Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، رضا تقی پور نماینده مردم تهران در مجلس و رئیس کمیسیون مشترک بررسی طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی صبح امروز (سه شنبه، 11 آبان ماه) در صحن علنی طی تذکری با استناد به ماده 75 آئین نامه داخلی مجلس، به نطق میان دستور امروز یکی از نمایندگان مجلس واکنش نشان داد.

وی گفت: متاسفانه یکی از نمایندگان در نطق خود نسبت سوء به طرح حمایت از حقوق کاربران دادند در حالی که این طرح با رأی نمایندگان در کمیسیونی که با استناد به اصل 85 تشکیل شده در حال بررسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تقی‌پور تاکید کرد: در این نطق، مفاد طرح برخلاف واقعیت بیان شده و گفته شد این طرح به دنبال محدودیت در اینترنت است که صحت ندارد.

وی ادامه داد: برابر ماده 75 آئین نامه داخلی مجلس طرح چنین موضوعاتی خلاف واقعیت است؛ در این میان باید یادآور شد علیرغم همه تحریف ها و شیطنت های رسانه ای همه جلسات این کمیسیون به صورت زنده پخش تصویری می شود.  

رئیس کمیسیون مشترک بررسی طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی، گفت: وقتی کمیسیونی اقدام به روشنگری کرده و جلساتش به صورت زنده پخش می شود، دیگر طرح صحبت های خلاف واقع نسبت به آن محلی از اعراب ندارد.

عبدالرضا مصری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی پس از تقی‌پور گفت: موضوع مذکور در کمیسیون مرتبط در حال پیگیری است لذا اگر نمایندگان نسبت به آن پیشنهادی دارند می توانند به کمیسیون فرهنگی ارائه کنند.

وی افزود: نمایندگان می توانند در همه جلسات کمیسیون ها شرکت کنند حتی اگر عضو آن کمیسیون نیز نباشند؛ به نظر می رسد تلاشی که صورت می گیرد در راستای تقویت حوزه مذکور است و هیچ محدودیتی ایجاد نمی کند زیرا صیانت از حقوق مردم برعهده نمایندگان است و آن ها توجه جدی به خواسته های مشروع مردم دارند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فضای مجازی اینترنت نمایندگان مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۷۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داغ شدن هشتگ رفح در فضای مجازی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، بعد از به شهادت رساندن دست کم ۳۴ هزار و ۷۸۹ نفر - صهیونیست‌ها سراغ آخرین پناهگاهِ یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر از اهالی غزه در رفح رفتند.

به گفته یونیسف ۶۰۰ هزار کودک در رفح سرگردان مانده اند. حملات زمینی و هوایی صهیونیست‌ها به رفح، ده‌ها شهید بر جا گذاشته که شماری از آنها کودکان هستند.

مقامات سازمان ملل اعلام کردند صهیونیست‌ها مانع از ورود آنها و پزشکان به رفح شده اند و از سوی دیگر انروا با اشاره به بستن مسیر ورود محموله‌های اقلام حیاتی به غزه، این اقدام را بستن شریان حیاتی این باریکه توصیف کرد. حماس که دیروز از پذیرش توافق آتش بس خبر داده بود، تهاجم نظامی صهیونیست‌ها را با هدف خنثی کردن مذاکرات آتش بس ارزیابی کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • حمایت تمام قد یک نماینده مجلس از همایش لاکچری قالیباف/ توقع داشتند نمایندگان به مسافرخانه‌ای در راه آهن بروند؟
  • رأی مردم حق الناس است/ مردم مراقب شبهات فضای مجازی باشند
  • داغ شدن هشتگ رفح در فضای مجازی
  • کشاورزی در خطر اپیدمی! مجلس به دنبال حل مشکل واردات نهاده‌های کشاورزی
  • نظام ارزی ،صادرکننده را با محدودیت مواجه کرده است
  • تبدیل وضعیت شغلی فرهنگیان با جدیت دنبال می‌شود
  • تشکیل ۳ پرونده قضایی در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان رضوی
  • تیپ خاص ناصر حجازی در فضای مجازی داغ شد!
  • پایگاه بخش مجازی نمایشگاه کتاب تهران در دسترس قرار گرفت
  • تصویر باورنکردنی از یک خیابان در شهر اروپایی سوژه فضای مجازی شد