Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از وزارت ورزش و جوانان، «مجید شهیدی» مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان روز سه‌شنبه در نشست مشترک رییس و معاونین سازمان پدافند غیر عامل کشور با وزیر ورزش و جوانان، معاونین و کمیته پدافند غیر عامل وزارت ورزش و جوانان که صبح امروز در این وزارت‌خانه برگزار شد، گزارشی از اقدامات این کمیته ارائه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برخورداری از ورزشگاه‌های بزرگ از جمله آزادی تصریح کرد: ورزشگاه‌ها بدلیل حضور تماشاگران در بحث پدافند غیر عامل اهمیت ویژه‌ای دارند، به طوری که برای ارتقا آمادگی در راستای مقابله با بحران‌های مختلف، بارها مانور قطع برق در ورزشگاه آزادی و دیگر ورزشگاه‌ها برگزار شده است.

دبیر کمیته پدافند غیر عامل وزارت ورزش و جوانان اهمیت آمادگی منطقی در عرصه وررش کشور را مهم برشمرد و توضیح داد: برنامه‌های مختلفی در راستای پدافند غیرعامل در فدراسیون‌ها و استان‌ها برگزار شده و آموزش‌هایی هم ارائه و سند راهبردی هم تدوین شده است‌.

شهیدی با اشاره به برگزاری رویدادهای مختلف ورزشی در دوران کرونا گفت: مسابقات مختلف با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و رعایت نکات پدافند غیرعامل در راستای ارتقا اقتدار، امنیت و ایمنی سرمایه‌های ورزشی محقق شده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: حمید سجادی ورزشگاه آزادی وزارت ورزش و جوانان پدافند غیر عامل ورزشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۷۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان معترض در آمریکا آقازاده‌های این کشور هستند

«فواد ایزدی» کارشناس مسایل آمریکا و عضو هیأت علمی دانشگاه تهران در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اعتراضات گسترده دانشجویی در آمریکا علیه نسل کُشی در غزه اظهار داشت: این اعتراض‌ها به دو دلیل انجام می‌شود؛ یکی بحث نسل‌کُشی در غزه است و دیگری مربوط به نسبت میان این دانشگاه‌ها با دولت آمریکا و رژیم صهیونیستی بر سر تأمین تسلیحات نظامی است.

وی با بیان اینکه حرکت اعتراضی دانشجویان از دانشگاه کلمبیا و هاروارد که جز دانشگاه‌های برتر آمریکا هستند آغاز شد، ادامه داد: این دانشگاه‌ها در شرکت‌های تسلیحاتی سرمایه‌گذاری می‌کنند؛ لذا این وابستگی و درهم‌تنیدگی میان این دانشگاه‌ها و دولت آمریکا و رژیم صهیونیستی مورد اعتراض است.

ایزدی با اشاره به اهمیت پرداختن به اعتراضات دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا گفت: در کشوری که رسانه‌های اصلی دست صهیونیست‌هاست، یک دفعه جمعیتی از جوانان و دانشجویان از عملیات حماس حمایت می‌کنند و به عملکرد آمریکا در قبال غزه و فلسطین انتقاد دارند؛ بنابراین این مساله اهمیت به سزایی دارد.

وی با بیان به اینکه دانشجویان دانشگاه هاروارد و کلمبیا نماینده اکثریت جوانان آمریکایی هستند، افزود: بسیاری از والدین دانشجویان معترض، درون حکومت آمریکا مشغول هستند و در واقع این دانشجوها، آقازاده‌های آمریکا هستند.

عضو هیأت علمی دانشگاه تهران اعتراض دانشجویان آمریکایی را مصداق داستان حضرت موسی (ع) و کاخ فرعون دانست و تاکید کرد: پیام اعتراض‌ها در منزل نخبگان مدیریتی آمریکا توسط جوانان این کشور شنیده می‌شود؛ بنابراین این مهم حائز اهمیت است.

کد خبر 6089841 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • دانشجویان معترض در آمریکا آقازاده هستند
  • زمین‌های چمن ورزشگاه‌های جزیره خارگ نوسازی می‌شود
  • دانشجویان معترض در آمریکا آقازاده‌های این کشور هستند
  • وزیر ورزش و جوانان مهمان ویژه فینال فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • واکنش وزارت ورزش به تغییرات مدیریتی در استقلال و پرسپولیس
  • تمامی پروژه‌های کردستان باید دارای پیوست پدافند غیرعامل باشد
  • مدیر شرایط اضطراری و بحران پتروشیمی‌های منطقه ویژه پارس منصوب شد
  • افزایش شمار پیکر‌های بیرون کشیده شده از گور جمعی بیمارستان ناصر
  • افزایش شمار پیکرهای بیرون کشیده شده از گور جمعی بیمارستان ناصر
  • تاکید مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی بر اهمیت استعداد یابی