Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، کمبود راننده کامیون و کافی نبودن ظرفیت انبار‌های بنادر باعث جمع شدن تعداد زیادی از کشتی‌ها در سواحل این کشور شده است که منتظر نوبت برای تخلیه محموله خودشان هستند.

 خبرنگار شبکه الجزیره در آمریکا گفت: نزدیک سواحل کالیفرنیا، ۷۴ کشتی باری لنگر انداخته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کشتی‌ها که از آسیا و دیگر مناطق جهان هستند، منتظر نوبت برای تخلیه محموله کالا‌های خودشان هستند. به طور معمول مدت انتظار این کشتی‌ها چند ساعت تا چند روز بیشتر نبود، اما امروز به طور متوسط باید ۱۰ روز منتظر بمانند که این شرایط باعث ازدحام شدید در اسکله‌ها شده است.

نیک وایاس، استاد بخش اقتصاد دانشگاه کالیفرنیا به الجزیره گفت: ما شاهد افزایش تقاضای مصرف کنندگان و کمبود کارگر و تجهیزات هستیم که ناشی از اختلال کامل در نظام اقتصادی است.

ارزیابی‌ها حاکی از آن است که این مشکل تا سال آینده ادامه خواهد داشت، اما مقامات بندر «لانگ بیچ» تاکید می‌کنند گام‌هایی برای کاستن از این بحران برداشته اند.

نوبل هاسیگابا، معاون مدیرعامل بندر لانگ بیچ گفت: هر گامی که بر می‌داریم با هدف تخلیه سریعتر بار کشتی‌ها و کانتینر‌ها در سریعترین زمان ممکن است. تمدید ساعت‌های کاری و تشویق انبار‌ها به فعالیت شبانه روزی با هدف تخلیه سریعتر این کشتی‌ها صورت می‌گیرد.

خبرنگار الجزیره افزود: از جمله دلایل این ازدحام، کمبود تعداد رانندگان کامیون است که کالا‌ها را به مقاصد نهایی منتقل می‌کنند. اما بعضی از این رانندگان هم از طولانی شدن فرآیند ترخیص کالا‌ها از بنادر ناراضی هستند.

یک راننده کامیون در این خصوص می‌گوید: به علت بروز مشکل در داخل بندر، ما در اینجا سردرگم شده ایم. اگر آن‌ها کار نکنند، ما هم نمی‌توانیم کار کنیم و اقتصاد هم تغییر نخواهد کرد. دولت بایدن به این مسئله رسیدگی کند.

متوسط میزان هزینه مصرف کنندگان در آمریکا، در سه ماهه سوم امسال فقط به میزان یک و شش دهم درصد افزایش یافته است. این شرایط نتیجه، کمبود عرضه به علت بحران واردات و افزایش قیمت هاست.

با نزدیک شدن به زمان اعیاد در آمریکا، نگرانی صاحبان فروشگاه‌ها درباره پیامد‌های بحران واردات بیشتر شده است و می‌ترسند که با فرا رسیدن ماه دسامبر، مشتریان آن‌ها برای خرید هدیه و بازیها، با قفسه‌های خالی فروشگاه‌ها روبرو شوند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راننده کامیون دولت آمریکا عرضه کالا کشتی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۷۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته در پی برخورد خودرویی با حصار کاخ سفید

سخنگوی سرویس مخفی آمریکا اعلام کرد یک خودرو به حصار کاخ سفید در آمریکا برخورد کرد و راننده آن کشته شد.

وی گفت: اندکی قبل از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت محلی یک خودرو با سرعت زیاد به دروازه بیرونی مجموعه کاخ سفید برخورد کرد. ماموران سعی کردند به راننده کمک کنند، اما وی در دم جان باخت. تحقیقات در حال انجام است.

سال گذشته نیز در ایالت دلاور آمریکا یک راننده خودرو با خودرویی که در کنار کاروان جو بایدن رئیس جمهور آمریکا قرار داشت تصادف کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • ائتلاف دریایی اروپا در دریای سرخ با کمبود کشتی جنگی مواجه شده است
  • وزیر جنگ اسرائیل: مذاکرات شکست بخورد به رفح حمله می‌کنیم
  • یک کشته در پی برخورد خودرویی با حصار کاخ سفید
  • خبر جدید از کشتی توقیف شده توسط سپاه / وزیر کشور: قوه قضائیه مسئول است
  • ببینید | کامیون بستنی بدون راننده!
  • تحلیل کارشناسی بحران مسافربری جاده‌ای؛«واردکننده راننده اتوبوس می‌شویم!» | ثبت ساعت یک روش بی‌فایده و پرهزینه است
  • برخورد هولناک کامیون با کودکان در قرقیزستان + فیلم
  • تخلیه آب از ۸۰ منزل در شهر اصفهان انجام شد
  • ببینید | لحظه در هوا ماندن کامیون حین تخلیه بار!
  • تخلیه ناشی از آبگرفتگی‌ منازل و معابر شهری اصفهان با ۱۰۰ تیم عملیاتی