Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم با صدور اطلاعیه‌ای از تمامی اقشار مردم بصیر، شجاع، ولایتمدار و انقلابی قم دعوت کرد تا همچون گذشته در اجتماع با شکوه یوم الله سیزدهم آبان شرکت نمایند.

متن اطلاعیه به این شرح است:

استکبارستیزی وظیفه‌ای دینی، انقلابی و حرکتی جهادی است که ریشه قرآنی داشته و جوهره انقلاب اسلامی می‌باشد و هیچ گاه تعطیل پذیر نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یوم الله سیزدهم آبان ماه به عنوان «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» تنها مناسبتی است که در سه مقطع حساس تاریخی، چهره پلید و خون‌آشام استکبار را به نمایش گذاشته و حامل پیام‌های مهم و حساس انقلاب اسلامی یعنی ظلم ستیزی و استکبارستیزی بوده است. وقایع سه گانه فراموش نشدنی یوم الله ۱۳ آبان یادآور روح تعدی، تجاوز و خوی استکباری آمریکا از طریق مداخله در امور داخلی ایران از جمله تبعید حضرت امام خمینی رضوان الله تعالی علیه متعاقب دفاع الهی ایشان از شرافت و کرامت و عزت مردم متدین و انقلابی و اعتراض دردمندانه نسبت به قرارداد ننگین کاپیتولاسیون، به خاک و خون غلتیدن و شهادت مظلومانه جمعی از دانش آموزان عزیز و دیگر توطئه‌های رذیلانه علیه نظام نوپای اسلامی و به وقوع پیوستن انقلاب دوم یعنی تسخیر شرافتمندانه لانه جاسوسی شیطان بزرگ که با اعمال شیوه‌های ضد انسانی از قبیل تحریم سیاسی، تحریم اقتصادی، تهاجم فرهنگی و تجهیز دشمنان جمهوری اسلامی به دشمنی کینه‌توزانه خود ادامه داده و به کمتر از نابودی اسلام و انقلاب اسلامی قانع نیست. لیکن به لطف و رحمت الهی، اتفاقات رخ داده اخیر در سطح منطقه علی‌الخصوص فرار مفتضحانه شیطان بزرگ از افغانستان نشانه‌ای از افول قدرت پوشالی و نویدی بر پایان دوران این دولت مستکبر خواهد بود.

اینک در استمرار زنده نگه داشتن روز ملی مبارزه با استکبار جهانی از تمامی اقشار مردم بصیر، شجاع، ولایتمدار و انقلابی دعوت به عمل می‌آید تا با عمل به تکلیف الهی، دینی و انقلابی خود، پرشکوه‌تر از گذشته در اجتماع با شکوه یوم الله سیزدهم آبان شرکت نموده و انزجار و کینه مقدس خود را از دشمن شماره یک بشریت و صلح و امنیت جهانی با فریاد رسای مرگ بر آمریکا طنین اندار و برگ زرین دیگری بر تاریخ سراسر افتخار و مباهات نظام مقدس جمهوری اسلامی بیفزایند.

زمان: ساعت ۱۰ صبح روز پنج شنبه سیزدهم آبان ماه (همزمان با دیگر شهرهای سراسر کشور) - حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) – صحن حضرت امام رضا (ع)

سخنران: حضرت حجت‌الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنوری نماینده محبوب و محترم شهر مقدس قم

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم

کد خبر 5342016

منبع: مهر

کلیدواژه: قم یوم الله 13 آبان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی راهپيمايي 13 آبان ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آمار کرونا واکسن کرونا عکس استانها لیگ برتر فوتبال ایران گرگان بنزین ایلام پدافند غیرعامل قوه قضاییه جشنواره تئاتر خياباني مريوان سیزدهم آبان یوم الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۷۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت علاوه بر کنترل قیمت‌ها، اخلال گران اقتصادی را معرفی کند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ آیت الله رسول فلاحتی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه رشت از مسئولان کشور و مسئولان دستگاه‌های نظارتی و حراستی خواست مفسدان اقتصادی را شناسایی و به مردم معرفی کنند و افزود: مفسدان اقتصادی در عرصه‌های مختلف صادرات، واردات، خودرو سازی، تولید کالا‌های اساسی، دارو، فولاد، نفت و پتروشیمی و هر جایی که ثروت است جا خوش کرده‌اند و تلاش دولتمردان را ضایع می‌کنند.

وی گفت: اکنون در شرایط خوبی قرار داریم و رسانه‌های جهانی برای حفاظت از خود، یکدیگر را هدف قرار می‌دهند و صهیونیسم عقب نشینی کرده و جمهوری اسلامی ایران پیام اقتدار خود را رسا اعلام کرده است.

آیت الله رسول فلاحتی با اشاره به شگرد‌های آمریکا مبنی بر ترویج افکار ایران هراسی، اسلام هراسی، ایجاد فاصله بین اقوام مختلف، افزود: ایران در ۴۵ سال از عمر بابرکت انقلاب اسلامی، ظلم‌ها و جنایت‌های آمریکا و کشور‌های استکباری را فریاد زد و کسی باور نکرد، اما امروز محکومیت کشور‌های استکباری و حقانیت جمهوری اسلامی ایران در دنیا ثابت شده است.

نماینده ولی فقیه در گیلان در ادامه سخنان خود با اشاره به لزوم رعایت عدل و انصاف در روابط اجتماعی، گفت: با رعایت عدل به عنوان یک سیاست و امری فراگیر در جامعه، هر عضوی از جامعه در موقعیت خود، وظایفش را به جا و به موقع انجام داده و جامعه از هر ناهنجاری پاک می‌می ماند.

دیگر خبرها

  • دولت علاوه بر کنترل قیمت‌ها، اخلال گران اقتصادی را معرفی کند
  • مبارزه با استکبار در دنیا، صدور فرهنگ انقلاب ایران است
  • ایستادگی ملت ایران بر موضع حق منشاء بیداری جهانیان در برادر نظام سلطه گردید
  • بیداری دانشجویان جهان حاصل روشنگری رهبری است
  • بازداشت هزاران دانشجو در آمریکا دروغ آزادی بیان را اثبات کرد
  • مجالس شهدا میدان مقدس و اطهر حضرت فاطمه(س) است
  • آمریکا در مقابل جنبش دانشجویان درون کشورش محکوم به شکست است/ هم افزایی و همراهی در مقابل خوی استکبار جهانی پیام ایستادگی به همراه دارد
  • رهبر انقلاب در حاشیه نامه یکی از مسوولان امور قرآنی چه نوشتند؟
  • تأکید رهبر انقلاب بر فهم معانی کلام خداوند در کارهای قرآنی
  • ضرورت آرایش‌جنگی رسانه‌ها دربرابر رسانه‌های نظام سلطه