Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، احمد وحیدی وزیر کشور پیش از ظهر امروز(سه شنبه) در حاشیه جلسه قرارگاه ستاد ملی کرونا که در این وزارتخانه برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: موضوع جلسه قرارگاه کرونا درباره نگرانی های پیک ششم بود و با توجه به قرمز شدن 22 شهر و احتمال اضافه شدن این شهرها وجود دارد کاملا باید به پیک ششم حساس باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: راجع به تقویت طرح شهید سلیمانی از حیث مراقبت ها و غربالگری ها و تست های سریع و پی سی آر تاکید شد و قرار شد توسعه پیدا کند و برای شهرهای قرمز اکیپ های خاصی ارسال شود تا آنجا تلاش کنند تا با کمک عزیزان حاصر در محل بیماری کنترل شود و در شهرهای نارنجی هم تلاش شود تا قرمز نشوند و باید یک تلاش همه جانبه برای این امر صورت بگیرد. 

وحیدی درخصوص آخرین تصمیم گیری ها درمورد محدودیت ها بیان داشت: راجع به محدودیت ها تغییری حاصل نشده است و آن محدودیت ها تا عبور از پیک ششم ادامه خواهد داشت.

وزیر کشور ادامه داد: لغو محدودیت‌های شبانه در ستاد ملی تصویب شده و باید در آنجا بررسی و تصمیم گیری شود و بحث هایی که در این مورد شده به ستاد ارائه خواهد شد تا در آنجا تصمیم گیری شود. 

وحیدی درمورد محدودیت های برخی اصناف بیان داشت: هیچ محدودیت خاصی را کاهش ندادیم و می توانند ندادیم و می‌توانند با توجه به مقررات سابق عمل کنند ولی آنچه مشخص است زدن دو دز واکسن برای اصناف الزامی است. 

وی با اشاره به نتیجه اجرای پایلوت طرح محدودیت هوشمند در سه شهر بیان داشت: در سه شهر این طرح اجرا شد و بحمدلله تاکنون نتایج خوبی داشته و تصمیم‌گیری شد که سامانه های دیگری به این طرح وصل شود و فکر می‌کنم که برای اجرا در سراسر کشور آماده شود. 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: وزیر کشور محدودیت ها تصمیم گیری محدودیت ها پیک ششم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۷۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاخیر خودخواسته پرسپولیس در تمدید قرارداد با اوسمار

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی فردا دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه میهمان نساجی مازندران در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال است که نتیجه این تیم در دو بازی اخیر باعث تغییر نظر مشاوران ورزشی مالکان جدید باشگاه شده است.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که پیشنهاد تمدید قرارداد به سرمربی برزیلی را مطرح کرده بود حالا باید منتظر تصمیم‌گیری نهایی مالکان باشگاه در این خصوص باشد.

حذف این تیم با پذیرش شکست مقابل آلومینیوم اراک از رقابت‌های جام حذفی و تساوی بدون گل مقابل سپاهان اصفهان در لیگ برتر باعث شده تا نسبت به ادامه همکاری با آنها تردیدهای به وجود بیاید. از این رو مدیران باشگاه و همچنین مدیران تأثیرگذار در کنسرسیوم بانکی که عمده سهام باشگاه را خریداری کرده‌اند منتظر نتیجه بازی‌های پیش روی پرسپولیس در یکی دو هفته آینده هستند تا درباره ادامه همکاری با ویه‌را تصمیم‌گیری کنند.

سرمربی برزیلی سرخپوشان پایتخت هم قرار بود پیشنهاد نهایی به همراه برنامه‌های خود را پس از بازی با سپاهان به درویش ارائه دهد که هنوز این امر محقق نشده است.

باید دید آیا پرسپولیس موفق به کسب پیروزی مقابل نساجی مازندران و ادامه حضور در کورس قهرمانی با استقلال در فصل جاری لیگ برتر خواهد شد یا ویه‌را با هر نتیجه‌ای جز پیروزی باید بار دیگر با فشار منتقدان خود برای ادامه هدایت سرخپوشان روبرو شود.

کد خبر 6097178

دیگر خبرها

  • تصمیم کابینه جنگ اسرائیل برای ادامه حملات به رفح
  • کالابرگ فجرانه سوم تا ۲۱ اردیبهشت ادامه دارد
  • عبور موفق از پیک تابستان نیازمند همراهی مردم/ جایزه ۶۰۰ دستگاه خودرو ویژه مشترکین کم مصرف
  • لاوروف: غرب و اوکراین برای مذاکره جدی با روسیه آماده نیستند
  • به بازیکنانم تبریک می گویم/ تصمیم گرفتیم تیم بسازیم
  • تاخیر عجیب پرسپولیس در تمدید قرارداد با اوسمار
  • تاخیر خودخواسته پرسپولیس در تمدید قرارداد با اوسمار
  • آیا طرح کالابرگ ادامه پیدا می‌کند؟
  • ادامه محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • (ویدئو) وضعیت محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های کشور