پرداخت تسهیلات به ۵۳۴ طرح تولید و کارآفرینی خراسان جنوبی
  • صادرات بیش از ۵ میلیون دلار کالا از تعاونی‌های شهرستان کاشان
  • سقف تسهیلات اشتغال امسال افزایشی ندارد
  • ایجاد ۳۰۰ هزار طرح اشتغالزایی در سال ۱۴۰۳/ سقف تسهیلات اشتغال امسال افزایشی ندارد
  • ۷ واحد معدنی در زنجان احیا شد
  • پرداخت بخشی از وام ودیعه مسکن به متقاضیان