Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ معاون سیاسی، امنیتی فرمانداری خرم‌آباد ماجرای حادثه آلودگی آب روستای تکانه گله‌دار از توابع خرم‌آباد را تشریح کرد. - اخبار استانها -

کامبیز نورخدایی در گفت‌و گو با خبرنگارتسنیم در خرم‌آباد با اشاره به آخرین  وضعیت  حادثه  شب  گذشته روستا  سرکانه عباس‌آباد (تکانه گله دار) اظهارداشت:  در روستای تکانه گله‌دار از توابع شهرستان خرم‌آباد  400 نفر  جمعیت در قالب 60 خانوار  زندگی می‌کنند که متاسفانه  شب گذشته  افراد  ناشناس  به دلیل اختلافات  خانوادگی  اقدام به آلوده کردن آب  روستا می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دو خانواده از روستای مذکور طی چند ماه  گذشته به دلیل اختلافات خانوادگی که  پرونده آنها در دادگستری در حال جریان است  بارها باهم درگیری داشته‌اند و طی روزهای اخیر نیز طرفین دعوا و یا افرادی دیگر که قصد سوء استفاده از این موضوع را دارند اقدام  به تیراندازی به ترانس برق روستا کرده‌ بودند .

معاون سیاسی، امنیتی فرماندار خرم‌آباد عنوان کرد: شب گذشته نیز افرادی ناشناس  با استفاده از سموم  مورد استفاده در کشاورزی اقدام به آلوده کردن آب شرب روستا کردند که بلافاصله پس از اطلاع از این حادثه عوامل  نیروی انتظامی، بسیج، فرمانداری و بخشدار مرکزی خرم‌آ‌باد و عوامل آبفا در محل حضور پیدا کردند.

وی بیان کرد: متاسفانه براثر مسمومیت آب شرب روستای مذکور 14 نفر مسموم و به بیمارستان شهید رحیمی خرم آباد منتقل شدند که خوشبختانه پس از سم‌زدایی بدن مصدومان  حال عمومی آنها خوب گزارش شد و از بیمارستان مرخص شدند و تنها یک کودک 9 ساله در بیمارستان بستری است که البته حال عمومی این کودک نیز رضایت‌بخش است.

آلودگی آب شرب روستای «سرکانه عباس‌آباد» خرم‌آباد/ 13 نفر راهی بیمارستان شدند

وی  با بیان اینکه هم‌اکنون آبرسانی به وسیله تانکر در روستا انجام می‌شود بیان کرد:  بلافاصله پس از حادثه عوامل واحد اتفاقات آب امور آب وفاضلاب شهرستان خرم‌آباد و کنترل کیفیت شرکت به در روستای مورد نظر حضور پیدا کرده و به دلیل جلوگیری از  آسیب به سلامت مردم روستا آب شرب شبکه  را قطع و عملیات سالم‌سازی شبکه آب درحال انجام  است  که تا پایان امروز سیستم آبرسانی آب شرب روستا وصل می‌شود.

نورخدایی گفت: با اقدامات انجام شده توسط نیروی انتظامی سرنخ هایی از  عاملان این حادثه پیدا و در حال شناسایی آنها هستند.

انتهای پیام/645/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آب شرب روستا خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۷۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل و آبگرفتگی در روستای جنت آباد گرمسار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ ️ سیل در روستای جنت آباد بین روستاهای چنداب و بهورد بخش ایوانکی جاری شد و خسارتی نداشت.

دیگر خبرها

  • برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و ۱۸۵ شهید عباس‌آباد در سلمانشهر
  • کلارآباد میزبان مسابقات قهرمانی ووشو در رده نوجوانان و جوانان
  • سیل و آبگرفتگی در روستای جنت آباد گرمسار
  • جزئیاتی از آتش‌سوزی ویرانگر در امامزاده ابراهیم
  • جزئیاتی از پنجمین آتش‌سوزی در شهرک امامزاده ابراهیم شفت
  • اعلام جزئیاتی درباره پنجمین آتش‌سوزی در شهرک امامزاده ابراهیم شفت
  • افتتاح بازارچه کسب و کار دانش آموزی در روستای قاسم‌آباد بجستان
  • بالگرد اورژانس قم دوبار به پرواز درآمد
  • پیاده‌روی خانوادگی دخترانه در بلوار ارم همدان طی دهه کرامت
  • تولید 90 تن گوشت مرغ در عباس آباد